![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon waar zijn redenatie begint en er ook weer bij uit komt. Simple like that. Ik zou in elk geval niet doen zoals u. Nameijk eerst dingen in de mond leggen die nooit gezegd zijn geweest en daarop verder breien om nog ergens anders uit te komen. Namelijk; weer bij dingen die ik niet gezegd heb. Want dat is wat je doet. Een circelredenering duiden is anders echt niet zo moeilijk hoor. Tenzij het niet zo is natuurlijk. Dan moet je doen zoals u. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10622 |
Europees Commissaris
|
![]() Hg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10623 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kan ik er aan doen dat ge het niet begrijpt?
![]() |
![]() |
#10624 |
|
![]()
![]() |
#10625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mannekes concentreer jullie eens op de voortplanting, daar gaat het toch over
dat twee mannen samenleven en een instelling huwelijk maken is natuurlijk perfect mogelijk, daar twijfel ik geen minuut aan. leg het normale eens uit in het kader van de voortplanting. leg eens uit hoe een lesbisch koppel elkaar penetreert leg ook eens uit hoe een homofiel koppel elkaar bevredigt leg eens uit wat de functie van sex is binnen die relaties ? leg eens uit hoe de bevolkingspyramide er uitziet als 50% homofiel is. Simuleer dat eens 1.7kindjes per hetero getrouwde vrouw, wordt dan 0.85kindjes. Welke impact heeft homofilie op de bevolkingspyramide, en zijn we daardoor verplicht om hetero migranten te knuffelen om onze pyramide weer recht te krijgen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je legt me woorden in de mond die ik niet gezegd heb, om daar een soort van circelredenering van te maken en je verwijst daar dan naar met linkjes als zogezegd bewijs.... Dat is wat er zeer duidelijk te begrijpen valt. Als ik iemand op een circelredenatie kan duiden moet ik dat niet doen door voortdurend nikszeggende linkjes te plaatsen die de ander maar moet verklaren hoor... Ik zeg gewoon waar zijn redenatie begint en er ook weer bij uit komt. Simple like that. Maar dat is te moeilijk voor u. U begint en eindigt met een leugen. En dat weet je best. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10627 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat we vele heterostellen het recht op procreatie en adoptie zullen moeten afnemen. Citaat:
Citaat:
Zo bijvoorbeeld zal de mensheid ook niet lang meer bestaan mocht bijna iedereen op Aarde evenveel water verbruiken als de gemiddelde Vlaming. Of evenveel benzine verbruiken voor de auto, of evenveel afval in de lucht en rivieren zou lozen, ... Er zijn wel meer homo's die zichzelf aanvaarden dan vroeger. Ze zijn dus veel zichtbaarder geworden. Tenslotte, In onze dichtbevolkte streken en in hongerend afrika zou een beperking van de voortplanting eerder een zegen zijn dan een vloek. Een status quo, die op termijn een betere verdeling van de aardse goederen en een vrijwaring van de omgeving zou mogelijk maken, lijkt mij allesbehalve een slechte evolutie. En als jij graag verder op uw geliefkoosde diersoort wilt kruipen en u konijnsgewijs als gek vermenigvuldigen, dan ga je maar een goeie gang.
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 1 juli 2011 om 08:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10628 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10629 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben seks en voortplanting niks met mekaar te maken? Hallooöoo?! Citaat:
![]() Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10630 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is dit hier al gepasseerd?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10632 |
|
![]() Als ge het na 3 keer uitleggen nog niet begrepen hebt heeft het weinig zin dat ik het nogmaals probeer.
Ik heb wel betere dingen te doen ![]()
![]() |
#10633 | |
|
![]() Citaat:
Die discussie is een pagina of 100 geleden al gevoerd.
![]() |
![]() |
#10634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens wat inhoudelijk te discuteren en blijf een beetje volwassen als blijkt dat je argumentatie op is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10635 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in de 100 vorige topics... Toen ging het voortplantingsverhaaltje ook niet op.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad! Maar of het voldoende zal zijn om de homofoben de mond te snoeren...
![]() |
![]() |
![]() |
#10639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10640 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De norm, de 'standaard' is en blijft toch hetero. Het is niet omdat ik dat zeg of omdat ik dat zo wil, maar het is wel gewoon de waarheid. Overigens is er met de sex helemaal niks mis hoor: iedereen doet maar wat ie niet laten kan. Ik zie mezelf overigens niet als homofoob en voel me niet aangesproken. Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 1 juli 2011 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |