![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor.
Dat heet gewoon: "Jezelf voor schut zetten" door een opsomming van je eigen argumentatie (lees: pro-kamp-) een karikatuur te gaan noemen en vervolgens zelf zeggen dat het een stropop is. Proficiat. U heeft een gele ballon gewonnen. ![]() Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1602 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De keuze is niet of homo-ouders of geen ouders. En dan weet je het nu wel hé? Hier wordt niets ontzegd. Tenzij hetero-ouders. Citaat:
Sinds wanneer als ik vragen mag. Toch niet sinds de homoadoptie mag ik hopen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juli 2011 om 17:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1603 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, we gaan het lijstje met nepargumentatie van het pro-kamp nog kunnen aanvullen met:
"Doen alsof het gaat om ofwel homo-ouders ofwel geen ouders...." Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juli 2011 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1605 |
Banneling
|
![]() Ach Paulus,
Konden ouders maar bewust en liefdevol kiezen voor kinderen, dat zou toch ook al veel kinderellende sparen, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe dan ook zullen die ouders moeten inzien dat men steeds een gezin zoekt voor het kind en niet een kind voor een gezin. Zo zal men een verwend kind eerder in een groot gezin plaatsen waar het kan leren delen en een verwaarloosd kind wellicht in een gezin met weinig tot geen kinderen, zodat het wat meer aandacht krijgt. En zo zijn er tal van factoren waarmee men rekening houdt. Het is dan ook evident om een kind uit een cultuur waar homoseksualiteit taboe is, niet bij homoseksuelen te plaatsen. Alleen is het zo dat homoseksuelen daar anders over denken omdat zij de zaak zien vanuit hun strijd voor gelijke rechten ipv te handelen in het belang van het kind. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juli 2011 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Iran krijgen homo's de doodstraf... moeten we daar rekening mee houden? Moeten we daar zelfs respect voor hebben? NEE! We moeten volmondig het goede voorbeeld geven en durven zeggen dat holebi's dezelfde rechten hebben als hetero's, inclusief adoptie. We moeten ook durven zeggen dat dit absoluut GEEN invloed heeft op de kwaliteit van opvoeding van het kind. We moeten durven zeggen dat kinderen perfect normaal zijn wanneer opgevoed door ouders van gelijk geslacht. Als we deze waarden niet durven uitdragen, dan zijn we geen haar beter dan de Ayatollahs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie dat ge niet begrijpt wat Meta betekent.
Citaat:
Citaat:
Het is niet de mening van de tegenstander die weerlegd wordt, maar een karikaturale versie ervan. En dat heeft evenveel waarde als Griekse waardepapieren.
![]() |
![]() |
#1610 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1611 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... komt Fieseleer op de proppen met een nieuwe stropop.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1613 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Miljoenen kinderen kunnen nooit meer naar ons land geadopteerd worden. Noch bij homo's en nog bij hetero's. In het belang van het kind? Laat me niet lachen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juli 2011 om 20:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1614 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juli 2011 om 20:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1615 |
Minister-President
|
![]() Uit de losse pols, de argumenten van de homofobe lobby:
- Kinderen mogen enkel opgevoed worden door man-vrouw koppels of vrouwen alleen. dit is een recht OMDAT IK HET ZEG!!!! - De opvoeding door holebis is perfect maar niet de beste. - We moeten respect hebben voor Iran en hun homostandpunt - Homo's mogen geen kinderen adopteren, lesbiënnes praten we niet over, zeker niet wanneer ze in films voorkomen - We geven homo's seperate but equal rechten, want in amerika is dat ook perfect gelukt - holebis zijn levend, homos zijn dood, lesbiënnes zijn zombies - Dit alles is in het belang van het kind omdat IK HET ZEG, hier heb ik geen studies voor nodig - Wanneer een studie 95% zeker bepaalt dat holebis kinderen kunnen opvoeden dan is er twijfel over dus mag het absoluut niet (nooit van statistiek gehoord Paulus?) - Huwelijk dient exclusief om kinderen te krijgen, homos kunnen geen kinderen krijgen dus mogen ze niet trouwen, niet adopteren en niet binnen de 500 meter van een kleuterschool komen OMDAT IK HET ZEG Let op, dit zijn niet mijn argumenten, ze staan allemaal in deze thread en zijn gebruikt door onder meer Fieseler, Paulus, St Germain en anderen... Uiteraard gaan ze ontkennen |
![]() |
![]() |
![]() |
#1616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Lach me hier een halve breuk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1617 | |
|
![]() Citaat:
Een mooie stropop, voor iedereen om te bewonderen en sommigen te ontkennen ![]() Nu, hij doet maar hoor, hij maakt zichzelf enkel maar belachelijk.
![]() |
![]() |
#1618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuk voor stuk dingen die daadwerkelijk gezegd geweest zijn. Mocht hij er een karikatuur van maken dan zou je het immers heel makkelijk kunnen weerleggen. Maar dat kan je niet. Precies omdat het een opsomming is. En daarom is het geen stropop. Dat jullie zelf deze opsomming karikaturaal vinden is dan ook heel hilarisch want daarmee maken jullie, jullie eigen argumentatie tot een stropop. Toch niet zo moeilijk te begrijpen dacht ik? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juli 2011 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1619 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Op deze wijze kunnen holebi paren ouder worden door adoptie. Deze behandeling word ook wel de 'U-bochtconstructie' genoemd. Citaat:
![]() |
![]() |
#1620 |
Minister-President
|
![]() Ik doe net hetzelfde wat fieseler doet. Mijn lijstje is geen cent waard. Maar dat van fieseler ook niet. U meet met 2 maten en gewichten.
|
![]() |
![]() |