![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik ben wel akkoord met je dat we de Walen als volk niet mogen stigmatiseren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yep, was me ook al opgevallen. Maar dat mag he. Het kan niet genoeg bekend zijn. Hopelijk neemt de Vlaamse pers een en ander over...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Ik schrijf dan ook met nuance. Nergens stel ik dat het opgelost is, integendeel zelfs.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Turelijk. Ik vond het gewoon grappig dat elken draad die ik vandaag opendeed, dieje link daarin stond
![]()
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken de situatie in het Enseignement de la Communauté française de Belgique uit eigen ervaring maar al te goed, en mijn ervaring wordt nu - eindelijk!! - ook bevestigd door een studiegroep van Franstalige landgenoten die de almacht van de PS & CdH in Franstalig België aanklagen. Zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=157010 In Wallonië kan de Vlaamse Gemeenschap zich helaas niet meer moeien, maar in Brussel kan er wél nog iets worden gedaan: het Nederlandstalig Onderwijs moet zo snel mogelijk worden versterkt, zodat er steeds méér leerlingen uit de klauwen van de hersenspoel-machinerie waartoe een groot deel van het Franstalig officieel onderwijs is verworden. En voor de rest moet de N-VA alles op alles zetten om een einde te maken aan de niet-transparante transfers en de zogenaamde 'solidariteit', niet uit 'egoïsme' maar om de PS-maffia op droog zaad te zetten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem met het monster is dat het véle koppen heeft. Eén van die koppen is trouwens gekroond. Dat maakt het Beest al wat herkenbaarder.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 juni 2011 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Bijna elke vzw in ons gewest is op één of andere manier wel verbonden aan de katholieke partij. Men onderschat dat denk ik wel wat... vakbonden zijn maar een kleine fractie van de macht van de katholieke partij.
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt echter niet weg dat ik élk volk z'n recht op zelfbeschikking op z'n eigen lapje grond gun, dus ja, ook het mijne. 2) Het ziet er gelukkig wel naar uit dat de cliëntelistische 'volkspartij' die CD&V heet binnenkort grotendeels van de electorale kaart wordt geveegd. Als ik op mijn volk al 'trots' zou moeten zijn, dan is dat toch wel een goede reden, vind ik.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 juni 2011 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
bij welke taalgroep tel ik die 61 op duizend en wil je me dan eens uitrekenen of er dan meer nederlandstaligen werken dan de overheid of juist meer franstaligen. Dank u Wil je me dan ook eens opzoeken wat er in verhouding uitbetaald wordt aan pesioenen van ambtenaren, gebaseerd op natuurlijk de taalrol. (in centjes per persoon aub) Dank u. U kennende , u komt zelfs niet uit uw luie zetel voor een betoging, zal ik wel weer eens op mijn honger zitten wachtten. Maar uw reactie , een studie die de HUIDIGE situatie analyseert, is geen correcte repliek op de stelling dat "de walen veel meer voor de overheid werken dan de vlamingen"...wat jij natuurlijk zal bewijzen als je me die 61/1000 in brussel kan uitleggen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je maakt daarover GEEN grapjes ! Aan de toog mss, maar je zet die niet op een forum. Met dit soort "grapjes" geef je munitie aan de tegenstanders van een onafhankelijk vlaanderen..."zie je wel, ze zijn toch een beetje van het gedacht van de Nieuwe orde hé" Prent dat eens in je hoofd !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Bedoel je dat van die 61/1000 een meerderheid Nederlandstalig zou zijn? Op die manier zou je inderdaad kunnen stellen dat er minder "Vlaamse" ambtenaren zijn per 1000 "vlaamse" inwoners ja anders zie ik dat toch niet goedkomen. Maar dat zou mee eerlijk gezegd wel verwonderen dat in een 90% Franstalig gewest er een meerderheid Nederlandstalige ambtenaren zouden zijn. Waarom is dat geen repliek op de vraag wie het meest voor de overheid werkt. Zwart op wit staat daar dat "Per duizend inwoners van Vlaanderen zijn er 96 die werken voor een overheid of in een of andere vorm van openbare dienstverlening. In Wallonië zijn dat er 92 per duizend inwoners.". Wat is voor U niet duidelijk? Het feit dat 96 meer is dan 92?
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In een gezonde democratie kun je de overheid terugschroeven door een rechtse stem uit te brengen, en in België heb je die optie simpelweg niet, want uw rechtse stem word genegeerd, zoals al bijna 20 jaar het geval is in Vlaanderen. Het enige wat je in Vlaanderen krijgt voor uw rechtse stem is dat Mangain uw uitschijt voor fascist. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 25 juni 2011 om 11:15. |
|
![]() |