Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2011, 11:10   #1281
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Een forum kan slechts een goede discussie opleveren als het mogelijk is om ook meningen te formuleren die volgens andere groepen verwerpelijk zijn. Iedereen zal subjectief reageren en een mening bestrijden met eigen woorden. Zoals Hertog correct bemerkte: Een mening bestrijd je met woorden en niet met de wisknop. Dát is alleszins de insteek geweest van de oprichters en wegens groot succes proberen we die koers aan te houden.

Met 'verwerpelijk' bedoel ik meer dan alleen de meningen die met een wet worden ingeperkt. Als je nog altijd de termen 'racisme', 'negationisme', discriminatie', in het achterhoofd had, dan stel ik voor dat je de voorgaande paragraaf herleest.

Het enige wat we kunnen vragen (en daar hebben sommigen het moeilijk mee) is een respect voor het verschil in mening. Mensen raken teveel geïrriteerd door de mening van anderen. En dat geldt voor velen op dit forum. Misschien wel de meerderheid. Het verschil in mening is wat een discussie boeiend hoort te maken.

Ik vind dat een groter probleem op dit forum. Het aantal gevallen van racisme+discriminatie+negationisme waarin we moeten optreden ligt cijfermatig eindeloos ver onder dat probleem.
dit is niet alleen een probleem op dit forum, maar een maatschappelijk probleem.

hetzelfde met het bekijken naar de moderatoren, dat kan je vergelijken met het respect voor mensen die verantwoordelijkheid nemen. Dat wordt niet geapprecieerd, toch niet als je niet 100% doet wat de persoon vraagt.
Oud 26 juni 2011, 11:27   #1282
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik hoop niet dat je gefrustreerd geraakt als dat niet zo gebeuren.
Zoniet zult u de islam verder zien opmarcheren. Ik denk niet dat zelfs u dat graag zal zien gebeuren.
Oud 26 juni 2011, 11:33   #1283
smiley

Standaard

Citaat:
dit is niet alleen een probleem op dit forum, maar een maatschappelijk probleem.

hetzelfde met het bekijken naar de moderatoren, dat kan je vergelijken met het respect voor mensen die verantwoordelijkheid nemen. Dat wordt niet geapprecieerd, toch niet als je niet 100% doet wat de persoon vraagt.
Indien u had meegemaakt wat ik en velen met mij hadden meegemaakt op het kifkif forum dan zou u dat ook niet hebben geapprecieerd. Die moderatoren aldaar zijn dat dan wel gewoon in communistische en islamdictaturen. In Belgie worden zulke praktijken door de meerderheid van de bevolking niet geapprecieerd ten spijt van de politiek correctelingen die hier kritiek op de moderatie menen te moeten uiten.
Oud 26 juni 2011, 11:48   #1284
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
artisjok
Ik zal nogmaals de woorden citeren van een andere dame.
Je bent dus een dame

Citaat:
Als ik er niet in slaag om iemand te benaderen in zijn menselijke
eigenheid, als ik hem alleen of voornamelijk beoordeel op kenmerken die
hij deelt met een groep die ik in haar globaliteit of vereer of misprijs, ben
ik racist.
We zijn dus allemaal part-time racist
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 12:11   #1285
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Je bent dus een dame

We zijn dus allemaal part-time racist
Waarom zijn we allemaal part-time racist?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 13:12   #1286
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waarom zijn we allemaal part-time racist?
als we iemand "voornamelijk" waarderen op groepskenmerken zijn er ook minder voornamelijke momenten waarop we hem als persoon waarderen, dus dat is part-time racisme.

Je hebt willen nuanceren door na "alleen" een optie "voornamelijk" toe te voegen en daardoor de deur opengezet voor part-time racisme voor iedereen.
Oud 26 juni 2011, 13:14   #1287
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Je bent dus een dame
Zie je wel dat ik kan argumenteren
Oud 26 juni 2011, 14:12   #1288
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Zie je wel dat ik kan argumenteren
Natuurlijk kan je argumenteren. Dat betwijfel ik niet.
Het is alleen spijtig dat je in die ene draad die kunde niet zo sterk aanwendt als ik gewoon ben in andere draden.
Oud 26 juni 2011, 14:15   #1289
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
als we iemand "voornamelijk" waarderen op groepskenmerken zijn er ook minder voornamelijke momenten waarop we hem als persoon waarderen, dus dat is part-time racisme.

Je hebt willen nuanceren door na "alleen" een optie "voornamelijk" toe te voegen en daardoor de deur opengezet voor part-time racisme voor iedereen.
Het is toch de bedoeling om iemand te beoordelen op zijn persoonlijke eigenheid.
Iemand alleen of voornamelijk beoordelen op kenmerken die
hij deelt met een groep is racisme.

Laatst gewijzigd door artisjok : 26 juni 2011 om 14:15.
Oud 26 juni 2011, 14:34   #1290
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het is toch de bedoeling om iemand te beoordelen op zijn persoonlijke eigenheid.
Iemand alleen of voornamelijk beoordelen op kenmerken die
hij deelt met een groep is racisme.
Vandaar ook dat men tegenwoordig om politiek correct te zijn niet over islamterrorisme mag spreken maar over terrorisme.

http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867

het probleem zeker niet bij naam benoemen is het motto.

Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 14:36.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 16:57   #1291
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Indien u had meegemaakt wat ik en velen met mij hadden meegemaakt op het kifkif forum dan zou u dat ook niet hebben geapprecieerd. Die moderatoren aldaar zijn dat dan wel gewoon in communistische en islamdictaturen. In Belgie worden zulke praktijken door de meerderheid van de bevolking niet geapprecieerd ten spijt van de politiek correctelingen die hier kritiek op de moderatie menen te moeten uiten.
ik zat op het kifkif forum hoor, zonder probleem, integendeel zelf, ik mis het enorm.
Oud 26 juni 2011, 16:59   #1292
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik zat op het kifkif forum hoor, zonder probleem, integendeel zelf, ik mis het enorm.
Was het zo leuk misschien? Het forum tegenwoordig is saai.

Op facebook valt het wel dik mee.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 17:02   #1293
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Was het zo leuk misschien? Het forum tegenwoordig is saai.

Op facebook valt het wel dik mee.
het forum bestaat toch niet meer?

jawel, daar goed en leerrijk kunnen discussiëren.
Oud 26 juni 2011, 17:11   #1294
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jawel hoor.
http://www.kifkif.be/page?&orl=1&ssn=&lng=1&pge=18
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 17:20   #1295
smiley

Standaard

Citaat:
ik zat op het kifkif forum hoor, zonder probleem, integendeel zelf
Ik weet dat jij daar zat. En natuurlijk had jij daar geen probleem. Jij legde islam niet zo erg op de rooster. Jij doorprikte de proislam propaganda niet. U bent daar dus welkom. Mensen zoals u betekenen immers geen gevaar voor hun islam. U weet dan ook niet waarover ik het heb. Als u zonder boe of ba hele teksten die u net gepost had voor uw neus ziet verdwijnen (zonder KNIP zonder enige reden op te geven. Soms liet men verstaan dat zogenaamde 'islamofobe' teksten niet toegestaan zijn enkel hun visie wensen zij er immers door te duwen. Zij bepalen nu eenmaal wat 'islamofoob' (wat dat ook mag zijn) is en wat niet. Uiteindelijk ben ik ook zonder boe of ba verbannen na een tekst terug te posten die zij alweer zonder boe of ba hadden verwijdert. Een schande hoe zij mensen de mond trachten te snoeren. Enkel hun visie en niet al te grote kritiek op islam is toegestaan. De boodschap willen uitdragen dat het allemaal wel meevalt met islam, niks om u zorgen over te maken. Dat het probleem in onze samenleving niet islam is maar wel het Vlaams belang. Vlaams Belang bashen was in. Daar zat hem volgens hen immers HET probleem en bij armoede achterstelling te kleine huisjes bla bla bla maar zeker niet bij islam. Perfect in de lijn van de zogenaamde verdraagzamen onder ons. De teksten van Hind Fraihi werden daar evenmin met enthousiasme onthaalt. Teksten van een linda bogaert daarentegen wel. Het past immers niet in het mensen zand in de ogen strooien wat islam betreft. Islam zou peace zijn. Men zegt er wel niet bij wat islam met die 'peace' uiteindelijk bedoelt.
Haatzaaiende teksten ten opzichte van joden en onze samenleving werden er niet verwijdert, personen zoals een abou jahjah werden niet te verwonderen ook goed ontvangen. Persoonlijke aanvallen van een godsdienstwaanzinnige die mij de hel toewenste en erger mocht gerust blijven staan. Een gecensureerd forum dat zelfs een communistisch regime zou doen blozen. Een islamitisch forum gemodereert door moslims en hun sympathisanten.

Citaat:
ik mis het enorm.
Bij mijn weten was het kifkif forum na gesloten te zijn (ze konden de toevloet van islamkritiek niet meer aan, ze hadden te veel werk met censureren) terug actief. Waar wacht je op. Uw lievelingsforum. Het forum voor de 'verdraagzamen' onder ons. Daar horen zij wat zij graag willen horen.

http://politics.lunitechs.be/showthread.php?t=54041

Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 17:41.
Oud 26 juni 2011, 17:37   #1296
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
je kan toch niet posten zonder lid te worden? en lid worden kost geld. dus mensen worden gediscrimineerd op kosten van de Vlaamse Gemeenschap?

Of doe ik iets verkeerd?

