![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk ze ze geen bezwaar zouden hebben tegen Klein-VL dat besluit het af te trappen. De gebieden waar de FR in de meerderheid zijn: Wallo-Brux en delen van de rand is oké voor hen.
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw, eerst ervoor zorgen dat zoveel mogelijk gebied verfranst, het liefst gans Vlaanderen en dan zien we wel?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar eerst een andere suikernonkel vinden die 17 miljard Euro per jaar in de hangmatten wil leggen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Vlgs mij wordt dan het "Reqieum van Mozart" gespeeld voor het paleis.
#67 |
Banneling
|
![]() aan ieder van u een goede nationale feestdag. En hopelijk kunnen we ervoor zorgen dat ie rap betaald is voor iedereen.
Mijn baas houdt mij vandaag trouwens verplicht thuis. Maar volgende week lever ik wel de 21ste in (met plezier trouwens) |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De nota-Di Rupo tussen de regels door lezen en dan zie je dat dit inderdaad de bedoeling is. Hier nam men alvast een voorschot op een toekomstige splitsing van België die er voor de Franstaligen het maximale uithaalt en die voor Vlaanderen omgekeerd zeer nadelig zal uitvallen.
Laatst gewijzigd door SDG : 11 juli 2011 om 09:27. |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() De West-VLamingen hebben geen moeite om de omgekeerde beweging te maken. Het is al 10-tallen jaren dat de West-Vlamingen geld boven taal stellen en naar bijv. Auchan trekken. Nu begint het taalgebuik in Kortrijk gevoeliger te liggen. En nu meer en meer allochtonen NL spreken, spreekt men er meer een meer west-Vlaams: zo kun je weer de echte van de valse VL onderscheiden. Taal er er altijd gebruikt geweest om mensen te onderscheiden.
|
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() BDW vroeg zich af waar VL zou staan op 11 juli 2012. Vermoedelijk even ver als nu; en als er iets veranderd is; dan zal het zoals gebruikelijk niet door de Vlaams-radicalen zijn die regeringsverantwoordelijkheid hebben opgenomen,.
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden op 21 juli beter een zwarte vlag uithangen en die dag uitroepen als een rouwdag ter herdenking van het hoogverraad van 1830.
#73 |
Banneling
|
![]() Maar bitter weinig Leeuwenvlaggen die hier in mijn streek aan de huizen uithangen. Weiniger dan verleden jaar heb ik zelfs de indruk.
We zullen het maar proberen te verklaren door het feit dat er mogelijk meer mensen dit jaar op reis zijn dan verleden jaar. Laatst gewijzigd door system : 11 juli 2011 om 10:03. |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
doe het maar |
|
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Hierbij wil ik iedereen op dit forum een prettige en feestelijke 11e julie wensen.
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we even ver staan als nu dan is dat een serieuze overwinning voor Vlaanderen. Indien we opnieuw luisteren naar de imperialistische meesters worden we echter achteruit gecatapulteerd. Dus ja, uiteraard teken ik voor de status quo. Elke Vlaming met een beetje verstand kiest daarvoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Vandaag wist de presentator van Sonar (radio1) bij de aankondiging van het liedje 'In Charleroi' het volgende te 'vertellen'...
► Nu een liedje van een Vlaamse zanger over Wallonië... Voor zover dit althans nog toegelaten is... ![]() Onze radio1 blijft zijn rol zelfs tijdens de Vlaamse feestdag correct spelen... Zij worden er per slot van rekening voor betaald... ![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze tekenen voor de status quo weet ik ook wel, maar wat jij nog steeds niet lijkt te beseffen dat de status quo voor Wallonie er enkel kan komen mits grondige hervormingen. Status quo in de instutionele structuur van dit land betekent een verder afglijden. Tot daar uw zoveelste mantra die nergens op slaat. Verder Wallo Brux bestaat niet Wallonie komt niet op het goede spoor, nu niet en als het van de franstaligen zelf afhangt, nooit niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 juli 2011 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |