![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop het
![]() Dan kan hij de biercultuur promoten ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Allicht is hij 'petrol-head' en rijdt hij liever zelf (omdat hij dat leuk vindt). Vallen op de rode loper is wat ongelukkig, dronken zijn is zelfs onprofessioneel, dat kan Laurent bij alle regerende Europese koningshuizen bevestigd krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de opendeurdag van de Marine in Zeebrugge heb ik gisteren in ieder geval deze Fregatkapitein niet mogen opmerken..Er liggen nochtans enkele fregatten.Een beetje beroepsernst zou toch mogen.Ik weet niet of deze belangrijke officier van de Marine-Component het zich vandaag eventueel zou verwaardigen eens te komen kijken.....Er is gratis busvervoer vanaf het station Zeebrugge-strand naar de basis en treinticketjes B-dagtrips zijn eigenlijk heel goedkoop.... niet...Laurent?
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 10 juli 2011 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, maar ik heb best wel gevoel voor humor hoor. Mensen uitlachen omdat ze struikelen, valt daar voor mij echter niet onder. Voor u blijkbaar wel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom spreekt men wél van een "drankprobleem", maar nooit van een "róokprobleem"?
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Urbanus kunt ge af en toe al eens lachen en die heeft ooit een berg geld uit onze broekzakken gepeuterd.
Met Laurent kunt ge af en toe al eens lachen en die heeft ooit een berg geld uit onze broekzakken gepeuterd. => Laurent is Urbanus en Urbanus is Laurent. Vervang voortaan in alle nieuwsberichten het woord "Laurent" door "Urbanus" en het leven wordt nog aangenamer dan het al is!! Hoera!! ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 10 juli 2011 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijne Prinselijke Hoogheid heeft,zoals de meeste stervelingen,nog nooit iets ontwikkeld.
Wat is nu het probleem? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is Lauren?
|
![]() |
![]() |