![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De mogelijkheid om dat hard te maken is gelukkigNUL Wat walgelijk, dit trieste soort verbale impotentie Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 11:07. |
|
|
|
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van mij moogt ge uw hate-speech tegen Israël hier blijven voeren. Ik wijs er enkel op dat je onwettig bezig bent.
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kritiek tegen allochtonen is discriminatie en wettelijk. Kritiek tegen Israël is discriminatie en onwettelijk. Kunt ge dat even toelichten?
|
|
|
|
#364 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kritiek op Israël valt wél onder antisemitisme.
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Te gek om nog meer woorden aan te verspillen Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 12:04. |
|
|
|
|
|
|
#366 |
|
Banneling
|
edit
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 12:04. |
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar volkomen terechte kritiek Ik heb niets tegen Israëlies als individuën en als ras of etnie Wel tegen hun behandeling van vluchtelingen en palestijnen En tegen sommige extremistische religieuze groepen met hun theocratische invloed op de staat |
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
Banneling
|
Onvoorstelbaar hoe extreme Israël-aanhangers je willen doodslaan met antisemitisme als je iets tegen Israël inbrengt
Het Finse hoofd van Amnesty International heeft Israël een "scum state" genoemd. Hij zit nog op zijn plaats... Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 12:28. |
|
|
|
|
|
#369 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
#370 |
|
Banneling
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisemitisme Kritiek op Israël en in het bijzonder haar politiek is geen antisemitisme. |
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
overmatige theocratische invloed op de Israëlische regering noch op hun Jahweh-gegeven eeuwige rechten op het grondgebied van de Palestijnen? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus kritiek op Israël en Israëlische politiek, is quasi directe kritiek op de Joden. Voor je 't weet zit je in het anti-semitische hokje. Zonder de muilkorfwetten was dat geen probleem dan konden jullie je Jodenhaat straffeloos rondspuien....
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kritiek op Israël en haar politiek heeft niets te maken met het Jodendom. Ik heb de indruk dat jij opzettelijk de "muilkorfwetten" verkeerd wenst te interpreteren. |
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
|
Citaat:
Iemand die geen kritiek heeft op Israël is ziek en moet behandeld worden. |
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het is zelfs geen hate-speech Maar volkomen terechte kritiek Ik heb niets tegen Arabieren als individuën en als ras of etnie Wel tegen hun gedrag in hun gastlanden en tov hun gastvolk En tegen sommige extremistische religieuze groepen met hun theocratische invloed op de staat
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#376 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#377 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Israël wordt bestuurd door Joden. Ajs jij dat bestuur bekritiseert, kritiseer je bijgevolg ook die Joden die in het bestuur zitten, en onrechtstreeks zij die hen verkozen, ook voor het merendeel Joden. Ik raad u aan daar voorzichtig mee te zijn. Citaat:
|
|
|
|
|
#378 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Is dat geen persoonlijke aanval?
|
|
|
|
|
#379 | ||
|
|
Jij mag dat wel. Je klets gewoon uit je nek en laat gewoon duidelijk zien dat ge er geen snars van begrepen hebt.
Citaat:
Citaat:
Maar je doet maar. Driehoeken staat je vrij! |
||
|
|
|
|
|
#380 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Vind ik niet. Het hangt er ook vanaf hoe je die kritiek precies formuleert: lever je kritiek op het beleid van de staat Israël, of ga je beginnen uitweiden en ook de Israëli's als volk beginnen te viseren? De redenering doorgetrokken zou je dan zo immers iedere kritiek op een Arabisch land kunnen afdoen als moslimbashen.
|
|
|
|