![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat er ook gebeurt in het roodste bolwerk van Nederland, niets werkt!
Alle musea dicht de straten open en de administratie ligt in de goot. De miljoenen verdwijnen als sneeuw voor de zon, Marokko wordt steeds rijker. Veertig miljoen is de schade die de eerstkomende 2 jaar alleen in het ICT gebeuren de stad te wachten staat. En dat is nog maar het begin. Het rode bataljon heeft hard toegeslagen en de vraag is of er ooit weer orde op zaken komt. De verbouwingsziekte slaat grote gaten in het toeristenbestand, over de kassen maar niet te spreken. http://webwereld.nl/nieuws/107099/am...-puinhoop.html http://groups.google.com/group/nl.po...a08760782f4521 http://groups.google.com/group/nl.po...ed794ba9fd094c Het zijn niet de meest recente links maar het rode volk blijft keihard toeslaan.
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Ik blijf Amsterdam een coole stad vinden hoor
![]() Het orderlijke gemis vergeleken met veel rijtjeshuizen en vinex-wijken maakt de stad leuk en erg vrij! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Kennelijk denkt het hele forum er zo over, maar ik heb de stad nog meegemaakt toen alle wèl werkte, zelfs de ambtenaren.
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Amsterdam is een rood bolwerk, maar het roodste bolwerk zou ik niet durven zeggen. Wel het grootste rode bolwerk denk ik. Maar de roodste bolwerken zijn meer enkelen dorpjes in Oost-Groningen.
Of de plaats Oss in Noord-Brabant, geboorteplaats van Jan Marijnissen, is een SP-bolwerk (links van de PvdA!). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Inderdaad, ook in Nijmegen ligt de boel open .......
Nu nog even het Van Gogh Museum gaan verbouwen ......
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Tjah die 2 discussiegroepen van google sites die ge gaaft kan ik niet in zonder account aan te maken percies.
Iig wens ik ze het niet toe, heb er nog 3 schone jaren deurgebrocht...
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zijn de meeste steden wel rode bolwerken, vergeleken met het gemiddelde.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 juni 2011 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Uhm, hij bedoelde dat het rode steden waren, hij doelde niet specifiek op de rosse buurt ook wel "red light" district geheten
![]() Dat vind ik meestal niet zo'n leuke meiden, maar ieder zijn smaak hé Bovengebuur ![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik heb jaren aan het Singel gewoond bij de Torensluis, in de goede oude tijd, dat wel.
Je kon autorijden in Amsterdam en zelfs voor de deur parkeren. Geloof het of niet. Het inwoneraantal is sindsdien niet echt gestegen. Toch is de stad een grote chaos, het verkeer idem en de kwaliteit van de inwoners, nou ja .........
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Wonen er eigenlijk nog wel Amsterdammers in Amsterdam, of zijn die intussen allemaal naar Almere en Purmerend verhuisd?
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Dat is in elke stad zo, zeulle.
Wonen er nog veel sinjoren in Antwerpen? Echte Brusselse ketjes in Brussel? Ge kunt ook nog vragen: wonen er nog wel Purmerenders in Purmerend? Die zijn allemaal verdrongen door de Amsterdammers.
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
De oorspronkelijke bewoners van de Pijp, Amsterdam Oost, Spaarndammerbuurt, Oud-West, Bos en Lommer e.d. zijn te vinden in Almere en Lelystad. In de grachtengordels, Kattenburg, de Eilanden, Zeeburg vindt je als regel de beter betaalden. De "Happy Few" zit in Amsterdam-Zuid, deels in Buitenveldert en Amstelveen. Met uitzonderingen her en der. De Pijp is er een van. Ik vergat de Jordaan te vermelden maar dat was in mijn tijde al een mengsel van volksbuurt, hippies en yuppen. Nu zijn het vnl. Yuppen. Ook weer met uitzonderingen, want veel oud-Amsterdammers hebben zich niet laten verjagen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 29 juni 2011 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |