![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Club Med? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat jij bedoelt is dat een meisje van 12 dat in Pakistan, Afghanistan of zelfs in Nederland gestenigd of gekeeld wordt omdat zijn weigert een man van 60 of meer te huwen/neuken... geen recht heeft op hulp en steun van Vlamingen of Vlaanderen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Banneling
|
![]() En als ze het niet wisten, zou het dan niet logischer zijn dat ze zich bedrogen voelden en tegen hun leiders zouden gekeerd hebben.
Neen, hun kinderen dwepen met de leiders die hen bedrogen hebben. Als je dan toch de nagedachtenis van je vader zuiver zou willen houden, zou je een rabiate haat moeten ontwikkeld hebben tegen diegene die je vader gemanipuleerd hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En uiteraard hebt u daar recht op. Kan u mij misschien zeggen in welk opzicht en detail dat daar door het Ijzerwakebestuur dan gebeurt? Indien u dat kan zal u mij daar dan ook niet meer zien. En gelieve niet af te komen met de foto of mening van één of andere idioot die daar ook toevallig aanwezig was. Ik zou op de begrafenis van mijn grootvader niet wegblijven omdat daar één of andere gek komt opdraven. Indien de begrafenis zelf een bespotting van mijn grootvader zou zijn... Dat is dan wat anders...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#788 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn redenatie volgend moeten alle pedofielen vervolgd worden. Mijn redenatie volgend zou een Stalin ook vandaag bestreden moeten worden alleen al om wat hij vertegenwoordigd. Mijn redenatie volgend was Belgie volgens internationaal recht gecapituleerd en heb ik nog steeds niets dan achting voor echte weerstanders. Niet voor het zootje salonhelden dat met nutteloze heldendaden, zich bewust van het feit dat als gevolg daarvan onschuldige burgers zouden sterven, lege gebaren steldde. Mijn redenatie is de mijne. Jammer dat ik jou niet kan overtuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht je soms dat hij de Russen wou verlossen van Stalin ??
![]() |
![]() |
#790 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De beweegredenen om naar het Oostfront te trekken lagen in Vlaanderen. Het grote oogmerk was het kwaad dat zich in Stalin culmineerde bestrijden zodat het zich niet verder kon verspreiden en een gevaar voor Vlaanderen vormen. Ik vermoed dat zowat iedereen die achter het Ijzeren gordijn terechtkwam dit zal onderschrijven. Staat jullie veroordeling van de strijd tegen Stalin niet een beetje in contrast met de feestelijke stemming bij het vallen van de muur? Hebt u zich dit al afgevraagd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Minister-President
|
![]() In dat geval zijn ze in het goede gezelschap van, om er maar één te noemen, ons vorstenhuis.
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ongeacht wie er verder nog tegen Stalin Strijdt. Laten we dan de vraag even precizeren in plaats van in rondjes te draaien. Vindt u het bestrijden van Stalin verkeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het spijt me voor jou, maar in mijn optiek zijn oostfronters niet voor Vlaanderen gevallen. Dat neemt verder niet weg dat ze van mij niet herdacht zouden mogen worden. Alle gesneuvelden en gevallenen mogen herdacht worden, dus ook de oostfronters, maar probeer het alstjeblieft niet te doen vóórkomen alsof ze voor Vlaanderen streden en vielen, want dat deden ze pertinent niet. Hoe grote hekel ik verder ook aan het communisme heb, ik heb een net zo'n grote hekel aan het nazisme, en op dat moment waren het wel de nazi's die ons land bezetten, en daartegen hadden die oostfronters moeten strijden, tegen de bezetters en onderdrukkers van Vlaanderen en het Vlaamse volk.
![]() |
![]() |
#794 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: dus, als Noord-Korea Europa bezet en ze vallen daarna een moslimland aan (laat ons Iran nemen in dit hypothetische voorbeeld), dan trek jij een Noord-Koreaans uniform aan? Ook als de Noord-Koreanen intussen treinladingen mensen uit Vlaanderen deporteren. Je bent ofwel een fantast, ofwel ronduit gevaarlijk. Laatst gewijzigd door Steve_M : 2 juli 2011 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook als dat een samenwerking is met een figuur als Adof Hitler ??
![]() |
#797 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou die nieuwe vrienden, toch wat relativeren hoor. Dewinter is eens gefotografeerd geweest samen met één of twee ultra-orthodoxe rabijnen (een minderheid binnen de Joodse gemeenschap hier in België), die zijn afkeer voor Moslims delen. En that's it. Ik durf er gif op drinken, dat de overgrote meerderheid van Belgische Joden, zo ver mogelijk van Phillip Dewinter en C° willen blijven. De meerderheid van Vlaamse Joden stemt trouwens O-VLD.
![]() |
#799 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: