![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jaja, eno2.
Probeer uw uitschuiver maar te maskeren en onder te sneeuwen met oeverloos rond de pot gedraai. Feit blijft: een pro-allochtoonse wereldburger die opdeelt in beschaafde en onbeschaafde landen, dat spoort gewoon niet. Veel uitleg behoeft dat niet. Hoewel ik (itt tot sommige zelfverklaarde kosmopolieten) wél bereid ben om die te geven.
|
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Denemarken fors strenger voor criminele buitenlanders
Ojee! Alweer een land dat de status 'beschaafd' verliest! Weer 6.000.000 wereldburgers ofte kosmopolieten minder op deze aardkloot. Maar het is niet erg. Eno2 kan Denemarken zonder problemen op zijn lijstje onbeschaafde enggeestigen toevoegen zonder gevaar te lopen om racisme te plegen. Denemarken is immers een blank land. Kan je lustig verketteren zonder je status van kosmopoliet ofte wereldburger te verliezen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 juni 2011 om 08:45. |
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Banneling
|
Ik wou een document openen dat ging over de vraag waarom alle landen een asielrecht aanhouden, maar ik moest betalen om het te openen.
Zou Superstaaf daarom eerst een kostendekkende storting willen verrichten op mijn rekening voor het beantwoorden van de vraag welke van die landen dat op een onbeschaafde manier toepassen? Want daarvoor zal ik wel een tweede document moeten openen (en weer betalen) |
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Temeer dat er nauwelijks een vorm van wederkerigheid is van rechten als je naar hun landen emigreert Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 13:05. |
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Banneling
|
Ik vind dictaturen en eenpartij-staten toch wel onbeschaafd hoor, afgemeten aan democratieën.
Om niet te spreken van theocratieën Maar het asielrrecht en zijn toepasssing is een slanggennest en een spinnenweb 'k wou dat ik er meer van wist hoe dat in zulke onbeschaafde landen verkracht wordt Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 13:20. |
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Lees mijn bovenstaande berichten Dan kan je mij verder ongelijk geven Ik heb Australië al onbeschaafd genoemd Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 13:13. |
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan je nagaan hoe beschaafd ze zijn En ook dat het niet erg beschaafd is om criminelen, licht en zwaar, te laten lopen. Dat deed Saddam ook |
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik maak een kleine speculatieve schuiver en jij wilt me een hele grote laten maken wat zal het nu zijn: niet veel uitleg of wel veel uitleg? Laten we misschien allebei op ons eigen spoor doorgaan, met hier en daar een paar dwarsliggers tussen beide? |
|
|
|
|
|
|
#310 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Euhm, kleine correctie.
Je dreef de uitschuiver nog verder: je viseerde zelf alle inwoners ipv de natie: Citaat:
Citaat:
Poco-onzin succesvol aanboren. Wereldburgermaskertjes afrukken. Pootjes vanonder moreel superieure verhoogjes wegzagen. Ik krijg weer zin in forummen.
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ja, de behandeling van asielzoekers door Australiërs was onbeschaafd België gaat ook niet vrijuit Ga gerust je gang, maar doe iets meer dan KingKongen wil je Je moet ook oppassen voor gekneusde ribben bij dat zwaar gorilla-werk , want vermoedelijk mis je voldoende donsstapijt op je borst, het klinkt echt ziekelijk wee. Het is wel makkelijk en goedkoop hé, 99% van mijn teksten links laten liggen, en alleen maar onzin verkopen over wat je onzin vindt? We zullen rap uitgepraat zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 14:26. |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#313 |
|
Banneling
|
Jonge jonge wat een manier van discussiëren - de borstkloppende King KONG is aan de woordjes voorbij geraakt
Wat een primair gesukkel Hij krijgt weer zin in forummen Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 14:31. |
|
|
|
|
|
#314 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neem er nog een voor onderweg, wereldburger.
|
|
|
|
#315 |
|
Banneling
|
steek je foto maar terug in je familie-album of elders je-weet-wel-waar
Of je kan er onder de kerktoren mee gaan zitten en allochtonen tellen Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 14:35. |
|
|
|
|
|
#316 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
N-Va'er zeker? Citaat:
Ik kan niet zulke gigantische hoeveelheden allochtonen tellen als onze beschaafde politici er binnenlieten.
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Denemarken...
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=pArLmSakOYI Burhan G - Tættere På Himlen (7.100.000 views) 2010 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 juni 2011 om 15:19. |
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
reuze muziek opperste beste stem Maghreb? Nee Burhan lijkt Turks Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 17:36. |
|
|
|
|
|
|
#319 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#320 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=eno2;5527559]
Citaat:
Citaat:
Groen! geeft je daardoor toch de kans op wereldburgerschap? Lekker veel allochtonen binnenhalen, zodat je tolerant kan zijn voor hen (en de kosten door de gemeenschap laten dragen) Hoogst verwonderlijk dat uitgerekend jij er tegen bent....
|
|
|