![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Welke partij was dat ook weer, die opkwam voor het "gezin als hoeksteen van de samenleving?"
Bende hypocrieten. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 juni 2011 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() ^Gesteld dat den Yves er effectief een minnares op nahield: waarom zou dat schadelijk voor het gezin zijn? For all you know hebben hij en zijn vrouw een open relatie... Of kan je er niet bij dat dat geen bedreiging voor het gezin is?
![]() Veel bekrompen voyeurs hier ja, dat denk ik ervan. Ik wil zelfs niet eens weten welke dirt men zou vinden als men eens op de harde schijf gaat snuffelen van alle moraalridders hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kenmerkend voor open relaties is de afwezigheid van stiekem gestuntel. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 juni 2011 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() En waar exact ben je nu iets aan het weerleggen van wat ik zeg?
![]() Soit, ik blijf erbij; massa's bekrompen, voyeuristische moraalridders hier. Les petits Belges... |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien die er was, was dat al lang geweten. Bekrompen? Voyeuristisch? Moraalridder? Ik ben niet diegene die voor een volle kerk zonder te blozen eeuwige trouw belooft aan een vrouw en er dan minaressen op na houdt. Deze hypocrisie is misschien zo wijd verspreid dat niemand er nog van opkijkt, dat maakt het echter niet minder hypocriet. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 juni 2011 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, daar heeft het niets mee te zien. Het gaat om het brute en zuivere plezier dat we ondervinden als we zo'n openbaar figuur kunnen neerhalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die bekrompen mensen zitten bij de CD&V en zij willen constant hun nonsens aan iedereen opdringen, wat al erg genoeg is, nu blijkt dat ze zich zelf niet aan hun eigen regels houden. Een hypocriet heeft geen recht op privacy... als Randy Letrerme een groene of een sos was zou niemand recht van spreken hebben misschien (behalve het chantage aspect) maar dat is hij niet...
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vandaar ook, les petits Belges. Zo gefixeerd als het over hun privacy gaat, zelfs hun loon is iets top secret, maar als ze van een ander iets kunnen te weten komen, hoho, smullen geblazen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Burgemeester
|
![]() komaan zeg christelijke vrienden
de paus is nog steeds heilig en gekozen door God net zoals de koning en de koningin we weten allemaal dat de christelijke partij de enige vrome partij is waar corruptie onbestaande is er zijn hier mensen die beter eens naar de kerk zouden gaan en bidden voor verlossing als jonge man neem ik wel mijn verantwoordelijkheid op en besteed ik het merendeel van mijn vrije tijd om te bidden in de lokale parochiekerk hier het merendeel van mijn spaarcentjes zal ook nog steeds naar de christelijke partij gaan en ze krijgen van mij iedere stem de kruistochten en christelijke conflicten dat is allemaal Gods wil die in de hemel zal oordelen over uw fouten en als jij slecht bent door deze prachtige pure politieker te bekladden met uw woorden dan mag jij de hemel niet binnen jullie zouden allemaal beter een voorbeeld nemen aan mr yves leterme naar de kerk gaan en de maatschappij leiden met een visie van honderden jaren voor zijn tijd zelf steek ik nu een kaarsje aan voor de christelijke partij en zal ik me bezig houden de rest van de avond met het zingen van vrome christelijke liederen |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zijn de bewijzen?
Waar zijn de emails,brieven.....van BINNENIN de overheid waaruit mag blijken dat er zelfs maar een poging tot beinvloeding was? Dan kunnen we eens zien of er aan dat Storietje een beetje vlees hangt.... Dit is wat een Nieuwsblad-redaktielid deze middag op de 7de dag rechtstreeks aan de Story-hoofdredakteur vroeg......(voor de Nieuwsblad-redactrice is het "amoureuze" gedeelte van Story volstrekt irrelevant,maar ze wees er op dat dat verhaaltje van die beinvloeding een zware beschuldiging is die wel eens wat meer omkleed mag worden met feiten!) De Story-boys weten ook heel goed dat het onwaarschijnlijk is dat Premier Leterme nu direkt een gerechtelijke procedure zal starten....hij heeft in zijn werkende uren,zowel als in die paar niet-werkende- uren ,echt wel andere dingen te doen dan procederen tegen een verhaaltjesblad om..............niks! Laatst gewijzigd door kelt : 26 juni 2011 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze heeft een erg hoge Paul Magnette uitstraling... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Liesbeth Van Impe is een van de beste politieke verslaggeefsters in Belgie. Komt van De Morgen, is daar wegggegaan toen Van Isacker in opdracht van Van Thillo de redaktie naar de kloten heeft geholpen. Bij corelio waren ze slim genoeg om dit talent direkt binnen te halen. Ondertussen heeft Van Thillo ingezien dat Van Isacker een pipo is, en heeft hem ook opzijgeschoven. Ik schat haar nog altijd veel hoger in dan haar opvolger, steven samyn. |
|
![]() |
![]() |