![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of?... |
|
|
|
|
|
|
#622 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik citeer hier even iets van het ABVV. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#623 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#624 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#625 |
|
Banneling
|
Bon... laat ons - om onze welstand te bewaren of t verbeteren- al wat rechtstreeks of onrechtstreeks aan VOKA gelinkt wordt, proberen te beschadigen of nog beter... vernietigen...
Laat ons om de armoede uit ons landje te verdrijven... de ondernemingen ► verdrijven... Laat ons ons lot in handen geven van extreem lui links.. |
|
|
|
|
|
#626 |
|
Banneling
|
Ik begrijp dat je negeerfunctie het niet doet en ik hoop hetzelfde van je scheldorgel- en spam-functie.
Door bewustmaking van de bevolking en door mobilisatie van de bevolking Door stakingen bv bij al te beestachtig gekap van de NVa in de sociale zekerheid,eens aan de macht. Door al die kleine dingetjes waar je bij micro-links-links met hun maxi-grote mond niet voor terecht kan. |
|
|
|
|
|
#627 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#628 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
deze thread handelt dus over het feit dat de nva zich opwerpt als spreekbuis voor het grootkapitaal ; en u houdt zich enkel bezig met het persoonlijk viseren van forumdeelnemers.....me dunkt dat u echt geen zin hebt in heikele punten en dan maar de persoonlijke weg opgaat ; typische hypocrisie. Waarom is solidariteit vooral aanwezig tussen mensen die zeer weinig bezitten? Waarom mag er niet gewezen worden op het feit dat veelbezitters alle trukken van de foor gebruiken om zich maar niet solidair op te stellen?
|
|
|
|
#629 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#630 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Solidair zijn met andermans geld is easy en gratuit, maar ik zie er hier bitter weinig (om niet te zeggen geen één) die verder geraakt dan dat. Hoe denk jij geloofwaardig over te komen in het verspreiden van je opvattingen, wanneer blijkt dat die opvattingen vooral voor anderen en niet voor jezelf bedoeld zijn? |
||
|
|
|
|
|
#631 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Probeer de AB-Inbev families eens of de Colruyt-familie, maar vergeet niet eerst al hun filialen/operaties te sluiten en iedereen op straat te zetten |
|
|
|
|
|
|
#632 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
u moet magische krachten bezitten......u kent mensen op een persoonlijk niveau zonder ook maar enig contact, u vind zelfs van uwzelven dat u mag oordelen over deze mensen die u niet kent, maar blijkbaar via magische weg toch kent.... amaai...we hebben een ziener in ons midden. Opnieuw maakt u enkel duidelijk dat u hier niet deelneemt aan de discussie doch enkel aanwezig bent om de discussie te doen afdwalen.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 19 juli 2011 om 12:59. |
|
|
|
|
|
|
#633 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb begrepen dat de negeerfunctie nutteloos is, u blijft reageren en met scherp schieten. Daarvan |
|
|
|
|
|
|
#634 |
|
Banneling
|
Het is maar allemaal praat voor de vaak jongens en meisjes. De Wever zei heel duidelijk dat VOKA zijn baas is. En hij meende dat ook nog. En dus en bijgevolg, Olijke Bart en zijn Vrolijke Voka Vrienden zullen ons sociaal systeem eens duchtig gaan afbouwen moesten ze het ooit voor het zeggen krijgen.
En wat kunnen we daar nu op zeggen?? Heel eenvoudig: no passaran! Laatst gewijzigd door system : 19 juli 2011 om 13:03. |
|
|
|
|
|
#635 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo redeneren al de dictators Dude, zowel groot als klein. |
|
|
|
|
|
|
#636 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#637 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#638 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Is het je bedoeling duidelijk te maken dat je je eigen standpunten eigenlijk zelf niet wil toepassen en dat je hier enkel bent om anderen de les te lezen? |
||
|
|
|
|
|
#639 |
|
Banneling
|
Een persoon die ipv (zoals verscheidene keren beloofd) mij te negeren mij steevast persoonlijk aanvalt, uitscheldt, belastert en leugens verspreidt wordt steevast gerapporteerd, met mijn mede-voelen voor de veroorzaakte overlast bij moderatie.
|
|
|
|
|
|
#640 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Solidariteit is een zaak van iedereen Het gaat over de taak van de staat. Die willen jullie de prak inrijden of helemaal ondergeschikt maken aan jullie egoïstische belangen. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 juli 2011 om 13:17. |
|
|
|
|