![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Minister
|
Zijn boekje ver te buiten, zelfs nadat hem uitgelegd was dat het een tikfout was, maakte hij nogmaals twee zeer misselijke opmerkingen. En dat voor iemand die ik bijna niets anders zie doen dan klagen over hoe anderen hem zogenaamd zouden viseren. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" is aan hem niet besteed zo te zien.
|
|
|
#422 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#423 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lees anders nog eens terug, 't is maar 1 pagina, wie er begon te klagen...over 'n tikfout!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#424 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(De "m" en de "n" staan immers wat ver van elkaar op een klavier.) Dat is echter geen reden om deze kwestie zo op te drijven. |
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Minister
|
Ja, want een directe vertaling van "red wasp" is voor jou natuurlijk van dezelfde orde als hetgeen eno2 deed.
|
|
|
#426 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Niet als ge op een qwerty keyboard werkt.
|
|
|
#427 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Waarschuwing ontvangen van mods en geantwoord dat ik het er niet mee eens ben omdat je volgens mij wel degelijk eerder al met Emo aansprak. Mogelijks dat je repititief dezelfde tikfout maakt: dat kan ik niet beoordelen. Een ban hangt nu in de lucht, blijkt duidelijk uit de begeleidende algemene commentaar, voor hen ben ik een trol. Jullie zullen binnenkort van mij af zijn. |
||
|
|
|
|
|
#428 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Minister
|
Op elk normaal toetsenbord staan de "n" en "m" naast elkaar, behalve als je een Frans toetsenbord hebt dat alleen in Franstalige wereld en deels in België in gebruik is.
|
|
|
#430 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 19 juli 2011 om 22:54. |
|
|
|
|
|
|
#431 |
|
Banneling
|
Ik verkies mijn Azerty toch, hoor. Makkelijker accentjes.
Ik heb wel de combinaties wat aangepast, zodat ik een ß krijg als ik ctrl, alt en s indruk. |
|
|
|
|
|
#432 |
|
Banneling
|
je zou voor minder minder krijgen tegen allochtonen...
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Freelancer mag nochtans ongestraft Quasix aanspreken met Quasi Nix. |
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Banneling
|
Citaat:
't draait er allemaal rond wie straf krijgt en wie niet er gebeuren hier héél straffe dingen, héél straf In feite zou de smiley zo moeten zijn: (ik kreeg een waarschuwing -geen bp) Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juli 2011 om 11:36. |
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn fout is dat ik het rode driehoekje niet gebruikt heb, zoals hij wel deed. Gebrek aan humor als je 't mij vraagt, en niet alleen vanwege SDX. |
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Banneling
|
De geschiedenis gaat meer vooruit dan dat ze zich herhaalt en terugvalt.
Zo worden we steeds beschaafder en toleranter. Dat is de reden waarom steeds minder mensen iets krijgen tegen allochtonen |
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb je nooit anders aangesproken dan met 'eno', behalve die ene X die ik meteen rechtgezet heb!
|
|
|
|
|