![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Dit hou je niet meer voor mogelijk. Vraag me zelfs af of dit voor het eerst in de geschiedenis van de wereld gebeurd zoiets. Als dit het geval is kom ik op straat.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() dat is toch al veel vaker gebeurd dat de winnende partij in de oppositie moet
de tradtionele partijen houden ervan om onderling te regeren zonder een partij die de waaheid spreekt, in dit geval de nva |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Waar dan wel als ik vragen mag?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() een paar jaar geleden toen VB meer dan 25percent haalden
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() ja juist daarom dat ik het zeg
dat ondemocratische cordon en dat wil me ndus nu ook toepassen op NVA |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke regering met een gewone en (a fortiori) een tweederde meerderheid is legitiem en democratisch.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() als je dat vind dat is uw goed recht, maar je moet ook naar de wensen van de kiezer luisteren he dat is pas democratisch
|
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gejank en gejammer is begonnen en er is nog niet eens een akkoord, laat staan een regering.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() daar ben ik nog niet helemaal zeker van
in mijn binnenste voel ik dat spa en groen daar wel voor te vinden zijn |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() toch logisch als je niet wil onderhandelen.. je moet ook iets doen met je winst tov de kiezers
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou alvast mijn pret niet opkunnen mocht het NVA 'op straat komen', Bart 'Onze Leider' De Wever voorop. Voor wanneer gepland?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 juli 2011 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() hoho niet willen onderhandelen
di rupo heeft opzettelijk een nota geschreven die tegen de principes van nva inging dus wil wil niet onderhandelen |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Hoeveel % van de stemmen had de N-VA dan in BHV en het Waals gewest?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verklaar : de principes van het N-VA.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ging de splitsing van de kinderbijslagen en het jeugdsanctierecht dan tegen de principes van de N-VA in?
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Niet willen onderhandelen? Heb jij het voorbije jaar onder de grond gewoond?
|
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Die NVA'ers hebben gewoon een dikke nek en menen dat ze met ong. 17% van de stemmen alles moeten te zeggen hebben. |
|
![]() |