![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() waarom is ze dan zo eenzaam dat haar enige afleiding haar dagelijkse hondenwandeling is? Omdat JULLIE familiebanden zo goed aanhouden, en rusthuizen voltjokken met onproductieve mensen zekers. mabrouk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel me even: volgen jullie de Belgische erfeniswetgeving? of wordt dat allemaal onder tafel (zonder successierechten) volgens de shariawetgeving gearrangeerd? Ik zie namelijk niet in waarom in deze individualistische cultuur (die mevrouw hoeft niet noodzakelijk eenzaam te zijn omdat ze een gezelschapsdier heeft trouwens) de jongetjes nog steeds het dubbele zouden moeten erven van hun zusters: die zusters krijgen hier toch zèlf hun eigen uitkering die ze zelf kunnen beheren, dus waarom zouden ze bij hun broers moeten gaan schooien als ze weduwe worden? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 juli 2011 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dit wel een gemene opmerking van u. Mss omdat haar kinderen/kleinkinderen moeten gaan werken? Zit u ganse dagen bij uw moeder/grootmoeder? Ik hoop dat u nooit in een rusthuis belandt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() ik denk dat moslim! een paar vrouwen is gaan kopen in het thuisland, die netjes geimporteerd en die moeten dan verplicht bij zijn ouders en grootouders gaan zitten. anders krijgen ze geen eten en onderdak. Toch leuk zo'n stammencultuur. Onderhoud is altijd voorzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() JALOERS???? denk je nu écht dat ik zou verkiezen van aangekocht te worden, hier geimporteerd om dan verplicht onderdanig en zonder inkomen, zonder pensioenrechten etc. 24/24 en 7/7 als halfslachtige bejaardenverzorgster te moeten fungeren terwijl ik mijn benen bovendien verplicht openen moet omdat ik anders geen eten krijg?
JALOERS?????? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 juli 2011 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Mss mss moet ze haar hond niet laten plassen tegen onze gevels, en die opmerking was alleen maar om die racist op zijn/haar plaats te zetten, en ik zal inshallah niet in een rusthuis belanden, net zoals mijn ouders er niet in zullen belanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg nooit nooit. Ik wens het u niet toe, maar stel dat u later zwaar dement wordt. Denk wel dat het dan richting rusthuis gaat hoor. En wrm die vrouw eenzaam is - u gaat daar zomaar vanuit- niemand zit dag en nacht bij hun bejaarde ouder hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Dat weet ik wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Allee, weeral iets bijgeleerd. Brussel wordt vervuild en is vies door toedoen van oude menskes. Het crapuul! Hoe durven ze; en dan nog durven eenzaam zijn ook!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn opa is ook dement en ik denk dat niemand het zou accepteren in onze familie van hem in een bejaardentehuis te steken. De gedachte alleen al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U koopt toch uw bruiden? De moslimvrouwen mogen geen sex weigeren Zij krijgen eten en onderdak en kleding van hun echtgenoot in ruil voor het gebruik van hun vagina. en blijkbaar vindt U het dus normaal dat uw vrouw dus voor uw ouders zal zorgen (of ga jij het doen terwijl je gaat doppen?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Dementie kent verschillende gradaties hoor. De vader van mijn man was op een bepaald ogenblik zo agressief dat hij MOEST geplaatst worden. Hij gooide met stenen naar zijn vrouw! Spijtig, was zo een lieve man. Maar ja, soms kan het niet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
wij kopen geen bruiden. moslimmannen evenmin (maar daar is geen consensus over) Ik betaal ook belastingen hoor. Moslimman moet helpen in huishouden... Moslima's mogen werken hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() dat is iets anders dan systematisch mensen plaatsen omdat ze te oud zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo 4 jonge gasten durven nog wel eens een oud Brussels vrouwke beroven, maar met een hond erbij wordt dat al een stuk riskanter. Vandaar, weg met die honden want dat brengt hun broodwinning in't gedrang.
|
![]() |
![]() |