![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door J.B good : 12 juli 2011 om 14:03. |
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je gaat solliciteren word je daar ook niet voor betaald en moet je ook voor je eigen kosten opdraaien.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 juli 2011 om 14:03. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Banneling
|
Het wordt nog ► plezanter ◄
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Denk je dat je daarmee potten gaat breken als je ietwat rijkelijk wil leven? |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men zou de leden van een parlemenair halfrond moeten verplichten voordat zij een halfrond binnen- en buitengaan een kaart op hun naam in een prikklok te steken. Ik denk dat mensen zoals De Wever in de kortste keren zouden herleid worden tot de bedelstaf. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juli 2011 om 14:12. |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
als we het systeem willen wijzigen zal dit moeten, de huidige politici hebben geen interesse. Me dunkt dat de politieke wereld 1 is met de financiële en samen zijn die erop uit om onze maatschappij te vernietigen, en ik zie hen niet uit zichzelf hun parasitaire levensstandaard opzeggen.
|
|
|
|
#209 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#210 | ||||
|
Banneling
|
Ik stel mensen tewerk ja. Stoort dat je? Liever dat ik ze allemaal buiten knal?
Citaat:
Je zit enerzijds werkgevers te verwijten dat ze steeds meer en meer willen, maar langs de andere kant ga je wel stellen dat ze ergens een geheim potje werknemers hebben zitten die ze kunnen inroepen als de anderen niet willen werken... Maar goed: jij claimt, leg je bewijzen maar op tafel en geef maar eens aan welke bedrijven bij voorbije stakingen "ander personeel" liet overkomen. Citaat:
Citaat:
Als genoeg mensen werkwillig zijn, dan wil dat gewoon zeggen dat de stakers niet genoeg overtuigende argumenten hebben. Big deal, crybabies. Doe wat beter je best dan. Citaat:
Wil jij uit onmacht per se bedrijven gaan blokkeren, fine. Maar kom dan niet janken als er een deurwaarden komt opdagen. Wil je uit onmacht per se mensen gijzelen, fine. Maar kom niet klagen als je een proces aan je broek krijgt. |
||||
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als men twee parlementen cumuleert en daarenboven nooit of zelden te bespeuren is in die parlementen waarvoor men een wedde opstrijkt, dan is dit inderdaad schandalig veel. Wanneer men daarenboven nog de onbeschaamheid vertoont om de burgers aan te zetten tot besparingen, dan wordt het wat immoreel. Voeg daarbij dat men niet bekwaam is gebleken om na één jaar met resultaten te komen en dus niet bekwaam is te doen waarvoor men in feite verkozen was, dan wordt nog schandaliger.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juli 2011 om 14:25. |
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De verzwakte arbeidersbeweging heeft een nieuwe uitdaging om het stelsel van onze sociale zekerheid te redden. Deze strijd kan alleen gewonnen worden door een Europese strijd. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voorlopig slaagt hij in ieder geval in niet veel,niettegenstaande zijn goed betaalde cumuls.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juli 2011 om 14:35. |
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat betreft je tweede opmerking: werk eens samen met een vakbond, en kom dan nog eens je verhaal doen. |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zijn jullie absoluut zeker, of zijn jullie uit jullie nek aan het lullen, maar volgens jullie: heeft een Vlaams parlementslid dat afgevaardigd wordt naar de senaat als gemeenschapssenator een dubbele parlementaire wedde ? Anders gesteld: liegen jullie welbewust, of was het een veronderstelling, die jullie nu maar volhouden in de hoop dat er een paar mensen intrappen ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zit in een vakbond en zie de vakbond heel nuttige zaken doen, zaken die ik de vakbondstop niet zie doen, laat staan de werkgevers. Vakbondsleiders zijn de zwakke schakel in mijn ogen, ze zijn nutteloos. Dat is waarom het zo belangrijk is om werknemers van onderuit te organiseren, een woord uitvinden zoals een (wilde staking) is dan onmogelijk. |
|
|
|
|
|
|
#219 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ahum, echt een giller! De crisis is er over heel de wereld. Was heel de wereld volgens u links? Dit zijn geen beschuldigingen, dit is gewoon de waarheid. De NVA doet wat VOKA hen oplegd! De wever geeft het zelfs toe! Met uw laatste zin moet ik u spijtig genoeg gelijk geven, deze personen zijn in mijn ogen fout bezig! Heel fout bezig!! |
|
|
|
|