![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#362 |
|
Banneling
|
Mijn auto mijn vrijheid, hij is het hart van onze economie maar ten koste van wat?
Op onze planeet rijden momenteel zo’n 800 miljoen auto’s. In 2030 met de consumptie heropleving van China, India en Rusland zouden het er 1,6 miljard kunnen zijn. Zij stoten koolstofdioxide (CO2) uit en verbruiken enorm veel zuurstof en brandstof, onhoudbaar voor het biologisch evenwicht. Logischerwijze zou men minder auto’s moeten produceren, dit om: · Geen ongevallen te veroorzaken. · Meer gezonde lucht te kunnen inademen. · Geen oorlogen om petroleum te veroorzaken. · Mensen te dwingen in eigen streek te werken. Werk, shopping, creativiteit, ontspanning, sport enz. in eigen streek zou ons mobiliteitsgedrag enorm verminderen, decentraliseren is hier de boodschap zonder enige twijfel. En voor de speel mannen: Vervang uw lederen zitje van uw bmw met een lederen stressless zetel, een flatscreen en een speelconsole, autootje rijden veroorzaakt dan geen ongevallen, vervuiling, files, enz. |
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Banneling
|
Ik wil dat wel doen, maar ik dacht dat ze daarvoor studiediensten en kabinetsmedewerkers en zo hadden.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#364 |
|
Banneling
|
Zo is het! Zoals steeds zal men de elite sparen, in plaats van mensen te motiveren om een zuivere auto te kopen gaat men over tot het blauw laten betalen! Men vergeet of eerder negeert het feit dat onze elite de grootste vervuilers zijn.
Het probleem creeert men eerst zelf om daarna zij die er geen inspraak in hebben af te straffen en van hun vrijheid te beroven. |
|
|
|
|
|
#365 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pech dat dat wil zeggen dat tweedehandswagens en sommige goedkope modellen meer BIV gaan moeten betalen dan andere, duurdere merken en modellen. That's the whole friggin point. |
|
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom worden vervuilende dieselwagens gepromoot en wordt er geen rekening gehouden met LPG? Weet de Vlaamse overheid iets over milieuvriendelijke wagens, of willen ze een verkapte belastingverhoging doorvoeren? |
|
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Banneling
|
Citaat:
kuis als francofoon uw eigen stal ondertussen op |
|
|
|
|
|
|
#369 |
|
Banneling
|
Het volgende ziekelijke van de NVA. Nu willen ze kansarme kinderen gaan leegschudden, de paar euro's die deze kinderen krijgen willen ze ook zien terugvloeien naar hun VOKA club.
Lees en ween. http://www.s-p-a.be/artikel/n-va-duw...en-de-armoede/ Voor alle duidelijkheid ik ben geen sp-a aanhanger, dit is tot nu toe de enige reactie op hun misselijkmakende plannen. |
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alhoewel... |
|
|
|
|
|
|
#371 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#372 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#373 |
|
Banneling
|
En op welke manier is VOKA zijn baas?
Betalen ze hem? Chanteren ze hem? Terroriseren ze hem? |
|
|
|
|
|
#374 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#375 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
BIV is voor personenwagens, wagens voor dubbel gebruik, minibussen en moto's. En ja, ook voor de wagens die aan vertegenwoordigers en anderen gegeven worden... Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gekortwiekt: Freekdanser de rechtse spambot is voorlopig vermomd als: 1. Zoek alle berichten van Chipie 2. Zoek alle berichten van Seg schat 3. Zoek alle berichten van de mensen 4. Zoek alle berichten van uilenspiegeltje 5. Zoek alle berichten van freelancer 6. Wat is het volgende? Graag een antwoord van Freelancer! |
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#379 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#380 |
|
Banneling
|
@ Sfax, waarom heeft iemand geld nodig? Dat was toch uw vraag als ik me niet vergis, zoniet komt het toch nog hierop neer. De bevolking moeten zich onderwerpen aan deze rijken om de basisbehoeften die ze nodig hebben om te overleven te verkrijgen, zoals voedsel , onderdak, de juiste kleding, water, de toegang tot gezondheidszorg en medische zorg alsook onderwijs of informatie. Deze rijken dicteren en controleren het beleid ze bepalen waar we wonen, wat we eten, wie onze buren zijn, de kwaliteit van het onderwijs enz... Dus de keuzes in ons leven zijn beperkt en ze zijn gebaseerd op de financiële middelen die we verdienen door onze gedwongen arbeid, dit is dus hun zogenaamde democratie. Waar het in dit geval (kindergeld al dan niet verhoogd) op neerkomt is dat dit kindergeld zorgt dat kinderen in de 1ste plaats de juiste zorg krijgen. Neem dit weg en je zal zien dat de ongelijkheid fors zal toenemen!
|
|
|
|