![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je reageert niet meer op : Je moet dus kijken naar de verhouding werkenden - niet-werkenden.en Belastingen verschuiven van belasting op loon naar belasting op kapitaal is geen extra belasting.Ga je daar dan mee akkoord? |
|||
|
|
|
|
|
#502 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Holle uitspraken op basis van cijfertjes kan iedereen maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sfax : 18 juli 2011 om 11:13. |
||||
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je bent ziek Sfax, je maakt uzelf wat wijs! Je weet heel goed dat uw beweringen smoesjes zijn om zo de waarheid niet onder ogen hoeven te zien. Ik stel voor dat je eens naar een paar arme wijken gaat met uw beweringen. VERTEL DEZE MENSEN ZELF DAT ZE NIET ARM ZIJN!!! Vertel ze daarbij dat ze zelfs NOG TE VEEL GELD KRIJGEN!!! De muur die jij voorsteld is er heel zeker maar om die te doorbreken zal je eerst met deftige argumenten moeten komen. En al zeker uw leugentjes om bestwil thuislaten. Laatst gewijzigd door J.B good : 18 juli 2011 om 11:16. |
|
|
|
|
|
|
#504 |
|
Banneling
|
Nah, ik geloof niet in het "iedereen even arm"-principe.
|
|
|
|
|
|
#505 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb al jaren geleden gezegd dat het poep-makkelijk is de pensioenen betaalbaar te maken en daar zijn regeringen dan nu ook overal mee bezig. Het enige wat niemand doet is de schandalig hoge hoogste pensioenen verlagen. Alsof die wel betaalbaar zijn... @Good 1 Als je doorgaat de spam te spammen waarvoor Corse verbannen is ga ik het rode driehoekje tegen je gebruiken voor C/P van spam. 2 een eerste rood driehoekje is al onderweg voor gescheld, tegen Sfax. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juli 2011 om 11:18. |
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#507 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Als je niet in BE woont, betaal je hier geen belastingen, maar waar je wel woont en profiteert van de voorzieningen van de overheid. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#508 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#509 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#510 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eerlijk gezegd maakt het mij geen barst uit wat anderen verdienen of niet verdienen. Ik hoef niet naar anderen te kijken of me met hen te vergelijken om mijn eigen geluk in te schatten. Moet je eens proberen, heus! Geeft veel meer gemoedsrust. |
|
|
|
|
|
|
#511 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#512 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tenzij mensen, inclusief een deel van de werkenden, in de armoede verzeilen. Dat kan mij wel schelen. |
|
|
|
|
|
|
#513 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan kunnen we beginnen discussiëren waar de grens ligt van "overinhalig", "waanzinnige belastingsdruk" en "genoeg service". Wat ook een interessant item is : Wat en hoe wordt er belast? |
|
|
|
|
|
|
#514 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb het systeem teveel niet zien werken voor mensen die het wel nodig hadden of konden gebruiken. Fine als anderen dat verder blijven financieren, ik speel dat spelleke niet verder mee (en ik ben zo te zien niet alleen, als ik op facebook en linkedin mijn jaargenootjes in het oog hou). |
|
|
|
|
|
|
#515 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#516 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#517 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- Teveel politiekers. - Teveel mensen met Hoge pensioenen - Veel te veel asielzoekers toegelaten - Veel te veel werklozen - Veel te veel mensen uit het buitenland aan het werk terwijl onze eigen mensen werkloos zijn. Geen enkel land kan zich dit permiteren. Iedere euro werkloosheidsvergoeding moet betaald worden door degenen die wel werken? Van iedere euro die verdient wordt door gastarbeiders, gaat het grootste gedeelte naar het buitenland (wordt hier niet geconsumeerd, geen enkel land kan zich dat permiteren. De oplossingen: - Minder politiekers - De hoogste pensioenen aftoppen en een maximum pensioen instellen - Het asielbeleid degelijk aanpassen, dit wil zeggen, uitgeprocedeerden onmiddellijk het land uitzetten, een asielprocedure versnellen, ... - Werklozen activeren, dit kan ondermeer door de werkloosheidsvergoeding in tijd te beperken, door mensen een hoger loon te betalen, door herscholing, door de studierichtingen in de scholen aan te passen aan de arbeidsmarkt, door bedrijven te steunen in opleiding. - Als je eigen mensen aan het werk krijgt dan is de behoefte aan gastarbeiders ook kleiner.
|
|
|
|
#518 | |
|
Banneling
|
Citaat:
door de werkloosheidsvergoeding in tijd te beperken |
|
|