![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Dit heeft geen schijn van kans. De nota zal volledig herschreven moeten worden en als die dan een heleboel waalse toegevingen bevat dan gaan die francophone partijen weer niet akkoord, resultaat: weeral enkele maanden verder die niets zouden opbrengen.
![]() Wanneer gaan de partijen eens kleur bekennen en beseffen dat er geen goed akkoord meer mogelijk is in belgie? Zoals hiervoor geschreven is: wat aanvaardbaar voor Vlaanderen is is dan weer onaanvaardbaar voor Wallonie en omgekeerd... Conclusie: Trek de stekker uit dit kunstmatig-in-leven-gehouden land en ga over tot de boedelscheiding. Laatst gewijzigd door matthias999 : 11 juli 2011 om 21:56. |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wanneer dat ons past zullen we dat doen, en geen seconde vroeger. Wij gaan het spel even hard spelen als de parasieten uit het zuiden, hun huisnegers en de postjespakkers. Wij zijn de VU niet...
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En hij kwam net terug van een begrafenis ![]() OK, het stelt niet veel voor, maar ik krijg niet veel kansen om die losers persoonlijk te beledigen he (fuck them and their law). Ik heb wel Prins Laurent een keer goed gehad. Ik was geluidstechnicus op een bedrijfsfeest, en Lorre moest daar komen spreken. De andere sprekers allemaal perfect gedaan - maar voor onze Prins heb ik gezorgd voor heel wat feedback - het bracht hem uit ritme en het leek alsof hij niet echt luidop durfde praten. Zalig was het.