![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Banneling
|
Het nieuwe vlaanderen van de NVA en het VOKA, belastingsverhoging voor de kleine man en belastingsverlaging voor de rijken. Blijkbaar zijn voedselpaketten voor de armsten zelfs te duur voor hun Europa? Waar gaat het naartoe?
Daarnaast lees ik in de krant dat het weldra duurder zal zijn om een Dacia te kopen dan dat men een gloednieuwe BMW koopt. Is het dit wat de vlaming wil? http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GIJ3CRHDO Laatst gewijzigd door J.B good : 16 juli 2011 om 11:07. |
|
|
|
|
|
#342 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat de voedselpakketten betreft vertel je totale onzin. Er zijn grenzen indien je één bepaalde partij overlaadt met alle zonden Israels. Dus ook hier : waar zijn zijn je bewijzen? Nog iets : je verwart de "inverkeerstelling" van een auto met de aankoopprijs. Ook een federale materie waarvan je de N-VA beschuldigt. Conclusie : je slaat alles door elkaar. Je hebt een ongefundeerde aversie voor de N-VA waardoor je alle zin voor een normale discussie verloren hebt. Toch wil ik eindigen met een optimistische noot : go Johnny go! Maar opgelet voor de duckwalk. Voor je erop let lig je in het publiek. En dat wens zelfs ik je niet toe. |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Buiten uw verwijten lees ik niets bijzonders, enkel wat grootspraak. Dit gaat er bij mij lossen door. Ik beschuldig niemand, ik stel enkel vast. Als je een partij zoals de NVA wil verdedigen moet je natuurlijk wel eerst hun standpunten kennen. Ik stel voor dat je eens gaat vragen aan Phillipe Muyters hoe de NVA hierover denkt en wat hun inbreng tot dit antisociaal beleid is. |
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1. Zoek alle berichten van Chipie 2. Zoek alle berichten van Seg schat 3. Zoek alle berichten van de mensen 4. Zoek alle berichten van freelancer 5. Wat is het volgende? Graag een antwoord van Freelancer! |
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is niet omdat ik de NVA aanval dat ik de rest zou sparen, het is de hype rond de NVA die doorbroken dient te worden. De NVA bied geen oplossing tot de groeiende sociale afbraak. Integendeel ze creeeren dit mee! Zoals ik met deze draad al kon aantonen doet de NVA wat het VOKA hen opdraagt! Ik herhaal wat ik een andere draad schreef over deze feiten. poenpakken en bij het clubje van de poenpakkers willen horen dat is onze regering. Stap na stap zijn ze ons aan het leegzuigen! Deze politici doen niets anders dan achter gesloten deuren alle wensen van deze kleine rijke klasse na te komen. Terwijl houden ze ons 'het gewone volk' bezig met de meest idiote zaken, de politiek die wij zien is een soapserie, een schijndemocratie, een bende parasieten! |
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Banneling
|
De technologische modernisering, automatisering, robotisering en studie en kennis hadden geen zin in Europa, het heeft de Europese mens terug naar de Middeleeuwen gekatapulteerd:
De gevolgen van 100 jaar vrije markt en Kapitalisme: · De sociale voorzorg wordt afgebroken. · De werkduur verlengt naar 67 jaar. · De lonen teruggedrongen. · De koopkracht teruggedrongen. · De staatsschulden zijn oncontroleerbaar geworden. · Bedrijven delokaliseerden. · Prachtige KMO bedrijven gingen massaal bankroet door de import van producten uit lageloonlanden · Privaat banken gaan bankroet en worden gered met belastingsgeld van de gemeenschap. · Het geld zit op hopen bij enkele. (de geprivilegieerde elite en jetset) · Alle belastingsparadijzen samen bezitten meer geld dan de totale wereldgemeenschap. · De Euro munt halveerde de koopkracht. · Nu nog een miljarden verslindend Europees leger en snel, de enige uitweg is oorlog! Hoe ridicuul dit ook mag lijken, het was de vooruitgang van de achteruitgang, enkel de rijke zijn er beter van geworden, het Europese volk is terug op weg naar de Middeleeuwen! |
|
|
|
|
|
#354 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Freekdanser de spambot is voorlopig vermomd als: 1. Zoek alle berichten van Chipie 2. Zoek alle berichten van Seg schat 3. Zoek alle berichten van de mensen 4. Zoek alle berichten van freelancer 5. Wat is het volgende? Graag een antwoord van Freelancer! |
|
|
|
|
|
|
#356 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Die Dacia is duurder omdat hij meer vervuilt en meer CO2 uitstoot, easy as that. (en bespaar me de fijn stof blabla, roetfilters zijn standaard bij bmw5) |
||
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Banneling
|
Citaat:
LPG kennen ze niet eens bij de Vlaamse regering. En voor iedereen. Niet alleen voor de burgers, maar ook voor de bedrijven. Edit : Een roetfilter is niet voldoende, hé. Ik kan het geloven dat we moeten zwijgen over fijn stof. Het past niet in je kraam. Laatst gewijzigd door artisjok : 16 juli 2011 om 14:57. |
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Banneling
|
|
|