![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8541 |
|
Staatssecretaris
|
Hebben ze hier nog niet vastgesteld waarom er zo veel meer mensen iets krijgen tegen allochtonen?
Zo traag... zo moeilijk... onmogelijk precies! Roep me als je klaar bent met je vaststelling, illwill... ik wil je slotwoord lezen. |
|
|
|
|
|
#8542 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8543 |
|
Staatssecretaris
|
Ik ben al veel ouder geworden ondertussen. Toen nog ik jonger was, werd deze draad begonnen. Ik was toen nog 27, binnenkort word ik 28. En het wordt alleen maar erger. Het land gaat failliet, nog een beetje wachten en West-Europa zal failliet gaan. Ik zal alle investors, aannemers, onderaannemers, slimme en ervaren mensen, werknemers "meenemen" met mij naar het land van mijn herkomst met betere voorwaarden om nog betere economie en samenleving daar te beginnen. Qua politiek is het al bijna zover bij ons. Die mensen zijn ook al kostbeu van zever en non-stop klagen en racisme, terwijl ze zoveel sparen voor pensioen en zoveel belastingen betalen en hun inspanning doen om positieve bijdrage te hebben in onze samenleving hier, maar dan om jarenlang beledigd en geboycot te worden door diegenen die het nooit zullen stoppen. Marokkanen en Turken (vooral de Turken, omdat het nu gemakkelijker is voor hen) raad ik ook aan om zo'n strategie te beginnen, omdat het bij hen ook beetje-per-beetje beter wordt.
|
|
|
|
|
|
#8544 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8545 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#8546 |
|
Staatssecretaris
|
Dan zijn de gelukszoekers ook welkom (als ze braaf zijn). Asiel zullen we niet aanvaarden. Omdat het onmogelijk is dat er vluchtelingen zijn die uit West-Europa komen.
|
|
|
|
|
|
#8547 |
|
Staatssecretaris
|
Bovendien zullen we direct van het strengst beginnen;
- Ouders (ascendenten) van een West-Europeaan hebben geen recht op gezinshereniging. Alleen ouders van een minderjarige West-Europeaan behouden het recht om zich bij hun kind in Oost-Europa te voegen; - Om zijn echtgenoot, partner of kinderen te laten overkomen moet de West-Europeaan bewijzen dat hij een inkomen heeft dat gelijk is aan tenminste 120% van het leefloon en dat niet mag bestaan uit OCMW-steun; - De West-Europeaan moet voor al zijn familieleden bewijzen dat hij beschikt over voldoende huisvesting en een ziekteverzekering; - De West-Europeaan en zijn echtgenoot of partner moeten beiden ouder zijn dan 21 jaar; Let wel: bovenstaande voorwaarden kunnen niet gelden voor de West-Europeanen die gebruik maken van het vrij personenverkeer binnen Oost-Europa (en die daarna terugkeren naar West-Europa); - De criteria voor een duurzame relatie met een partner: 2 jaar voorafgaande relatie; - De controleperiode op alle voorwaarden nadat de gezinshereniging is toegestaan: 3 jaar. |
|
|
|
|
|
#8548 |
|
|
Wij zullen niet komen, wij maken er hier wel terug een paradijs van, wij zijn al heel content als je onze "gastarbeiders" en aangespoelde gelukzoekers meeneemt, dan heb je ginder ineens "werkvolk" genoeg.
|
|
|
|
|
|
#8549 |
|
Staatssecretaris
|
Iemand moet blijven om te rellen ?!
Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 juni 2011 om 07:49. |
|
|
|
|
|
#8550 |
|
Minister-President
|
Om de topic te bevestigen met nog wat voorbeelden:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-geboren.dhtml http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20110629_184
|
|
|
#8551 | |
|
|
Citaat:
![]() Beste jongen, ik ben enkele jaren jonger dan u maar het is schokkend hoezeer uw visie vertekend is door wat u kennelijk wil geloven: zoek eens iets op, neem eens cijfers, zet eens een stapje in een sociale wijk, ... of één van deze dingen maar doe iets. Want dit is waanzinnig. De meerderheid van de allochtonen betaalt geen cent belastingen. Sterker nog, ze zullen dat zelfs nooit doen ook. Op hun belastingsbrief staat een mooi rond paasei en ze krijgen daarbovenop misschien nog terug ook! We mogen al blij zijn dat we niet aangeklaagd werden voor die vorm, die ze als paasei en dus als zijnde een verwijzing naar het katholicisme zouden kunnen interpreteren wat de seculariteit van de staat in het gedrang brengt. Meer zelfs: als allochtonen bedrijfjes of een organisatie oprichten doen ze dat nagenoeg belastingsvrij en zwaar gesubsidiëerd. De overheid en hun instanties door vreemdelingen voor vreemdelingen, doen er namelijk alles voor om ze toch maar uit de sociale zekerheid weg te houden: zelfs hun bedrijfjes op geen enkele wijze controleren en hun smeken om geen belastingen te betalen.
|
|
|
|
|
#8552 |
|
|
Allé vooruit, ingebroken in onze hele straat. Ze zijn bij ons goddank niet binnengekomen.
Tssssssssssssss... Leve de moelticultoer! Best gelukt in Limburg... right Kort geleden is een familielid van mij haar nieuwe fiets gepikt. Enfin, zeer grappig allemaal. Weer zwaar investeren in nieuwe goederen en anti-inbraaksystemen en misschien ook een verzekering. En het veiligheidsgevoel en de psyche van de mensen die onder nul staat. Totale kosten van de grap per persoon: 5000 euro ofzo?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 juni 2011 om 16:38. |
|
|
|
|
|
#8553 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog een mooi feitje.
Iedereen heeft waarschijnlijk al gehoord van opleidingscheque's. Awel zoek maar eens op wie erkende opleidingen gratis kan volgen en wie weer het gros van opleidingen moet betalen...en dan zeggen ze dat je voor 250 euro cheques kan krijgen...jaja, je moet wel de helft van deze cheques zelf betalen. Mensen van hier, die al jaren werken en die willen omscholen omwille van allerhande redenen na hun werkuren om aan het werk te blijven, moeten toch weer alles betalen...wie hier nooit 1 euro heeft bijgelegd kan meteen alle opleidingen gratis volgen.
Laatst gewijzigd door illwill : 30 juni 2011 om 16:49. |
|
|
|
|
|
|
#8554 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8555 |
|
Parlementsvoorzitter
|
20 jaar geleden kregen ik de kritiek dat de allochtonen -die sukkelaars- geen vlaams of frans konden spreken. Ik heb toen telkens geantwoord dat het maar beter zo is, want vanaf ze vlaams of frans spreken gaan ze ons op de vingers tikken in onze eigen taal en als onkruid onze cultuur infiltreren. We zijn 20 jaar verder, gratis curssusen nederlands incluis, en kijk wat we allemaal moeten slikken...
|
|
|
|
|
|
#8556 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8557 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8558 |
|
Banneling
|
Indien je de daders kent moet je dat melden bij de politie.
en als je ze niet kent ? wachten tot ze bij een 5e inbraak hopelijk n naamkaartje achterlaten |
|
|
|
|
|
#8559 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 30 juni 2011 om 23:01. |
|
|
|
|
|
|
#8560 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|