![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister-President
|
![]() Lees het zelf, hé
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110630_058 Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zouden wij deze nutteloze overheidstussenniveaus handhaven. Schaf de provincies af, maar ook dat Vlaams Fröbelparlement met zijn minister-kleuter-iffra op kop. De man die hysterisch kraaide "Opel gaat niet dicht" en kijk Opel ging niet dicht.....euh ? Vlaams parlement en Vlaamse regering ? Gewoon een nutteloos archief voor gesjeesde politiekertjes van een ander overheidsniveau....Wij mochten nooit aan die zver begonnen zijn. Separatisme is duidelijk de verkeerde politieke keuze geweest ergens begin jaren 70. Het brengt ons niets bij dan miserie en last !
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Vlaamse parelement moet niet afgeschaft worden, de provincies ja.. en vooral het federaal parlement en seniel senaat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Vertel eens, zo'n wrok: hoe lang gaat dat mee?
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Daar gaat het in deze draad niet over. Wel over de totale onbekwaamheid van de Vlaamse regering in wat echt telt, de ondernemingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat voka fundamenteel gelijk heeft, al zou ik het activeren van werklozen aanvullen met het activeren van ondernemers om te ondernemen en in dienst te nemen dat is allemaal gemakkelijk gezegd natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() De Vokaleiding heeft het niet begrepen. Dat zijn would-be politici. Een groot verschil met haar leden, die ondernemers zijn en die de manifeste talloze hiaten van de huidige Vlaamse regering beu zijn. Vlaanderen is niet in actie, Vlaanderen is in afgang. Jullie hebben niet eens geld om een grote Vlaamse KMO Vlaams te houden. Laat staan dat het de eigenaars interesseert. Die kijken liever uit hoeveel geld het gaat opbrengen als ze verkopen dan wie de koper is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |