![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar hebt u uw ervaring vandaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die vraag stelde ik me ook al ... en wat deed hij daarvoor ordehandhaving ofzo?
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*slik* Ik ben een zij. ![]() En wat ik net deed ga ik hier niet lang en breed uitsmeren. Ik ben geen militair en toch deed ik VIP-security (van 'gewone' ultrarijke zwammen tot de meest bekende celebs) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En idd, enkel mensen met serieus ervaring en serieus wat ballen aan hun lijf doen die jobs. Maar daarom zijn het niet enkel militairen of ex-agenten. Laatst gewijzigd door Duupje : 20 juli 2011 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() PM het anders eens ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zeg dat ik dat liever niet vertel, doe ik dat ook niet via pm. Privé is privé bij mij. En wie weet wat jij al dan niet doorspeelt aan andere mensen. ![]() Never trust a stranger. ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 20 juli 2011 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoewel zoals Jack zei deze firma's werken met ervaren mensen dus ex-militair en ex-ordehandhaving. Van Daito weet ik dat zeker. Ik ben van de SBS ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan het zwakke geslacht nu aan beveiliging doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik ga er zelfs niet op in. Alleen al omdat jij het bent? Lief van mij éh! ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 20 juli 2011 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Bij de training Krav Maga heb ik al op mijne teut gekregen van een Israelische. Die wilt ge niet tegenkomen en het is er niet aan te zien zenne.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 20 juli 2011 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper heeft supergraag dat ik op hem reageer.
![]() De sukkelaar heeft wat aandacht nodig af en toe. Gewoon over zijn bolleke aaien en hij is weer braaf voor een paar dagen. Laatst gewijzigd door Duupje : 20 juli 2011 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het moment dat ze de knal horen zitten ze met een spiegelke lipstick aan te brengen of op het toilet omdat den tijd van de maand is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ge de knal hoort leeft ge nog 't is als ge hem niet hoort ...
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge dien knal nog hoort kieke..
Laatst gewijzigd door Duupje : 20 juli 2011 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |