![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niets houdt die mensen tegen om zich te laten bijstaan. Je hebt het over een werkeloosheidsverzekering, een perfecte bewoording volgens mij, alleen bedoel jij er een hangmat mee. Net daar willen wij komaf mee maken.
|
|
|
|
#1162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Erg verhelderend
|
|
|
#1163 |
|
Banneling
|
Als er staat dat er rekening gehouden wordt met de mate van vervuiling (het fijn stof en andere giftige stoffen), citeer dan dat stukje tekst.
Dat is toch niet moeilijk of te lastig! (selecteer de tekst, ctrl C, ctrl V) |
|
|
|
|
|
#1164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Los liever de werkloosheidsval op ipv de werkzoekenden af te maken die langdurig geen werk vinden. Ik kan jullie houding alleen on-christelijk en laf vinden. Gemakkelijk hé de slachtoffers van de zwaarste exclusie aan te pakken en te stigmatiseren? ("hangmatters") Ook je propangandistisch leugentaaltje liegt er niet om: "Enerzijds betalen we de doppers een riant loon" ...150€ onder de armoedegrens ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2011 om 13:49. |
|
|
|
|
|
|
#1165 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Over het algemeen scoort een diesel wat slechter op NOx en fijn stof, een benzinewagen zal dan weer een hogere CO2-uitstoot hebben. Maar uiteindelijk zal een milieuvriendelijke diesel minder BIV betalen dan een vervuilende benzinewagen en omgekeerd
|
|
|
|
#1167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1168 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1169 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Assumeer je je eigen teksten niet meer? Wat moeten meelezers daarvan denken? Citaat:
Een hangmat van 150€ onder de armoedegrens is een marteltuig. Mensen die zo, tijdelijk of langdurig, op de arbeidsmarkt niet meer terecht kunnen, worden zo naar de OCMW's gedreven, door Bart Voka.. Waar ze nog eens 100€ minder gaan krijgen. Dat is dan wat de hele operatie je oplevert. Bovendien kan het leefloon zo laag niet blijven. Het is op zich al wraakroepend laag. Maw vanuit het oogpunt van een besparing op termijn is dit uiterst dubieus. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2011 om 14:45. |
||
|
|
|
|
|
#1170 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Over het algemeen scoort een diesel wat slechter op NOx en fijn stof |
|
|
|
|
|
|
#1171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En aan de gehanteerde tarieven, is iemand belasten zoals met de huidige tarieven, als die 2000 tot 6000 € bruto heft, ook al gelijk aan martelen. En aan de andere kant voor de hangmatters dan weer, is werken op zich een marteling ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#1172 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn genoeg volwaardige jobs. Maar sommigen halen hun neus op voor een jobke beneden hun waardigheid. En het Weverke wil niet alle werklozen schrappen. Wel werklozen die apert werkonwillig zijn. Profiteurs met andere woorden. Citaat:
- als ge de netto lonen doet verhogen, dan vermindert de werkloosheidsval, dan spoort ge de mensen aan tot werken enz. - als ge de bruto lonen verlaagt door de wergeversbijdragen te minderen, dan spoort ge de werkgevers aan om vlugger over te gaan tot bijkomende aanwervingen. Mag ik veronderstellen dat je geen bezwaar hebt tegen pakweg een loodgieter, een coiffeuse of een bromfietshandelaar, die over de streep getrokken worden om eindelijk iemand aan te werven, want ... er is werk genoeg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|
|
|
#1173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is inderdaad het geval.
En mijn punt was: welke taal spreken ze als ze met de hele fractie vergaderen? Buiten de voorzitter van ecolo, is er nog één die drie woorden Vlaams na mekaar verstaat ?
|
|
|
|
|
#1174 | |||
|
Banneling
|
Sterk argument!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar heb je dat gelezen? Hoe wordt dit gefinancierd? |
|||
|
|
|
|
|
#1175 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik zeg dat jouw argumenten van het type 'Russische propaganda' zijn, dan is dat geen argument, maar enkel een typering die ik geef aan jouw argumenten.
Citaat:
Maar ge moogt geen schrik hebben om uw handen vuil te maken. Om nachtwerk te doen. Avondwerk in de horeca. Ploegenarbeid. .... Citaat:
Gij wel misschien ? Citaat:
De economie mag aangewengeld worden, maar ... toveren, dat kan zelfs het Weverke niet. (ik persoonlijk wel, maar alleen in een bed; allez, dat tracht ik mooie vrouwen wijs te maken)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 juli 2011 om 16:37. |
|||
|
|
|
|
|
#1176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Werklozen aan werk helpen is voor u gelijk azan ze naar het OCMW stuwen!!!! Begrijpe wie begrijpe kan.
|
|
|
|
#1177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is een europees gehanteerde norm.
|
|
|
#1178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En waar heeft De Wever ooit gezegd of geschreven dat hij de werklozen gaat schorsen? Te weinig werk? We moeten GVD mensen naar hier halen om het werk te doen. Doe daar iets aan, haal de werklozen van die hangmat. Mensen uit het buitenland het werk laten doen kost de staat veel, zeer veel geld. Veel van deze mensen werken in nepstatuten (zoals nepzelfstandige), daar willen wij iets aan doen. Er is niets mis met buitenlanders die hier werken, maar ze moeten dit wel doen aan dezelfde voorwaarden dan de inlanders.
|
|
|
|
#1179 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De werkgever zet de goedkoopste aan het werk. |
|
|
|
|
|
|
#1180 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Weet jij niets van Dewever zijn plannen? Waarom stem je dan voor hem? Lees op zijn minst de interviews in de media waarnaar gelinkt wordt. |
|
|
|
|