![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar je reageerd totaal niet op het feit dat ik je durf aan te vallen en durft te beweren dat je weldegelijk nog steeds een verdienvermogen hebt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() die bestaan niet ,die je willen hebben omdat ze je graag zien, in de sprookjesboieken ja ,vertel jij maar eens tegen uw vrouw ,schat vanaf nu hou ik mijn loon zelf ,je zal heel snel het gat van de timmerman weten staan,en dan vind ik julie nog racistisch ook door te vertellen dat een thaise vrouw alleen op geld uit is ,als ik dat zeg van een maroc ben ik een vuile racistische belanger,veralgemenen weet je wel ,mag je nooit doen volgens linkiewinkies en ze doen zelf niks anders
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat men zich wel kan afvragen is of er geen misbruiken zijn via het stemmen, vele van deze mensen laten anderen door middel van een volmacht hun stem uitbrengen, en soms kan men zich afvragen of deze stemmen wel naar de partij gaan die de gehandicapte persoon aanhangt. Maar 'k had de joke wel begrepen hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pin & Puk,
Met uw boven-gemiddeld verstandelijke vermogens, bent u zeker welkom bij de SP-A & PvDA
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb inderdaad een vervangingsinkomen van 28€/dag - IK ZEG WEL DEGELIJK PER DAG |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog 1 tip: zet je leestekens waar nodig en op de juiste plaats i.p.v. hier en daar een komma te zetten, want uw teksten zijn bijna niet te lezen (of serieus te nemen) Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 28 juni 2011 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sla er ook wel eens naast, maar ik kan maar met 1 hand typen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus zeer eigenaardig dat jij als architect, je kost niet zou kunnen verdienen met slechts 1 hand. En daar je zelfstandige was, vermoedelijk in de bouw als architect, is het je eigen schuld dat je niet meer trekt om te overleven. Maar je je deftig verzekeren word pas overwogen als het te laat is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil jij nu eens stoppen met te kappen op invalieden. VB alcoholieker En wat die hand betreft, is maar een klein onderdeel van mijn invaliditeit Ooit van Chronisch zieken gehoord? Ooit van MS gehoord en aanverwante ziektes gehoord ? Moet jij 3x per week naar de nierdialise ? Moet jij om de 3 maand aan de insulinepomp gaan hangen ? Stop er mee man, je begrijpt er geen kloten van. Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 28 juni 2011 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() and by the way ik wacht nog steeds op die artikels over die verschrikkelijke smeerlapperijen van het vl belang ,nog altijd aan t zoeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen dus niet de uitkeringen van de echte hulpbehoevenden afpakken, maar enkel dat zij die het kunnen, de moeite doen om zelfstandig hun kost te verdienen en zich aanpassen naar hun handicap en/of ziekte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |