![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De islam zelf is in strijd met de universele rechten van de mens. U moet de dingen niet omdraaien.
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is totaal in strijd met de Belgische Wet en met de Universele Verklaring voor de Rechten vd Mens.
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#244 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Universele islamitische verklaring van mensenrechten
Blablabla XXIV. Ondergeschiktheid bepalingen van deze Verklaring Alle rechten en vrijheden genoemd in deze Verklaring zijn ondergeschikt aan de islamitische sharia. XXV. Referentiebron van deze Verklaring De islamitische sharia is de enige referentiebron ter uitleg en verduidelijking van alle artikelen van deze Verklaring. http://nl.wikipedia.org/wiki/Univers..._mensenrechten
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 juni 2011 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geldt dat ook voor je vrouw, dat ze zelf mag kiezen, kiest ze ervoor om jou gehoorzaam te zijn, of is je vrouw geen mens?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nuance, niet meer !!. En dat ze, nadat ze de islam afzwoor, doodsbedreigingen kreeg, zo erg dat ze moest onderduiken en zich enkel kon verplaatsen met body-guards, zal wel toevallig zijn, zeker ??
![]() |
#249 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() Ik vind zo'n machomannetjes die menen dat ze "dé vent" zijn omdat ze hun vrouwke kunnen commanderen in feite altijd zo'n zielige prutsventjes. Dat ze nu een carrière opbouwen en een job met verantwoordelijkheid nemen met personeel d�*t is iets anders. Maar enkel je vrouw gaan commanderen lijkt zo op die kleine smalle ventekes die persé een reuze hond willen hebben die ze dan toch nog de baas kunnen omdat het beestje niet beter weet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overtuigd dat 't zo hoort, naar 't voorbeeld van de grote profeet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Ongelovigen" man toch...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik maak me geen illusies, een neanderthaler die nog in termen van "ongelovigen" spreekt, weet duidelijk niet hoe de wereld in elkaar zit.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De mannen zijn er zo gefrustreerd, dat ze hun vrouwen moeten bedekken onder tenten, uit jaloezie, en uit angst. Wie is er hier seksistisch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Europees Commissaris
|
![]() En op welke kant slaap je ook weer best om te verhinderen dat de djinn je neusgaten binnen dringen?
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is onlangs een boek verschenen met de titel: "De ondergang van de Islamitische Wereld", van de hand van de uit Egypte afkomstige Hamed Abdel-Samad, zoon van een Egyptische imam.
De man woont al zestien jaar in Duitsland en heeft in al die tijd nogal wat ex-geloofsgenoten gadegeslagen. Op een gegeven moment komen er een aantal Egyptische geleerden naar Duitsland voor een conferentie, waarbij hij hen begeleidt. 's Nachts wordt plots het hele hotel wakker geschreeuwd door één van die geleerden, een imam, die de oproep tot het gebed doet. Hamed holt naar beneden, terwijl overal mensen verbaasd komen kijken, en poogt de imam uit te leggen dat hij dat niet mag doen. Terzelfdertijd verschijnen een aantal van zijn collega's die ook willen meebidden. Die imam stomverbaasd "Hoezo ik mag dat niet doen?" Hamed vertelt hem geduldig dat hetgeen hij doet hier onder de noemer van openbare ordeverstoring valt en dat hij de mensen hun nachtrust niet mag verstoren. De imam vertelt hem daarop doodleuk dat hij gewoon van zijn recht op uitoefening van zijn godsdienst gebruik maakt, en dat daarbovenop alle ongelovigen die aanwezig zijn in het hotel, blij zouden moeten zijn omdat hij Allah's naam aanroept. Wat is er mooier dan de naam van Allah, zelfs al beseffen de ongelovigen dat niet? Wanneer het hele gezelschap 's middags gaat gaan eten, is er één Kopt die een glas bier wil drinken bij zijn eten. Diezelfde imam weigert aan te schuiven en maakt een hele scène omdat in zijn aanwezigheid iemand alcohol durft drinken, en da's tegen zijn religie. De onenigheid raak niet uitgeklaard. Hamed ziet hoe de imam met zijn "recht" op beoefening van godsdienst ieder ander lastig valt (dat moet kunnen), maar zelf niks aanvaardt van een ander (uit respect voor alweer zijn religie). Wanneer de delegatie 's namiddags in een Media Markt rondloopt, wil de imam hulp van Hamed, bij het vinden van een geschikte I-pod. Hij weet wat een I-pod is, maar hij kent er niks van. Hamed helpt hem, en de imam vertelt hem doodleuk overenthousiast dat hij van plan is de hele koran op die I-pod te zetten (sic). Waarna Hamed fijntjes opmerkt dat dankzij het feit dat men hier bier kan drinken, er I-pods kunnen gemaakt worden waarop de imam de koran kan zetten. De imam begreep de hint niet... Zouden ze de hint begrijpen in Molenbeek? Zou Moslim! de vrouwenrechtenbeknotter hem snappen?
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Parlementslid
|
![]() Tja ik kan er niets aan doen dat sommige mensen met zichzelf in de knoop liggen. Dat is niet denigrerend bedoeld. Ik ben een gelovige wat is daar superieur aan? Ik zal niet-gelovige ipv ongelovige zeggen als dat minder pijnlijk is voor u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind dat u anders behoorlijk gefrustreerd uit de hoek komt. Dus seks is hier een probleem? Dat wist ik niet, maar u hoeft niet te veralgemenen. Seks is geen probleem in de islam hoor. Het zegt natuurlijk iets als iemand een sluier enkel kan interpreteren op een seksueel perverse manier. Best grappig wel.
|
![]() |
![]() |