![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het wordt enkel anders voorgesteld. Vroeger moest je in de tabel van de benzine wagens zoeken wat je moest betalen, en had je een tabelletje met de 2 kortingsbedragen. Laatst gewijzigd door artisjok : 16 juli 2011 om 20:52. |
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
Banneling
|
@ Eno2
Top, die post van u. Echt wel iets wat ik omschrijf als afval! |
|
|
|
|
|
#423 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet alleen mond vol tandjes, maar ook nog stinken uit de bek a volonté mooie vertoning van impotente argumentatie wat een gesukkel very Bad, very Bad, Good. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 20:56. |
|
|
|
|
|
|
#424 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Banneling
|
Dat bedoelde ik inderdaad; wat zou ik anders bedoeld hebben?
|
|
|
|
|
|
#426 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2 Belgicisme, Belgitude, e.d. interesseert mij niet. Voor mij is het van geen enkel belang onder welke administratie ik leef. Al de rest (loon, arbeidsrecht, werkzekerheid, gezondheidszorg, welzijn, veiligheid, gelijke kansen, onderwijs,....) zijn dan weer wel belangrijk. |
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Banneling
|
Een auto op LPG, dacht ik.
Laatst gewijzigd door artisjok : 16 juli 2011 om 21:03. |
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door SDG : 16 juli 2011 om 21:09. |
|
|
|
|
|
|
#429 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#430 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De technologische modernisering, automatisering, robotisering, studie en kennis hadden geen zin in Europa, het heeft de Europese mens terug naar de Middeleeuwen gekatapulteerd: Analyse: de gevolgen van 100 jaar vrije markt en Kapitalisme: · De sociale voorzorg wordt afgebroken. · De werkduur verlengt naar 67 jaar. · De lonen geblokkeerd en teruggedrongen. · De koopkracht werd teruggedrongen. · De Euro munt halveerde de koopkracht. · De intresten op de spaargelden verdwenen volledig. · De energiekosten stegen met 400%. · 8 op 10 Belgen worden gefinancierd door de staat. · De werkloosheid in de privé steeg angstwekkend. · De faillissementen in de privé stegen angstwekkend. · De staatsschulden zijn oncontroleerbaar geworden. · Bedrijven delokaliseerden. · Prachtige KMO bedrijven gingen massaal bankroet door de import van producten uit lageloonlanden · Privaat banken gaan bankroet en worden gered met belastingsgeld van de gemeenschap. · Het geld zit op hopen bij enkele. (de geprivilegieerde elite en jetset) · Het aantal geprivilegieerde, elite en jetset verviervoudigde in vijf jaar. · Alle belastingsparadijzen samen bezitten meer geld dan de totale wereldgemeenschap. · Alle vormen van herverdeling zijn onmogelijk geworden en zijn zelfs wettelijk beschermd. Hoe ridicuul dit ook mag lijken, het was de vooruitgang van de achteruitgang, enkel de rijke zijn er beter van geworden, het Europese volk is met grote zekerheid terug op weg naar de Middeleeuwen! De globalisering van rechts heeft West-Europa meegesleurd in deze immense achteruitgang. Nu nog een miljarden verslindend Europees leger en snel, de enige uitweg is oorlog! |
|
|
|
|
|
|
#432 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je met de basics van de Belgische politiek en geschiedenis geen rekening (wil) houden, zal je eeuwig en altijd tot een 0,0003 pct minderheid behoren...
|
|
|
#433 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#434 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hahaha... Europa, de schuld van alle vervelende problemen!
|
|
|
#435 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie daar niet aan wil mee doen heeft last van onderwerpingsdenken. |
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij probeert SDG's visie aan te passen aan jouw onbegrip ervan, zodat je bij je onbegrip kan blijven.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 16 juli 2011 om 21:37. |
|
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik begrijp van geen kanten wat er met onderwerpingsdenken bedoeld wordt. |
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Emancipatie verloopt wel via bewustwording van de eigen onderdrukkingsprocessen. En dat is precies wat je in Vlaanderen het laatste decennium meemaakt.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 16 juli 2011 om 21:50. |
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|