![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#101 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die redenering volg ik niet. Armstrong heeft gewonnen op Plateau de Beille in 2002 en 2004. Het materiaal is lichter en moderner geworden, de ritten die Armstrong heeft gewonnen waren langer. Vanendert heeft hoogstens 30 seconden sneller geklommen dan Armstrong dus uitzonderlijk is dit toch niet? Enkel Pantani en Contador hebben Plateau de Beille al veel sneller beklommen
![]() ![]()
“Every generation needs a new revolution.” Laatst gewijzigd door Frost : 20 juli 2011 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koers is ook een groot deel ploegpolitiek geworden, 't is niet omdat iemand goed bergop kan dat hij daarom mag. De kopman gaat meestal voor, en als dien een trein nodig heeft om er te geraken moet ge't maar doen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Strenger, verklaar u nader?
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtige rit.
Verdiende winnaar en Contador... Tja, zoals ik al voor de tour dacht hé. Degenen die blijven verbazen zijn toch de Jelle en Voeckler (en eigenlijk héél die z'n ploeg)... Maar Contador zeg ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Benieuwd hoe Voeckler de rit gaat verteren.
En de kaarten liggen nu ideaal voor Cadel Evans. Enkel een mirakuleuze heropstanding (lees: een stukje vlees) van Contador kan nog de boel veranderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() Frank had nog genoeg overschot anders. De Tour is wel van een lager niveau dit jaar en dat komt enkel omdat Contador van mindere kwaliteit is. Als je ziet dat Janneke en Mieke zolang kunnen blijven hangen aan de kopgroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Contador rijdt een barslechte Ronde Van Frankrijk. De eindwinst zit er voor hem niet meer in. Knappe solo van Schleck morgen wordt het terug vuurwerk
![]()
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat Andy Schleck vandaag bewezen heeft is dat hij héél zeker doping neemt. Deze man is echt niet in staat te verwezenlijken wat hij nu verwezenlijkt heeft.
Ik vertrouw hem niet en heb hem nooit vertrouwd. Deze 'man' wilt koste wat het kost de tour winnen, en daar zijn alle middeltjes goed voor. Van manipulatie, intimidatie tot zelfs dopinggebruik. Dat hij toch zoveel sympathie en verwondering kan opwekken (bij een bijzonder naieve massa), dat is onbegrijpelijk. Je leest zo aan zijn gezicht dat hij een verwaande, huichelachtige, onbetrouwbare kwast is. Maar ja, goedgelovige mensen he. Ik smeek God om hem de Tour zeker niet te laten winnen. Laat desnoods Evans die winnen, of nog liever Voeckler, als het echt niet anders kan Frank (maar dat zal niet gebeuren) maar nooit Andy.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-D...-starten.dhtml
![]() Schandalig, de eerste valsspelers zijn er en 't is dan nog de tourdirektie zelf... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wanneer 20% van de renners te laat toekomt kan de limiet verhoogd worden en dat wordt meestal ook gedaan behalve wanneer de renners er met hun klak naar gegooid hebben. Logische beslissing dus. Een ander verhaal wordt het als ze vandaag ook buiten tijd arriveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ni zwanzen hé, zelfs een groep wielerterroristen kan dat sneller afmalen dan zij... ![]() Ook voor de bus moet het nog een beetje koers blijven hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() Spurters zijn maar zielige wezentjes he. Heel de koers in het wiel hangen om de laatste 100 meter een krachtexploot te laten zien. In den tijd van Eddy had het niet waar geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mensen zoals Cavendish en co zouden ze uit de Ronde Van Frankrijk moeten zetten. Met hoeveel ze ook zijn, dat is geen koers meer. Maar niet alle spurters en snelle jongens over dezelfde kam scheren. Ik denk niet dat mensen zoals Freddy Maertens, Erik Zabel, Oscar Freire, Hushovd, McEwen dat zouden doen of zouden hebben gedaan. Een renner moet toch wel een bergje op kunnen rijden. Geen genade met Leukemans blijkbaar.
“Every generation needs a new revolution.” Laatst gewijzigd door Frost : 23 juli 2011 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hiep hiep hoeraaaa, de Tour 2011 is niet voor Schleck!!!
![]() ![]() ![]() Niet Voor Schleck!!! ![]() ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 23 juli 2011 om 17:11. Reden: Een typefoutje gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |