![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als je dat niet begrijpt, dan verwijs ik je naar de post van Steve_M, nr 422, misschien dat je het dan wel begrijpt. Citaat:
Ja juist inderdaad. Jij wil dingen zien die er gewoon niet zijn, jij verdraait om weet ik welke reden wat ik gezegd heb, en daarom lijkt het me gepast dat jij beter eerst zou nadenken voordat je nog eens iets gaat posten.
![]() |
![]() |
#502 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geldt dat ook voor mensen met een bepaalde levensovertuiging? Kan je me vertellen waar die "verspreiden tot haat" staat? http://forum.politics.be/showthread....44#post5581544 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
|
![]() @ Macchiavelli
Ik was zelf de afgelopen week in Antwerpen en inderdaad zag ik hoe het hele straatbeeld daar de afgelopen 20 jaar veranderd is. Totaal veranderd, mag je wel stellen. Nu kan het mij weinig schelen wie of wat er in mijn omgeving rondwandelt zolang ik dat rondwandelen zelf ook rustig kan doen. Wanneer niet, gaat het een ander verhaal worden. Maar we kunnen wel stellen dat er van de Antwerpse cultuur, zoals ik die ken van de jaren '70 niets meer is overgebleven. Laten we het over Brussel maar niet hebben. Maar dat is een algemeen beeld. De meeste mensen zijn slechts stemvee, slachtvee en melkvee in de ogen van de politici. Deze knaap heeft zich vergrepen aan de personen die volstrekt weerloos zijn en waren en dat bestempelt hem direct tot een terrorist van de 1e categorie. Hij deed datgene wat ook de moslims doen en de Hitlerianen voor hen. Het aangrijpen van de mensen die buiten het conflict staan. Was hij met zijn machinepistool de regeringsgebouwen binnen gelopen en had de politici neergeknald had hij tenminste een daad gesteld, hoe stom en gruwelijk ook. Maar zich vergrijpen aan kinderen, ook al zijn zij de voedingsbodem van de volgende generatie dragers van het linkse gedachtengoed, is een daad die vergeleken kan worden met datgene wat de VS in de Arabische landen doet en alweer de SS voor hen tegen de Joden, zigeuners, homo' s noem maar op. Op dat moment voelde hij zich dus de 'Deus ex Machina'. Zoals ik al eerder heb voorspeld misbruikt de politiek direct een dergelijk voorval ten behoeve van hun eigen denkbeelden en opvatting. Er moet dus harder worden gewerkt aan de de-islamisering van deze maatschappij. Echter - laat dat duidelijk zijn - niet met geweld en niet op de tamelijk lompe wijze van Wilders. Maar met politieke middelen. En glasharde maatregelen om de instroom van gelukszoekers in te dammen. Zij moeten werken aan hun eigen land en geen parasitaire roofbouw plegen op een toch al ernstig verzwakte maatschappij.
![]() |
#505 | |
|
![]() Triestig dat je zelf je eigen woorden niet kan uitleggen...
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u echt niet in staat bent iets anders rond te strooien dan wat verknipte (en dan nog foutieve) quotes en linkjes kan u beter niet meer reageren hoor, da's al de zoveelste keer dat u met onzin af komt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() als je dit topic echt had gelezen wist je wel dat de discussie weeral over moslims gaat
![]() |
#508 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() u zou ervan verschieten maar ooit was het hier wel anders hoor
![]() |
#509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag dat niet tegen mensen van 1 politieke overtuiging? Of geldt dat voor alle mensen van alle politieke overtuigingen? Geldt dat ook voor mensen met een bepaalde levensovertuiging? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Schreeuw verder zoveel moord en brand als je maar wil.
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef dat niet, u knipt er een deel af en plakt er op los als een kleutertje met z'n eerste veiligheidsschaartje en komt met een totaal andere zin af... En druk nu maar héél hard op dat driehoekje omdat ik u een kleuter noem... Indien hetgeen er in Noorwegen gebeurde u geen gedrogeerde reet kan schelen hoeft u deze draad ook niet te lezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Banneling
|
![]() Dat lees ik hier al jaren dagelijks.
Nu pas stoort het u? Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 juli 2011 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
|
![]() Terwijl tientallen gezinnen in diepe rouw verkeren ratelt de propagandamachine van links op volle toeren.
Het rattenvolk reageert direct nu ze de bloedworst van het leed zien dat een berserker een samenleving berokkent heeft. Dat heet politiek en het is DIE politiek waar we mee moeten afrekenen zij het op een andere manier dan met het gebruikelijke geweld.
![]() |
#517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kritiek op de multiculturele samenleving, een hardere aanpak van de criminaliteit, meer waarden en normen hebben jullie steeds afgedaan als zeer "foute" en "enge" gedachten en in samenwerking met de kosmopolitische liberale maffia hebben jullie de aanhangers van dit gedachtegoed monddood gemaakt, gedemoniseerd tot zelfs moord toe. Jullie zijn meer dan 200% schuldig dat een gek als Breyvik nu jullie eens een "lesje wou leren". What comes around,gets around.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind dat niet echt kosjer.
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee , ontopic.
Citaat:
De politie gaat er nog steeds van uit dat hij alleen handelde, zelf al zeggen de getuigen dat er effectief minstens 2 schutters waren. Hoeveel patronen had die gast dan bij? Die munitie alleen al meesleuren ... ![]() Of is er in de paniek nog volk gaan lopen? Want zoveel schoten lossen (en dan zoveel mensen nog raken) lijkt me straf. |
|
![]() |
![]() |