![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negeren of als je het aankan mee in confrontatie gaan, is m.i. de enige correcte wijze om met meningen om te gaan die je niet aanstaan. Censuur vragen al dan niet met overheidssteun, is walgelijk, want het is de weg naar dictatuur.
![]() |
![]() |
![]() |
#1922 |
Banneling
|
![]() Jij hebt me maanden geleden toch al kenbaar gemaakt dat je niet wil discussiëren met mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1923 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merk op hoe hier geoordeeld wordt over "de ander". Volgens hen is dan ook altijd de ander die het niveau naar beneden haalt. Ik discussieer niet meer met degenen die steevast ruzie zoeken. Dat is toch toegestaan. Ik hoop dat er toch nog iemand iets te vertellen heeft over het onderwerp van deze draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1924 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Even recapituleren : Citaat:
Probeer het nog eens. Wat meer origineler mag ook.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juli 2011 om 07:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1925 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier bijvoorbeeld : Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juli 2011 om 07:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1926 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1928 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1929 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1930 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1931 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo te horen zijn er al een behoorlijk aantal forummers met wie je niet meer wenst te discussiëren. Allemaal hun eigen schuld natuurlijk... Tja, is natuurlijk ook een manier om het gebrek aan inhoudelijke tegenargumenten te maskeren. Linkjes vragen en wat trollen is véél gemakkelijker...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juli 2011 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1932 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op de man spelen is blijkbaar nog makkelijker, hé Esperanza?
![]() |
#1933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoordt dan toch eens eerlijk en inhoudelijk op de vragen van Esperanza.
Een blauwtje lopen is heus niet zo erg. Noch voor u, noch voor Esperanza. De koning zei het nog deze week. Soms moet men eens zijn eigen principes overstijgen in het belang van het land. Jij kan best inhoudelijk, eerlijk én op niveau reageren, in het belang van ons forumniveau. No guts, no glory. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1934 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denkt ge dat die andere niet genoeg voor zichzelf kan spreken? Ik moet zeggen dat ik ook niet meer discussieer met mensen waarvan het duidelijk is dat ze er enkel op uit zijn om te trollen en boel te zoeken. Nu, in tegenstelling tot Artisjok gebruik ik de negeerfunctie en dat werkt goed. De discussies worden er leesbaarder op en er zijn er procentueel meer die de moeite zijn om op te reageren. Om het kort samen te vatten: Gij heb niet te bepalen met wie iemand al dan niet moet discussiëren.
![]() |
![]() |
#1935 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1936 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1880 Alsof het er toe doet wie de vraag stelt.... Blij jou blijkbaar wel. Bij anderen gaat het meer om de inhoud, dan wel om de persoon. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1939 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien jij wil discussiëren, maak je punt, stel je vraag. Waar wacht je op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak bij deze expliciet bekend, niet met jou te willen discuteren. Ik heb me vergist in jou. Je bent helemaal niet van goede wil. Dom van me. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 juli 2011 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |