![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 |
Banneling
|
![]() @ de moderatie.
Gelieve even de vorige post te lezen. Zou het kunnen dat dergelijke posts aanleiding geven tot ruzies en vetes? Wanneer zal de moderatie daar eindelijk eens tegen optreden? Laatst gewijzigd door artisjok : 29 juni 2011 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt het toch gemeld hoop ik..de 'onterechte' ban van wisord moet nog gewroken worden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 |
Minister-President
|
![]() "Eindelijk"?!
De uitleg van Macchiavelli laat niets aan de verbeelding over, hoor. In jouw plaats zou ik in de grond kruipen van schaamte.
![]() |
#1364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jan: "Ik vind het niet fijn dat er zoveel vreemdelingen zijn want die zorgen voor veel problemen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 |
Banneling
|
![]() Kan er tenminste al toegegeven worden dat er racisme voorkomt op dit forum, en dat sommige forummers racisten zijn.
Want zelfs dat wordt hier nog steeds ontkent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1368 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik merk dezelfde mate van onverdraagzaamheid bij zogenaamde anti-racisten over forummers die het niet hoog op hebben met massale immigratie, islam, ... als omgekeerd. En trouwens, inbreuken op de racismewetgeving worden hier op dit forum me dunkt nogal snel 'ausgerasiert'.
![]() |
![]() |
#1369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet ik hier serieus nog eens uitleggen wat racisme is, of is het ironisch bedoeld? Racisme en racistische uitspraken zijn toegestaan, zowel door de wet als door het forumreglement. Daar wordt dus niet tegen opgetreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het korte stukje dat hier door artisjok geciteerd wordt, is slechts een illustratief voorbeeld om wat daarna in die post aan bod komt, in een bepaalde samenhang te plaatsen. Een samenhang met hetgeen waar dit topic voor gestart is. Veruit de meeste mensen hebben dat ook meteen door. Sommigen echter, proberen door iets op die manier uit de context te lichten, het debat, de discussie, te traineren of op een zijspoor te brengen.
![]() |
![]() |
#1372 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1374 |
Minister
|
![]() OK, dank je voor de verduidelijking.
![]() |
#1375 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nikker, moor en roetmop zijn dan wel eerder beledigende termen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U heeft uw mening al klaar, dus voor u staat het al vast. Anderen hanteren een andere definitie van 'racisme' dan u. Dat kon u net nog lezen. Dus die zullen het niet doen. Dus wat schiet u er mee op? (Bon, heb ik me toch weer laten verleiden te reageren op een post van u, en ik had me nog wel zo voorgenomen...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. Bij ons zijn woorden als 'bosneger' en 'stadsneger' normale termen. Waarschijnlijk omdat Surinamers die benamingen zelf gebruiken voor de diverse bevolkingsgroepen in Suriname.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat mag toch nog. |
||
![]() |