![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wettelijke bepalingen omtrent adoptie en mensenhandel.
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar als kinderen daar geen vader en moeder hebben bv. en ze kunnen niet door onze landen worden geadopteerd, vanwege het homohuwelijk en homo-adoptie, dan blijven die kinderen in die landen zitten met dat starre geloof, in plaats van hier meer kansen te bieden en een vrijzinnigere opvoeding te krijgen. Dat is dan het resultaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
|
![]() Citaat:
Wat Paulus zegt is dus onzin en tendentieus. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 5 juli 2011 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 |
Burgemeester
|
![]() Meestal vind ik absoluut van niet, maar in het geval van kinderrechten mag een uitzondering gemaakt worden. Maar u als ruimdenkend persoon ziet een kind ook liever opgevoed worden in een vrijzinnige omgeving in Belgie, dan een streng islamitische opvoeding in een islamitisch land. Toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
Burgemeester
|
![]() OK, dat zit dan snor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het nu eigenlijk dat je wil? Je weet toch ook wel dat mensenhandel verboden is en adoptie strenge regels heeft?
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten kan je nog altijd de alternatieve bureau's inschakelen; of op eigen houtje de adoptie regelen. Vertel me, wat zijn dan die wettelijke bepalingen die jij onderschrijft. Laatst gewijzigd door artisjok : 5 juli 2011 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Neen neen. Niet in die woorden. Wat ik wel wil is dat dat kind daar blijft ja. En dat dat kind daar de mogelijkheden toegekend krijgt. Dat het daar zijn dromen kan waarmaken. En dat mensen die hier kinderen willen, de procedures van hier volgen. En niet koppig hun goesting doordrijven om toch maar hun zin te krijgen. Citaat:
Of zijn homo's hun aars verbonden met een baarmoeder? Of erger nog, hun fluit? Homokoppels kunnen geen kinderen krijgen (op natuurlijke wijze). En dat is nu eenmaal spijtig. Maar er zijn allicht meerdere mogelijkheden dan toch maar koppig in buitenland eentje te gaan oppikken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 |
|
![]()
![]() |
#1135 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's duidelijk. Met dat verschil dat mijn mening gefundeerd en wetenschappelijk onderbouwd is en de jouwe louter gebaseerd is op vooroordelen en onwetendheid...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() U bent toch geen heterofoob he? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |