![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk als je niet geconfronteerd wordt met getuigenissen omdat je geen tv hebt en er niet expliciet op naar zoek gaat dan geraak je ook niet emotioneel betrokken en kan je alles afstandelijk bekijken. Dat is ook waarom miljoenen moslims die wel de beelden van die vliegtuigen in die torens zien, maar niet de getuigenissen van de slachtoffers, staan te juichen. Dat is waarom 80 % van de Amerikaanse bevolking de inval in Irak goedkeurden. (op het ogenblik van de inval) Ze zagen enkel wat embedded journalists hen voorschotelden. Er sterven per minuut meer Afrikanen aan honger op dit ogenblik dan dat er slachtoffers zijn gevallen in Noorwegen door het toedoen van iemand die veel minder ziek leek dan ik tot hij zijn daad stelde dan toch. Er doet hier niemand verontwaardigd of er worden geen eindeloze draden vol gespammed. Iedereen gaat , gut toch niet weer. Ik wil het niet weten. En je kan op je beide oren slapen, ik sla nog geen vlieg dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2011 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=286 En http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=297 Om zo iemand tot daden als deze te brengen moet er al heel wat gebeuren en een opeenstapeling van zaken die zijn leven beïnvloeden kan op de duur leiden tot dit doorflippen. Was het dan fout om aan te geven dat het leven in Oslo hier en daar negatieve gevolgen kent van migranten? Het is zo, waarom het dan niet zeggen? Imo is dit een normale gedachtengang als je zoekt naar beweegredenen. Ik gaf ook al aan dat er in z'n privé- en relationeel leven waarschijnlijk wel wat naar boven zal komen dat mee aanleiding gegeven heeft tot dit, ben ik dan ineens ook een "verachtelijke klootzak" zoals Droso het zo mooi noemt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Uw posting komt heel ongeloofwaardig over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Minister
|
![]() Inderdaad, niet dus.
Let wel, dat werd door mij gezegd toen de identiteit van de dader nog niet vrijgegeven was, terwijl net daarvoor de islamitische terreurorganisatie Ansar al-Jihad al-Alami de aanslagen had opgeëist.
![]() |
#390 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#391 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2011 om 14:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dus echt wel dat die man niet in zn eentje deze afschuwelijke daad heeft verricht. Er zijn waarschijnlijk nog schuldigen die zich misschien nu schuilhouden. Zulke daders zie ik niet snel zelfmoord plegen trouwens. Ik denk dat die man heel fier is op zichzelf dat hij deze daad heeft verricht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
|
![]() Beloofd...als u ook minder lijm snuift (want ik denk niet dat u de financiële mogelijkheden hebt om aan crack of cocaïne te geraken)...deal?
![]() |
#394 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat kun je natuurlijk vervelend vinden, maar als ik jou was, zou ik blij zijn dat het voor de verandering niet jouw geloofsbroeders geweest zijn.
![]() |
![]() |
#395 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
U bent geen klootzak, trouwens. En mooi is dat niet. Laatst gewijzigd door Fleur__ : 23 juli 2011 om 15:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En voor de rest blijf ik bij mijn standpunt: dit is het werk van een gestoorde zot, ongeacht zijn afkomst,geloof of politieke voorkeur.
![]() |
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
Dan een serene rechtszaak. Als hij 100% zeker geïdentificeerd is als dader...de doodstraf...sereen uitgevoerd zonder mediabelangstelling...crematie...asse in de zee...vergeten...
![]() |
![]() |
#398 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben geen voorstander van de doodstraf. Hij verdient wel levenslang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() awel ja, beloont hem nog eens. waarom niet direct een standbeeld???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |