Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2011, 21:31   #1261
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Kan je voor mij ook zo'n google-zoekpoging wagen?
Google is your friend
Oud 25 juni 2011, 21:37   #1262
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik denk het niet.
Zelfs indien er gerechtelijke stappen zouden ondernomen zijn lijkt het me enkel mogelijk dat I&I dicht gaat.
Het hele forum sluiten zou het kind met het badwater weggooien zijn.

Politics.be is een prachtig initiatief gedragen door vrijwilligers, en mijn respect voor die mensen.
Voor alle duidelijkheid, ik wil niet dat het forum gesloten worden.
Oud 25 juni 2011, 21:40   #1263
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid, ik wil niet dat het forum gesloten worden.
Dat was wel duidelijk denk ik.
Oud 25 juni 2011, 22:06   #1264
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Politics.be is een prachtig initiatief gedragen door vrijwilligers, en mijn respect voor die mensen.
Citaat:

Mensen die iets tegen vreemdelingen hebben krijgen een heel grote marge om die mening te ventileren.
Mensen die iets tegen racisten hebben moeten heel goed op hun woorden letten of worden geband.

Het is strijden met ongelijke wapens. (Voor alle duidelijkheid, dit is figuurlijk bedoeld. Natuurlijk is er geen strijd)

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1171

Moderatie van partijdigheid beschuldigen getuigt niet van respect. Het is trouwens nonsens dat linkiewinkies/islamapologeten meer geband worden dan niet-linkiewinkies. Weet u waar dat de moderatie echt partijdig is ? Op de door de staat gesubsidieerde fora zoals kifkif.

Censuur op kifkif forum
http://politics.lunitechs.be/showthread.php?t=54041

En politics.be is bij die 'verdraagzamen aldaar al jaren een doren in het oog. Moslims kunnen het immers niet hebben dat hun islam onder vuur ligt

Citaat:
De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.

Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 25 juni 2011 om 22:25.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 22:08   #1265
Alboreto

Standaard

En ge hebt niet door dat het ene het andere niet uitsluit?

Moet eenzaam zijn in die zwart-witte wereld van u.
Oud 25 juni 2011, 22:15   #1266
smiley

Standaard

Citaat:

Zwart/wit wereld ? Wat een vooroordelen hebben die verdraagzamen toch. Dat is het gevolg van wat de media en de scholen na al die jaren politieke correctheid de bevolking hebben voorgeschoteld. Hoog tijd om die brainwashing ongedaan te maken. Wat in Nederland kan moet hier ook kunnen.

Laatst gewijzigd door smiley : 25 juni 2011 om 22:16.
Oud 25 juni 2011, 23:44   #1267
EchteVlaming
Burger

Standaard

Citaat:

+101
EchteVlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 00:53   #1268
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming Bekijk bericht
+101
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1266
Oud 26 juni 2011, 00:56   #1269
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En hoe wit- zwart denkt u zelf?
Van u zou iedere discussie over integratie gesloten moeten worden, omdat u daar al eens een mening leest die u niet welgevallig is?

U hoeft niet te lezen of deel te nemen aan die discussies, dus wat zit u dwars, mocht er echt iets staan wat niet kan doen die mensen die u bewondert hun werk, u bewondert de moderatie toch niet omdat ze hun werk slecht doen?
Wat u wilt is doodsimpel sensuur, dat is pas zwart- wit denken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 01:06   #1270
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Van u zou iedere discussie over integratie gesloten moeten worden, omdat u daar al eens een mening leest die u niet welgevallig is?

U hoeft niet te lezen of deel te nemen aan die discussies, dus wat zit u dwars, mocht er echt iets staan wat niet kan doen die mensen die u bewondert hun werk, u bewondert de moderatie toch niet omdat ze hun werk slecht doen?
Wat u wilt is doodsimpel sensuur, dat is pas zwart- wit denken.
het is duidelijk dat men I&I wil doen verdwijnen door te trollen,steeds OT te gaan tot zelfs bedreigingen...
de wandaden van de allahtonen moeten kost wat kost onder de mat geschoven worden
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 01:11   #1271
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Gewoon een vraagje bestaat er een kans dat het forum moet sluiten.
geen paniek, kalm blijven
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 06:51   #1272
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
U zou hierin het racisme moeten zoeken, want dit zijn voorbeelden uit de dagdagelijkse realiteit. Het is zo ver gekomen dat men dat woordje te pas en te onpas uitspreekt als men z'n zin niet krijgt.
Het ergste is dan dat dit woordje voor degene die het naar z'n kop krijgt een groot probleem is in deze maatschappij, niemand wil racist zijn maar dank zij de misbruiken er me is iedereen het.
Er wordt misbruik gemaakt van de term "racisme". Dit betekent echter niet dat er geen racisme bestaat of dat er op dit forum geen racisitsche uitspraken staan.

Citaat:
En hoeveel uitspraken die naar uw normen racistisch zijn mag men dan doen zonder racist te zijn?
Of iemand racist is, hangt niet van het aantal uitspraken.
Ik heb al meerdere keren uitgelegd wat een racist is. Ik zal nogmaals de woorden citeren van een andere dame.
Als ik er niet in slaag om iemand te benaderen in zijn menselijke
eigenheid, als ik hem alleen of voornamelijk beoordeel op kenmerken die
hij deelt met een groep die ik in haar globaliteit of vereer of misprijs, ben
ik racist.
Citaat:
Is iemand racist noemen een belediging?
Een racist een racist noemen is correct taalgebruik.
Een niet-racist een racist noemen is meestal een vergissing; tenzij het bedoeld is om te beledigen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 07:09   #1273
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Alice,
Ik heb gezien dat smiley na mijn antwoord zijn post volledig herwerkt heeft (bekijk de tijden).
Mijn antwoord was een antwoord op een totaal andere post.
Zie lager.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 26 juni 2011 om 07:21.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 07:16   #1274
Alboreto

Standaard

Ik ga toch nu al antwoorden op uw post want dit is wel heel erg laag, een post zodanig wijzigen dat mijn antwoord iets anders is dan het lijkt.

Ik heb toch iets bijgeleerd.
Niet antwoorden op uw posts zonder ze te citeren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Moderatie van partijdigheid beschuldigen getuigt niet van respect. Het is trouwens nonsens dat linkiewinkies/islamapologeten meer geband worden dan niet-linkiewinkies. Weet u waar dat de moderatie echt partijdig is ? Op de door de staat gesubsidieerde fora zoals kifkif.
Ik beschuldig nergens de moderatie, ik stel enkel vast.
Het probleem is dat diegenen die de racisten verwijten niet op dit forum zitten en de forumregels alleen maar beledigingen aan forumdeelnemers strafbaar stelt.
De racisten zitten wel degelijk op dit forum en nemen zelfs indien verwijten algemeen worden gesteld alles direct persoonlijk.
Uw kamp beschuldigd het andere ervan driehoekjes te drukken, maar de moderatie heeft al gezegd dat uw kamp daar evenzeer schuldig aan is.

De combinatie van de drie bovenstaande feiten maakt dat de discussie nooit eerlijk kan verlopen.

En als ge nog eens keer zo iets lapt dan zal ik ook eens op het driehoekje drukken, begrepen?
Oud 26 juni 2011, 09:29   #1275
smiley

Standaard

Citaat:
Ik ga toch nu al antwoorden op uw post want dit is wel heel erg laag, een post zodanig wijzigen dat mijn antwoord iets anders is dan het lijkt.

Ik heb toch iets bijgeleerd.
Niet antwoorden op uw posts zonder ze te citeren.
Het is zeer laag van u om mij van iets onterecht te beschuldigen. Ik post altijd nogal vlug. 70% van mijn postings zijn binnen de paar minuten bijgewerkt daar er dan mij nog iets te binnen schiet dat ik er aan moet toevoegen of om te verduidelijken.

Citaat:
Ik beschuldig nergens de moderatie, ik stel enkel vast.
Uw vaststelling is zoals gewoonlijk verkeerd.

Citaat:
Het probleem is dat diegenen die de racisten verwijten niet op dit forum zitten en de forumregels alleen maar beledigingen aan forumdeelnemers strafbaar stelt.
De racisten zitten wel degelijk op dit forum en nemen zelfs indien verwijten algemeen worden gesteld alles direct persoonlijk.
Als iemand u onterecht racist en haatzaaiend verwijt is dat volgens u geen persoonlijke aanval ?

