![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Indien het waar is, hebt u overschot van gelijk. Indien het alleen Maingain is, dan is het nu hoogtijd voor de MR om Oliviertje te dumpen.
Laatst gewijzigd door system : 21 juli 2011 om 20:33. |
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() juist, MR zal de fdf nooit laten vallen
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze geraken zelfs niet aan een onderhandelingstafel maar gaan wel effe een regering ineensteken ...
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() ze hebben een superioriteitsgevoel
dan denken ze alles te kunnen en te mogen |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Sommigen op dit forum hebben last van overmatige achterdocht. Ze zien overal tegenstanders die berichten zouden plaatsen met meerdere namen om de discussie te vervuilen. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat iemand daar in slaagt (om daarna gewoon verbannen te worden), maar in de meeste gevallen is het simpelweg niet zo.
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In theorie - maar dan had Michel junior het al gedaan. Hij kant het zich niet veroorloven om de band met het FDF op te blazen met de gemeenteraadsverkiezingen in aantocht. Het MR zou door het FDF afgeslacht worden in Brussel.
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Denk je dat nu echt? |
||
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Tegenwoordig ziet men overal trollen. Het zal me een zorg zijn of er een trol op het forum is. Of het nu een kloon van mij is of van een ander. Ik zeg wat ik te zeggen heb en men doet er maar mee wat men wilt. Punt uit.
Laatst gewijzigd door system : 21 juli 2011 om 20:47. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik reken mezelf daar ook maar bij tegenwoordig. Misschien is het een forumziekte!
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Moest ik nu die zin geschreven hebben, dan kreeg ik Quercus op mijn nek wegens een taalfout. Quercus ziet immers alleen fouten bij mensen die geen Vlaams-nationalisten zijn. En dat laatste ben ik dus niet. En ik prijs me gelukkig.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() De regering die er nu aankomt is ook niet mijn droomregering, hoor. Maar ik denk eerlijk gezegd wel dat de MR met zijn één zetel weinig te zeggen gaat hebben, aangezien zonder hen nog altijd een twee derde meerderheid bestaat.
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor een forum als politics zijn beide de doodsteek. Tijd dus om serieus onkruid te wieden, ik kan al rap een tiental sockpuppets, trolls en flamers aanwijzen die een perma-IPban verdienen. En dan ben ik hier nog maar een maand, de anciens zullen er nog meer kunnen aanwijzen. Gij zijt misschien geen troll (alhoewel uw politiek inzicht belachelijk laag ligt), maar uw dubbele accounts horen hier niet thuis. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Droom lekker verder, dat zullen ze niet doen vrees ik. Ik denk persoonlijk dat we nu over kunnen gaan naar verkiezingen. En waarschijnlijk denkt Bart daar hetzelfde over.
Laatst gewijzigd door Fleur__ : 21 juli 2011 om 20:48. |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is zeker. MR die naar de verkiezingen trekt tegen hun ex-kartelpartner die ze overboord gegooid hebben om Brussel te verraden? Laat me niet lachen. Het FDF heeft evenveel te winnen als de N-VA bij een oppositierol waar ze de enige in hun taal groep zijn die niet hebben toegegeven. MR zou zelfs kleiner kunnen worden dan cdh (De PS zou ook stemmen verliezen, maar minder). Trouwens de MR is niet dom hé, die hebben ook gezien wat er gebeurde met CD&V hun commaunautaire kartelpartner buitenzette en dan in een zwak compromis stapte...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 21 juli 2011 om 20:48. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |