![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10681 |
Minister
|
![]() Dat is dan een teken dat U het duidelijk niet begrepen hebt.
![]() |
#10682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeelden legio. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Door uw repliek is voorplanting met homosekualiteit plots wél mogelijk zekers.... ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 juli 2011 om 07:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10684 |
Minister
|
![]() Blijkbaar wel.
![]() |
#10685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() combineer uw genen met uw partner, en creeer een nieuw kind waarin dan het beste van uzelf en uw partner ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp het wel... Als je die factor wegneemt, stort hun hele betoog - dat om te beginnen al bijzonder wankel was - als een kaartenhuisje in elkaar. Ze vertrekken vanuit onjuiste premissen ("homoseksuelen kunnen zich niet voortplanten") om tot verkeerde conclusies te komen ("homoseksuelen zijn minderwaardig en mogen dus gediscrimineerd worden").
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 juli 2011 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet?
Als je nu graag kinderen wilt van elkaar binnen jullie relatie, zoals hetero's en jullie hebben geen voorplantingsprobleem... ... waarom kom je dan niet aan kinderen zonder een element van een derde persoon buiten jullie relatie om? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 juli 2011 om 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet niet, maar ik zeg dat kan niet, daar zit fundamenteel het 'abnormale' want in feite kunnen heterokoppels dat meestal probleemloos, die moeten zelfs alles doen om het te voorkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... dat is geen verkeerde vooronderstelling zekers? Van kaartenhuisjes gesproken.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslims hebben in die optiek dus gemiddeld relaties die aanzienlijk waardevoller zijn dan die van ongelovige westerlingen? Hoe waardevol is uw relatie? Hoeveel kinderen heeft uw kweekmoeder vrouw al op de wereld gezet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het dan toch niet moet, wat is dan de relevantie van uw argument?
![]() |
![]() |
![]() |
#10696 |
Minister
|
![]() Homoseksualiteit is geen belemmering in de voortplanting. Zowel (vruchtbare) homo’s als (vruchtbare) lesbiennes kunnen kinderen verwekken. Voorplantingsdrang staat op zich los van eventuele homoseksualiteit. Dat verklaart ook het feit dat homoseksuelen vaak wel degelijk een kinderwens hebben, en gelukkig deze wens ook vaak weten te vervullen. Zowel op de traditionele wijze als middels allerlei hulpmiddelen die ook voor heteroseksuelen gelden.
![]() |
#10697 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog eens wat doorfilosoferen:
ja waarom zou je nu het 'kindervormen' en 'opvoeden' niet loskoppelen. Dus in feite als je nu een kindje wil van arnol swartzenegger, en dit combineren met 'zeta jones' zonder die twee lastig te vallen, en je kunt hun genetisch materiaal laten dragen door een indische draagmoeder, en kunt dan het kindje opvoeden in België als homofiel koppel Zie ik daar in principe ook geen problemen mee hoor. Nu in uw homofiel maatschappij model, waarom zou je de genen van Michael Jackson niet combineren met Prince, moet ook een subliem musicaal en creatief kindje geven. Die dan opgevoed wordt door 2 fijngevoelige musicaal minnende homofielen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U denkt dat creativiteit erfelijk is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest, als je alles begint los te koppelen, is dat wel plezant, maar enfin je komt toch wel in een volledig vrijgevochten maatschappijmodel. Ik hou het liever bij een beetje standaard. Een richting waar je naartoe streeft, en als het niet anders kan spring je uit die richting. |
|
![]() |
![]() |