Citaat:
Uw kamp beschuldigd het andere ervan driehoekjes te drukken, maar de moderatie heeft al gezegd dat uw kamp daar evenzeer schuldig aan is.
Dus heb jij geen poot om op te staan.

Citaat:
De combinatie van de drie bovenstaande feiten maakt dat de discussie nooit eerlijk kan verlopen.
U zou een gecencureerd forum willen zoals het kifkif forum. De bevolking is men al jaren aan het voorliegen wat betreft islam en de 'integratie' en andere problemen dat dit met zich meebrengt. U wil die leugen in stand houden.

Citaat:
En als ge nog eens keer zo iets lapt dan zal ik ook eens op het driehoekje drukken, begrepen?
Druk maar gerust driehoekjes. Uw kamp is daar bekend voor.

Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 09:33.
Oud 26 juni 2011, 09:50   #1276
smiley

Standaard

Citaat:
Alice,
Ik heb gezien dat smiley na mijn antwoord zijn post volledig herwerkt heeft (bekijk de tijden).
Mijn antwoord was een antwoord op een totaal andere post.
Zie lager.
Die post was niet anders. Er zijn dingen aan toegevoegd. Zoals de censuur van kifkif (ik had de link moeten zoeken). Idem het citaat van Koenraad Elst. U bent een laag bij de gronds ventje (als iemand mij racist en haatzaaier mag noemen mag ik dat ook) die een grondige hekel heeft aan al diegenen die islam ten gronde uit de doeken doet en als oorzaak van de vele problemen aanwijst. Problemen die met de groei van de ummah jaarlijks toenemen tot ze in uw gezicht ontploffen en u het niet meer zult kunnen ontkennen.

De moedjahedien hebben moordwapens, hun handlangers in ons midden hebben dooddoeners. Het doel is hetzelfde : elke ernstige islamkritiek de kop indrukken. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel5.html

Er moet dringend een Europese lente gestart worden. Een Europese lente die ons bevrijd van het juk van de politieke correctheid. Zodat de journalisten weer vrijuit kunnen schrijven zonder bang te zijn.

De bange blanke journalist
http://www.mediakritiek.be/blog/2011...ournalist.html

Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 10:08.
Oud 26 juni 2011, 10:40   #1277
smiley

Standaard

Citaat:
Gewoon een vraagje bestaat er een kans dat het forum moet sluiten.
Er is veel meer kans dat het cgkr zal worden opgedoekt.
Oud 26 juni 2011, 10:54   #1278
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Een forum kan slechts een goede discussie opleveren als het mogelijk is om ook meningen te formuleren die volgens andere groepen verwerpelijk zijn. Iedereen zal subjectief reageren en een mening bestrijden met eigen woorden. Zoals Hertog correct bemerkte: Een mening bestrijd je met woorden en niet met de wisknop. Dát is alleszins de insteek geweest van de oprichters en wegens groot succes proberen we die koers aan te houden.

Met 'verwerpelijk' bedoel ik meer dan alleen de meningen die met een wet worden ingeperkt. Als je nog altijd de termen 'racisme', 'negationisme', discriminatie', in het achterhoofd had, dan stel ik voor dat je de voorgaande paragraaf herleest.

Het enige wat we kunnen vragen (en daar hebben sommigen het moeilijk mee) is een respect voor het verschil in mening. Mensen raken teveel geïrriteerd door de mening van anderen. En dat geldt voor velen op dit forum. Misschien wel de meerderheid. Het verschil in mening is wat een discussie boeiend hoort te maken.

Ik vind dat een groter probleem op dit forum. Het aantal gevallen van racisme+discriminatie+negationisme waarin we moeten optreden ligt cijfermatig eindeloos ver onder dat probleem.

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 26 juni 2011 om 10:55.
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 10:56   #1279
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Er is veel meer kans dat het cgkr zal worden opgedoekt.
ik hoop niet dat je gefrustreerd geraakt als dat niet zo gebeuren.
Oud 26 juni 2011, 11:07   #1280
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Iemand had gemeld dat de Verkiezingssite uit de ether was. Dit werd verholpen. Bedankt voor die melding.
http://www.verkiezingssite.be
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be