Dat is natuurlijk al een verkeerde vraag voor een kifkif forum: de leden doen NOOIT iets verkeerd. het is de schuld van de autochtone racisten.

dus ik stel mijn vraag opnieuw: wat doen die autochtone racisten dan toch om ervoor te zorgen dat ik niet kan registreren?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 juni 2011 om 17:38.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 17:41   #1297
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ok, ik zal me morgen registeren.
Oud 26 juni 2011, 17:42   #1298
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik weet dat jij daar zat. En natuurlijk had jij daar geen probleem. Jij legde islam niet zo erg op de rooster. Jij doorprikte de proislam propaganda niet. U bent daar dus welkom. Mensen zoals u betekenen immers geen gevaar voor hun islam. U weet dan ook niet waarover ik het heb. Als u zonder boe of ba hele teksten die u net gepost had voor uw neus ziet verdwijnen (zonder KNIP zonder enige reden op te geven. Soms liet men verstaan dat zogenaamde 'islamofobe' teksten niet toegestaan zijn enkel hun visie wensen zij er immers door te duwen. Zij bepalen nu eenmaal wat 'islamofoob' (wat dat ook mag zijn) is en wat niet. Uiteindelijk ben ik ook zonder boe of ba verbannen na een tekst terug te posten die zij alweer zonder boe of ba hadden verwijdert. Een schande hoe zij mensen de mond trachten te snoeren. Enkel hun visie en niet al te grote kritiek op islam is toegestaan. De boodschap willen uitdragen dat het allemaal wel meevalt met islam, niks om u zorgen over te maken. Dat het probleem in onze samenleving niet islam is maar wel het Vlaams belang. Vlaams Belang baschen was in. Daar zat hem volgens hen immers HET probleem en bij armoede achterstelling te kleine huisjes bla bla bla. Perfect in de lijn van de zogenaamde verdraagzamen onder ons. De teksten van Hind Fraihi werden daar evenmin met enthousiasme onthaalt. Teksten van een linda bogaert daarentegen wel. Het past immers niet in het mensen zand in de ogen strooien wat islam betreft. Islam zou peace zijn. Men zegt er wel niet bij wat islam met die 'peace' uiteindelijk bedoelt.
Haatzaaiende teksten ten opzichte van joden en onze samenleving werden er niet verwijdert, personen zoals een abou jahjah werden niet te verwonderen ook goed ontvangen. Persoonlijke aanvallen van een godsdienstwaanzinnige die mij de hel toewenste en erger mocht gerust blijven staan. Een gecensureerd forum dat zelfs een communistisch regime zou doen blozen. Een islamitisch forum gemodereert door moslims en hun sympathisanten.

Bij mijn weten was het kifkif forum na gesloten te zijn (ze konden de toevloet van islamkritiek niet meer aan, ze hadden te veel werk met censureren) terug actief. Waar wacht je op. Uw lievelingsforum. Het forum voor de 'verdraagzamen' onder ons. Daar horen zij wat zij graag willen horen.

http://politics.lunitechs.be/showthread.php?t=54041
Het forum werd gesloten na een GEGRONDE klacht wegens antisemitisme Smiley. Zo rap als tellen hebben ze toen het voormalige forum helemaal gewist (nee hoor, ze wilden geen bewijzen verdoezelen hoor). Ik weet wel dat een aantal van hun sponsors toen op de hoogte werden gebracht en hun bijdragen stopgezet hebben.

en vanaf toen was de overname compleet. Hoeveel KIF/KIF zou er nog inzitten?

---------
Ik heb me trouwens het meeste geamuseerd met één van mijn nicks als bekeerlinge, die mocht blijven en werd met de grootste egards behandeld. Sorry, ik weet de naam niet meer. Als men je om de maand bant en je neemt een nieuwe nick dan vergeet je die dingen. Ik kan de "bekeerling"mode echter niet al te lang volhouden en begin dan door te flippen, zodat ik ontmaskerd wordt. Maar mijn pleidooi voor bigamie werd geslikt als zoete koek hoor mensen! kifkif jaja, en MIJN BELASTINGSGELD wordt daarvoor gebruikt.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 juni 2011 om 17:44.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 17:51   #1299
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Het forum werd gesloten na een GEGRONDE klacht wegens antisemitisme Smiley. Zo rap als tellen hebben ze toen het voormalige forum helemaal gewist (nee hoor, ze wilden geen bewijzen verdoezelen hoor). Ik weet wel dat een aantal van hun sponsors toen op de hoogte werden gebracht en hun bijdragen stopgezet hebben.
Niet te verwonderen.

Citaat:
en vanaf toen was de overname compleet. Hoeveel KIF/KIF zou er nog inzitten?
Inderdaad. Ik had het toen ook al geschreven. Kifkif is in handen van de islam om de islam te verspreiden met leugens en halve waarheden op kosten van de belastingbetaler.
http://forum.politics.be/showpost.ph...44&postcount=4

Citaat:
---------
Ik heb me trouwens het meeste geamuseerd met één van mijn nicks als bekeerlinge,
Weet ik

Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 18:03.
Oud 26 juni 2011, 17:56   #1300
smiley

Standaard

Citaat:

Leerrijk zegt ie
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be