![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ooit eens Nirvana-fans hem zien verdedigen. Soms doet het zo lelijk dat slecht het coveren van één van hen nummers de fanwoede op een artiest zijn/haar hals kan halen. Ik herinner me nog op Youtube hoe velen zich beledigd leken te voelen toen Tori Amos 'Smells Like Teen Spirit' coverde bijvoorbeeld.
Vandaag is dat geluwd, vijf jaar terug deed het lelijk, vind ik. Laatst gewijzigd door Weyland : 23 juli 2011 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Artiest die in wezen wel behoorlijke platen maakt maar bij leven en welzijn eigenlijk toch al een beetje overrated is geeft plotseling de pijp aan Maarten. Gevolg: het repertoire van de artiest in kwestie wordt op slag nog meer overrated in een veelvoud van toen hij nog in leven was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() een toppunt van slechte smaak hier: http://www.whenwillamywinehousedie.com/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij was de verpersoonlijking van het nihilisme, van de verloren generatie X. van mijn generatie dus ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SDG : 23 juli 2011 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar idd, sterven als jonge muzikant is goed voor je platenverkoop. de marketingboys zaten wsl al een paar maanden te wachten tot ze doodviel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Wat een ongelofelijke verspilling van talent.
She will be sorely missed. Rest in peace, Amy. Vaya con Dios.
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() ²
Dat mens was overgewaardeerd en overgemediatiseerd. Haar eventuele zangkwaliteiten stonden in de schaduw van haar compleet verwerpelijke levensstijl. Opgeruimd staat netjes, want zo lang dat mens leefde, was ze een slecht voorbeeld voor duizenden jongeren. Een leven zonder die manier waarop was voor haar immers onmogelijk gelet op de veelvuldige afwijzingen van hulp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=lCpOA...eature=related De iéts bekendere en betere originele versie: http://www.youtube.com/watch?v=7KsPZ1f7MDs Laatst gewijzigd door SDG : 24 juli 2011 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grootste soul-belofte van het laatste decennium Hoe kan zelfdestructie een slecht voorbeeld zijn? Toch alleen maar een effectieve waarschuwing tegen druggebruik? Wat een gore hardvochtige onsmakelijke en onterechte commentaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste drugs zijn verboden, maar dat heeft haar dood niet kunnen verhinderen. Misschien toch eens zoeken naar een anderen (werkende en werkbare) oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je niks goeds te zeggen hebt, zwijg dan liever.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen Amy gevonden werd was nog in leven.
http://www.nu.nl/algemeen/2573008/am...ij-vondst.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Wat haar verslavingen en zwakheden ook waren, ze had een machtige stem.
Ja ik bestempel mezelf als een fan. Haar dood is geen verrassing voor mij, maar wel een groot verlies voor wie van haar retrosoul en rauwe stem hield. Raakt me persoonlijk meer dan de hype rond Michael Jackson's dood. Nummers als Rehab en Valerie waren mijn favo's om bepaalde redenen. Het persoonlijke dat ze er in weergaf raakt mij trouwens ook. http://youtu.be/KUmZp8pR1uc http://youtu.be/W-_do676gNs http://youtu.be/qPnQrNF0-zk Vergelijk trouwens eens haar looks in bovenstaande clips..... Van burlesque zangeres naar een schim van wat ze ooit was....such a waste ![]()
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 24 juli 2011 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|