![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik zou graag willen dat iedere allochtoon aanwezig in de hoofdstad vervangen werd door een vrij rondlopend zwijn. De stad zou er stukken veiliger en zuiverder bij worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige manier om haar daar weg te halen had geweest haar ontvoeren, of dat ze zelf ging vluchtten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ze hebben de wet voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook jij mag je kind bij een oom, tante of andere familieleden laten gaan wonen, omdat dit voor de één of andere reden - die niemand anders aangaat - beter uitkomt. ALS de politie erachter vraagt, en je geeft hun het nieuwe adres, is alles in orde. Neem bvb een autochtone familie die in Schaarbeek woont, en die vinden dat hun dochter niet veilig meer over straat kan, en die familie hebben op de boerenbuiten. Zij sturen hun kind naar ginder, om bij die familie te gaan wonen. Denk je dan dat hun Marokkaanse geburen daar iets over te zeggen hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ah natuurlijk, moest mijn buurman terugkomen van zijn reis zonder kids, ik zou me toch vragen stellen. En ik zou het zeker niet nalaten de ordehandhaving daarvan op de hoogte te brengen. Maar ik wil gerust toegeven dat ik gisteren meermaals (niet enkel hier) overroepen gereageerd kan hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Ik kan hen heel goed begrijpen. Ik heb in een grootstad gewoond. Ik heb dat zien escaleren en ontploffen. Hele wijken overgenomen, handelaars weg, kermissen die niet meer wouden komen, betalen voor moskeeën die u wakker zingen, ... (kerktorens mogen ook eens hun klokken het zwijgen opleggen)
Maar we mogen zeker niet vergeten wie hier eigenlijk de echte oorzaak van is. Het gebrek aan een goed politiek bestuur. Ik ben er zelfs razend voor, dit land lijkt verkocht te zijn. Ze gingen ons een meerwaarde brengen, maar dat kost ons intussen al meer dan ons ooit lief is geweest. Misschien moeten we eens een ander bestuur proberen, strenger maar rechtvaardig naartoe iedereen, en samenleven kan dan misschien wel vlotter verlopen. Ze krijgen ook het gevoel dat ze alles maar gedaan krijgen. De kraan eens dichtknijpen en genoeg opvangcentra bouwen zodat criminelen werkelijk geplaatst kunnen worden, en niet terug de straat op. Want op die straat lopen onze kinderen. Men is er al niet meer verlegen om om een zevenjarige te bestelen. Iemand dood te steken voor een mp3, iemand doodsteken voor een sigaret, politiebureaus in brand steken, ... al dit kan maar. Moest ik politiek leider zijn, zou ik Brussel al volzetten met para's die gewapend zijn met scherp. Enkele daarbij met rubberen kogels. Traangas, honden, ... De flikken kunnen het daar niet meer zo goed baas, wat dan weer niet hun fout is. Gebrek aan politiek leiderschap is hier van doen. We need a dictator. Want steden zoals Molenbeek ongestraft verder laten escaleren is gewoon wachten tot het ontploft. Is onze staat wel voorbereid op zo'n scenario??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Allemaal bekeren tot de islam. Dan is het gedaan met feesten, dansen en muziek.
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Allemaal bekeren tot de islam. Dan is het gedaan met feesten, dansen en muziek.
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, in de ogen van een fundamentalistische Moslim 'immoreel' wil niks zeggen als je moraliteit bestaat uit 'wij mogen minder, dus we zijn moreel superieur'. Nu ja, er is veel vuiligheid in Brussel wellicht geheel los van een repressieve achterhaalde religie.
Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2011 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oma voelt zich onveilig nadat een groepje jongeren "hangt". Politie gaat aftasten wat dat groepje hangjongeren daar ligt te doen. Politie krijgt reactie: "Oh gij vuile flik, wa godde gij mij doen?" Politie mag niet slaan, politie moet beleefd blijven verzoeken dat ze weggaan. Ze kunnen wel is ene meepakken, maar wat haalt dat uit? Dat is tijdverlies in een city waar honderdtal oproepen per nacht/dag binnenkomeon. Er zijn gewoon geen middelen om dat hier allemaal nog te sturen. Als ge ziet hoe ze er in Molenbeek aan toe gaan. De politie moet zich inhouden en op elke stap letten, geen enkele fout maken of de hele boel daar escaleert. Maar misschien moet dat eens escaleren met het leger actief in de cities. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(*) dixit Ataturk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt onze moslim nog toelichten wie hij nu eigenlijk bedoelt met varkens en wat hij als aanleiding ziet mensen zo te noemen?
Kan me niet voorstellen dat dit op zijn broeders slaat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gebruikt er één geweld tegen die agenten ? Uit zelfverdediging klop geven, en aanklagen wegens " geweld tegen een agent in functie ", veroordelen en de straf laten uitzitten. Hetgeen nodig is, is de wet TOEPASSEN. Géén nieuwe wetten bijmaken, nieuwe vrijheidsbeperkende regeltjes maken, dictators aan de macht zetten en meer zever...Gewoon de huidige wetten doen respecteren. De rechtbanken moeten wel meespelen, en niet iedereen naar huis sturen zonder straf, want dan lachen de delinquenten zich natuurlijk een breuk, en doen nog erger als tevoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marokkaanse overvallers die een hardwerkende juwelier een dwarsleasie bezorgen. http://www.hollandsezaken.tv/?waxtra...dKsHnHUVyBlBDN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen men ze massaal liet binnenstromen, had men nooit kunnen vermoeden dat het zich zo snel zou exploderen over het hele land. Enfin, het hele land? De fout is vooral ze in wijken/ghetto's te duwen. Hoe kan je dan van samenleven praten? Ik was onlangs nog in het Kiel, en iets viel mij op. Daar is een klooster, voor bejaarden opengehouden door de zusterkes van God/nonnen. Die zijn helemaal omringd door een andere cultuur. Geen Vlaming te bespeuren rond dat rusthuis. Al mag alles sereen verlopen, een heel katholiek klooster omsingeld laten worden door een andere cultuur zegt genoeg. De SPa is niet eigen volk gezind. Maar dan overstappen naar extreem rechts is een brug te ver. Het is niet dat Vlaams Belang die wijken nog kan witwassen. Hoe dan ook, ik hoop niet dat het een politiek agenda was ons land aan een andere cultuur over te geven. Voor mensen buiten de "befaamde" wijken klinkt dat nog vreemd. Maar misschien moeten ze zelf ook eens van dichtbij gaan kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar in Antwerpen is Patrick Janssens nog "baas" van de flikken, die is vrij blind voor de problemen. En ja, zolang ze die criminelen niet kunnen plaatsen, moeten ze ze wel laten gaan he ![]() Ze denken ook aan hun statistieken om hun kiesvee te behouden he. Al wie ze laten gaan, halen die statistieken wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbij werden "ze" niet in aparte wijken/ghetto's geduwd, maar zochten "ze" elkaar op waardoor er aparte wijken/ghetto's konden ontstaan. Dat gebeurt nu nog steeds overigens, en dat is ook gewoon de mens eigen; soort zoekt immers soort. Daar moet wel bij gezegd worden dat hoe vreemder en tribaler een cultuur is, hoe meer de mensen afkomstig uit zo'n cultuur bij elkaar blijven hokken en parallelle samenlevinkjes stichten die feitelijk helemaal geen deel uitmaken, en uit willen maken, van de samenleving als geheel. Zeker als daar ook nog eens een totalitaire religieuze ideologie, de islam, mee gemoeid is, die het zich aanpassen aan de ontvangende samenleving totaal verwerpt en tegenwerkt.
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |