Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 21 juli 2011, 20:31   #21
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Kartels kunnen doorbroken worden.
Maar dat gebeurt pas als pazen op een woensdag valt.
matthias999 is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:31   #22
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur__ Bekijk bericht
Stelletje onbekwame onnozelaars.
Indien het waar is, hebt u overschot van gelijk. Indien het alleen Maingain is, dan is het nu hoogtijd voor de MR om Oliviertje te dumpen.

Laatst gewijzigd door system : 21 juli 2011 om 20:33.
system is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:31   #23
steven44
Schepen

Standaard

juist, MR zal de fdf nooit laten vallen
steven44 is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:32   #24
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Ze geraken zelfs niet aan een onderhandelingstafel maar gaan wel effe een regering ineensteken ...
manta is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:33   #25
steven44
Schepen

Standaard

ze hebben een superioriteitsgevoel
dan denken ze alles te kunnen en te mogen
steven44 is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:34   #26
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur__ Bekijk bericht
Wie is syske?
Sommigen op dit forum hebben last van overmatige achterdocht. Ze zien overal tegenstanders die berichten zouden plaatsen met meerdere namen om de discussie te vervuilen. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat iemand daar in slaagt (om daarna gewoon verbannen te worden), maar in de meeste gevallen is het simpelweg niet zo.
Oud 21 juli 2011, 20:34   #27
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kartels kunnen doorbroken worden.
In theorie - maar dan had Michel junior het al gedaan. Hij kant het zich niet veroorloven om de band met het FDF op te blazen met de gemeenteraadsverkiezingen in aantocht. Het MR zou door het FDF afgeslacht worden in Brussel.
Oud 21 juli 2011, 20:38   #28
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
MR laat FDF nooit los! die zijn veel loyaler tegenover elkaar dan de 'Vlamingen'
Waarom zouden Vlamingen loyaal tegenover elkaar moeten zijn? Gewoon omdat het ook Vlamingen zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Indien het alleen Maingain is, dan is het nu hoogtijd voor de MR om Oliviertje te dumpen.
Inderdaad. Dan heb je zelfs nog 8 zetels op overschot.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Het MR zou door het FDF afgeslacht worden in Brussel.
Denk je dat nu echt?
Robinus V is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:39   #29
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donzigschaap Bekijk bericht
Sommigen op dit forum hebben last van overmatige achterdocht. Ze zien overal tegenstanders die berichten zouden plaatsen met meerdere namen om de discussie te vervuilen. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat iemand daar in slaagt (om daarna gewoon verbannen te worden), maar in de meeste gevallen is het simpelweg niet zo.
Fleur is echt wel een troll, dat zie je aan de manier waarop ze op die syske inspeelde. Ik ben op enkele grote forums mod geweest, ik ken mn pappenheimers.
Effect is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:42   #30
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Fleur is echt wel een troll, dat zie je aan de manier waarop ze op die syske inspeelde. Ik ben op enkele grote forums mod geweest, ik ken mn pappenheimers.
Tegenwoordig ziet men overal trollen. Het zal me een zorg zijn of er een trol op het forum is. Of het nu een kloon van mij is of van een ander. Ik zeg wat ik te zeggen heb en men doet er maar mee wat men wilt. Punt uit.

Laatst gewijzigd door system : 21 juli 2011 om 20:47.
system is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:42   #31
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zouden Vlamingen loyaal tegenover elkaar moeten zijn? Gewoon omdat het ook Vlamingen zijn?

Denk je dat nu echt?
Verder dromen, Robinus! Geniet ervan zolang je nog kan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:44   #32
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tegenwoordig ziet men overal trollen. Het zal me een zorg zijn of er een trol op het forum is. Of het nu een kloon van mij of van een ander. Ik zeg wat ik te zeggen heb en men doet er maar mee wat men wilt. Punt uit.
Tuurlijk, syske, je geeft een beetje kleur (allez, met je avatar toch)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:44   #33
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tegenwoordig ziet men overal trollen. Het zal me een zorg zijn of er een trol op het forum is. Of het nu een kloon van mij of van een ander. Ik zeg wat ik te zeggen heb en men doet er maar mee wat men wilt. Punt uit.
Het is u vergeven, we begrijpen best dat er niet te veel liefhebbers voor belgie te vinden zijn en men met multiple accounts de schijn wenst op te houden ...
manta is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:45   #34
donzigschaap
Gouverneur

donzigschaap's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ging er maar gewoon vanuit dat ze niet dezelfde persoon is als system. Aan trollen is inderdaad geen gebrek op dit forum.

Ik reken mezelf daar ook maar bij tegenwoordig. Misschien is het een forumziekte!
Oud 21 juli 2011, 20:45   #35
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Als Beke zijn woord houd dan zou hij nu de stekker eruit moeten trekken. Zijn eis was dat iedereen voor de volle 100 % akkoord ging en dat is hier zeker niet het geval!!
Moest ik nu die zin geschreven hebben, dan kreeg ik Quercus op mijn nek wegens een taalfout. Quercus ziet immers alleen fouten bij mensen die geen Vlaams-nationalisten zijn. En dat laatste ben ik dus niet. En ik prijs me gelukkig.
system is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:45   #36
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Verder dromen, Robinus! Geniet ervan zolang je nog kan!
De regering die er nu aankomt is ook niet mijn droomregering, hoor. Maar ik denk eerlijk gezegd wel dat de MR met zijn één zetel weinig te zeggen gaat hebben, aangezien zonder hen nog altijd een twee derde meerderheid bestaat.
Robinus V is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:46   #37
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Fout. Trollen zijn hoogst irritant en verzieken de sfeer op fora. Er zijn 2 uitkomsten voor forums waar niet opgetreden wordt tegen trolls. Enerzijds kan je een dood forum als resultaat hebben, anderzijds krijg je een forum dat enkel trolls bevat zonder enige serieuze discussie.

Voor een forum als politics zijn beide de doodsteek. Tijd dus om serieus onkruid te wieden, ik kan al rap een tiental sockpuppets, trolls en flamers aanwijzen die een perma-IPban verdienen. En dan ben ik hier nog maar een maand, de anciens zullen er nog meer kunnen aanwijzen.

Gij zijt misschien geen troll (alhoewel uw politiek inzicht belachelijk laag ligt), maar uw dubbele accounts horen hier niet thuis.
Effect is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:47   #38
Fleur__
Lokaal Raadslid

Fleur__'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indien het waar is, hebt u overschot van gelijk. Indien het alleen Maingain is, dan is het nu hoogtijd voor de MR om Oliviertje te dumpen.
Droom lekker verder, dat zullen ze niet doen vrees ik. Ik denk persoonlijk dat we nu over kunnen gaan naar verkiezingen. En waarschijnlijk denkt Bart daar hetzelfde over.

Laatst gewijzigd door Fleur__ : 21 juli 2011 om 20:48.
Fleur__ is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:47   #39
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Denk je dat nu echt?
Dat is zeker. MR die naar de verkiezingen trekt tegen hun ex-kartelpartner die ze overboord gegooid hebben om Brussel te verraden? Laat me niet lachen. Het FDF heeft evenveel te winnen als de N-VA bij een oppositierol waar ze de enige in hun taal groep zijn die niet hebben toegegeven. MR zou zelfs kleiner kunnen worden dan cdh (De PS zou ook stemmen verliezen, maar minder). Trouwens de MR is niet dom hé, die hebben ook gezien wat er gebeurde met CD&V hun commaunautaire kartelpartner buitenzette en dan in een zwak compromis stapte...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 21 juli 2011 om 20:48.
Salvadorii is offline  
Oud 21 juli 2011, 20:48   #40
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Fout. Trollen zijn hoogst irritant en verzieken de sfeer op fora. Er zijn 2 uitkomsten voor forums waar niet opgetreden wordt tegen trolls. Enerzijds kan je een dood forum als resultaat hebben, anderzijds krijg je een forum dat enkel trolls bevat zonder enige serieuze discussie.

Voor een forum als politics zijn beide de doodsteek. Tijd dus om serieus onkruid te wieden, ik kan al rap een tiental sockpuppets, trolls en flamers aanwijzen die een perma-IPban verdienen. En dan ben ik hier nog maar een maand, de anciens zullen er nog meer kunnen aanwijzen.

Gij zijt misschien geen troll (alhoewel uw politiek inzicht belachelijk laag ligt), maar uw dubbele accounts horen hier niet thuis.
IP ban? Kan je niet beter bannen op het mac adres van de router? Een ip ban kan je maar al te makkelijk oplossen.
alfa16vjtd is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be