![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus ? Dat zou ik ook doen. Jij ook trouwens. Iedereen hier. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooi zinnetje eruit: ... The complainant has since admitted that this account was false and that after the incident in Suite 2806, she proceeded to clean a nearby room and then returned to Suite 2806 and began to clean that suite before she reported the incident to her supervisor. ... Niet helemaal zoals de 'feiten' werden weergegeven, hé? Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juli 2011 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
|
![]() Citaat:
Ik mag dat doen, want ik ben op geen enkele manier betrokken bij de zaak, ik ben geen rechter, advocaat of openbaar aanklager en ik geef aldus enkel mijn mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
|
![]() Citaat:
Niet eens een goede poging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | ||
|
![]() Citaat:
Ook al heeft ze voor wat betreft de verkrachting de waarheid verteld, een jury moet haar verhaal beoordelen (want de lijn van de verdediging ''vrijwillige seks'' is niet in strijd met het technisch bewijs) en ik kan me niet voorstellen dat een jury nu nog kan veroordelen ''beyond reasonable doubt''. Bedenk wel dat iemand als ''onschuldig en eerlijk'' wordt beschouwd ''in the eye of the law'' tenzij het tegendeel zonder redelijke twijfel is bewezen. Citaat:
Neen dus. U heeft mij klaarblijkelijk verkeerd begrepen. Ik zei letterlijk: Als het allemaal klopt wat de New York Times beweert dan doet het haar zaak geen goed en zie ik niet hoe DSK nog veroordeeld kan worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juli 2011 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#748 |
Banneling
|
![]() Iedereen wist toch op voorhand dat die vent geen 70 jaar bak ging doen...Schuldig of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juli 2011 om 00:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#750 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
|
![]() “It is a mess, a mess on both sides,” one official said.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Niet erg", denken brave rechtse burgers hier: "Hij is toch maar een linkse." Nog een interessant artikel: http://blogs.lexpress.fr/nycoste/2011/07/01/delire/ Telefoonrekeningen voor 5 gsms. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juli 2011 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
|
![]() Citaat:
die grote kans van slagen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
|
![]() Citaat:
Pas later zei ze tegen zichzelf: verdorie, ik ga er toch mee verder, wat denkt die eigenlijk. Plus het is ook zo stom dat ik moeilijk kan geloven dat er enerzijds een feilloos plan uitgewerkt werd, en anderzijds ongelooflijke beginnersfouten begaat. Persoonlijk denk ik dat ze van het begin bepaalde zaken verzwegen heeft omdat ze bang was om haar job en haar asiel te verliezen. Niemand kon echter vermoeden dat deze zaak haar volledig boven het hoofd zou groeien, en dat elk seconde geanalyseerd zou worden. Tot slot wil ik even erop wijzen dat het een werkelijk bijzonder onhandige en onpraktische manier is om iemand te chanteren. Er zijn tientallen betere manieren. Ook qua slachtoffer is DSK niet interessant, hij is te groot en te machtig, en ik durf wedden dat het Sofitel Hotel in New York veel interessantere - en even rijke - klanten telt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juli 2011 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juli 2011 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk, er is inderdaad een kleine kans (een kleine) dat DSK haar WEL heeft verkracht. Maar van in 't begin waren daar zoveel rare dingen rond dat dat al zeer onwaarschijnlijk leek (waarom kwam die meid daar als hij er nog was ; hoe dwing je iemand tot pijpen zonder je edele delen te riskeren ; DSK stond bekend als een vrouwenzot maar geen geweldenaar ; hij ging een uurtje later eten met zijn dochter ; hij wist dat elke poging tot verkrachting zijn carriere omzeep ging helpen en verwachtte zich aan zulk een beschuldiging ; rare dingen omtrend het tijdstip (nu kennen we de verklaring) ; verkeerde bewering over "is hals over kop gaan lopen en op het eerste vliegtuig naar Frankrijk gesprongen" .... maw, het was een redelijk ongeloofwaardig verhaal. Dat hij ginder call girls consumeerde was wel gekend, dat een welwillige kamermeid die wat wilde bijverdienen bij hem wel zaken kon doen was ook gekend, dus de sex op zich was niet "verdacht". Maar dat hij de kamermeid zou verkrachten en dan vrolijk zijn dochter gaan bezoeken alvorens op zijn geplande vlucht te stappen en dan nog naar 't hotel te bellen, dat was redelijk ongeloofwaardig. Het ENIGE dat daar weerwerk aan bood was de blijkbaar totale onschuld van de kamermeid die een arm schaap was, een goeie huismoeder, die hard en eerlijk werkte en die nu door die gemene witte meneer in haar ongeluk was gestort. Het was het ENIGE element dat gans de zaak recht hield. Ge hebt maar 1 woord. In sommige culturen en levensovertuigingen lijkt dat punt niet door te dringen, maar ge hebt maar 1 woord. Als ge 1 keer aantoonbaar grof hebt staan liegen omdat ge zus of gene dinges wilde bekomen, dan hebt ge geen woord nie meer, en sommige culturen en levensovertuigingen lijken dat niet te beseffen. Dan is uw woord niks meer waard, en alles wat ge dan nog komt vertellen, of het nu waar is of niet, is een waardeloze bewering geworden. Het is, in onze cultuur tenminste, de voornaamste reden om niet te staan liegen over belangrijke zaken. Een leugenaar zijt ge voor de rest van uw leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |