![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#581 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#582 |
|
Banneling
|
Hij stuurde een dik ideologisch manuscript rond, 1 uur voor de bom ontplofte:
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7724781 Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2011 om 22:34. |
|
|
|
|
|
#583 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#584 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2011 om 22:36. |
|||
|
|
|
|
|
#585 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#586 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De Fitna van Anders Behring .......
http://www.youtube.com/watch?v=vLk1zv6u7_Q Nou als dit geen politiek is dan mogen jullie een enkele reis Den Dolder aanvragen - of je die dan nog krijgt is vers 2 ....... Aan de basis ligt Terhi Kiermunki ....... ik lees geen Fins maar kan wel wat begrijpen. Ga even verder met mijn zoektocht ....
|
|
|
#587 |
|
|
Zeg maar eens wat er niet klopt. En kom niet met die idiote oneliners. Je bent zelfs nog nooit in die gebieden geweest ......
|
|
|
#588 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Faksimile fra manifestet Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2011 om 22:46. |
|
|
|
|
|
|
#589 |
|
Provinciaal Statenlid
|
neen, in 2002
|
|
|
#590 |
|
Banneling
|
Toen was ik hier nog niet: ik ging lopen bij politicsinfo in 2003 omdat 't daar werd zoals hier nu.
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2011 om 22:57. |
|
|
|
|
|
#591 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat een slechte photoshop die linkse foto...
|
|
|
#592 |
|
|
@ Filo
Je hebt hem er mooi uitgehaald ..... Hij zag zichzelf als een Navy-Seal die een groep Taliban aanvalt ...... Maar dat waren slechts scholieren en studenten ...... de waanzin van godsdienst en politiek.
|
|
|
#593 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#594 | ||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ofwel doe je het uit koleire voor eerdere aanvaringen ofwel lees je toch echt niet goed meer... Die wacko moest zich toch niet aanpassen aan z'n samenleving? Hij zal ze wel kennen zeker... Ik verdedig die gast niet, integendeel dat maakt u er van. Deel 2 heeft er wel mee te maken want diende als voorbeeld om punt 1 te verduidelijken, maar 't is normaal dat u er nog niet aan uit kan want u ziet in die stad ook nog steeds geen problemen... Citaat:
Maar net dat gebrek aan integreren in een maatschappij maakt dat de sociale verandering in steden erg groot is, en niet iedereen is daar blij mee. Het kan dus goed zijn dat daar de reden zit dat deze kwiet zich naar extreem rechtse groeperingen wendde. Wel degelijk een belangrijk gegeven in deze zaak (hoewel ik best kan begrijpen dat jij dat niet zal willen toegeven want "'t is ne rechtse die't zegt") Citaat:
Indien hij mislims wilde viseren had hij wel een ander doel gekozen hé, dit eiland was voor hem een jachtterein om slachtoffers te maken, niet specifiek op moslims of zo. Citaat:
Ik laat die mogelijkheid meetellen in die opbouw ja, zoals ik al eerder zei, niet iedereen is gelukkig met de door jouw verheerlijkte bevolkingsgroepen. Het probleem is dat er geen bal respect is voor de mening van die mensen, integendeel, als ze er iets over klagen of zeggen zijn ze racist. Dat maakt niet dat iemand in die situatie een moordenaar wordt, maar het zijn zaken die bij veel mensen drukken en bij iemand met een zwakke persoonlijkheid of zo kan dat zwaar doorwegen. 't Kan bij deze gast wel z'n extreem rechtse neigingen verklaren. Allee, of 't moest zijn dat volgens jou men als "racist" geboren wordt Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zelfde antwoord als bij vorige qoute, mss een klein extra opmerkingetje, moet het libelleforum ook niet dicht? Al die dieettoestanden en plastische chirurgiedingen, straks vallen er nog meer slachtoffers... Citaat:
Citaat:
De gekozen doelwitten of doelwit (er zijn nog een pak vragen over de bomauto open) hebben niet echt iets met moslims te maken . Dat chiro-achtige kamp lijkt me zelfs eerder gekozen te zijn omdat de slachtoffers er niet weggeraakten, ook het feit dat hij "makkelijke" doelwitten uitzocht maakt dat hij er enkel op uit was om zoveel mogelijk mensen te doden (hij of hen, ook weer punt van discussie). Wat dan weer aansluit bij een massamoordenaar die op een killing spree gaat. Citaat:
Net dat schijnt u niet te vatten. Het "zagen" over die moslimmigranten is iets dat in de discussie kwam als mogelijke extra punt naar het doorflippen, maar aangezien het op dit forum onmogelijk is om ook maar iets te opperen over zo'n dingen komt dat telkens weer naar boven alsof dat het enigste is dat telt. Nochtans hebben we het er al over gehad, een maatschappij hoeft niet te veranderen als de nieuwe mensen er aankomen om effectief te integreren, maar da's een andere discussie, in een andere draad en eentje waar u niet mee akkoord gaat omdat het niet correct klinkt in uw oren. Ik gis en vergis? in uw ogen zal ik wel niet veel goeds kunnen zeggen, maar ik heb het recht om het te zeggen en te denken, en dat doe ik dan ook... Wat nu belangrijk is aan deze gebeurtenissen is dat men de (imo waarschijnlijke) companen vind, dat de famillie en vrienden van de overledenen sterk genoeg zijn om hun verlies aan te kunnen en dat de slachtoffers die nog vechten voor hun leven er door komen. En dat men de gehele toestand kan uitklaren. Eens ze dat hebben gedaan mag die kwast gerust 92 X 21 jaar gaan zitten ... |
||||||||||
|
|
|
|
|
#595 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Iets meer dan een jaar geleden iets gaan eten in brussel met ongeveer 40 lokale voorzitters van AUF. Voor mij heeft deze gebeurtenis dan ook een echt gezicht en het voelt echt raar aan om te weten dat die volledige bende nu oftewel dood is of 'maar' getekend voor het leven...
momenteel loopt de discussie hier al 26 pagina's en gaan 24 pagina's over moslims en jihad. Ik denk dat hier een paar mensen zwaar geobsedeerd zijn met die moslims om er zo over te zeveren bij een topic over een etnische Noor die 84 sociaal-democratische jongeren vermoord (ook voornamelijk etnische Noren).
|
|
|
#596 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Erger nog , je zit nog steeds achter personen en politieke partijen te jagen en komt maar niet verder. Jammer. Linkse kinderen ? Neen , 500 kinderen die op een eiland zitten waar ze niet af geraken ... Ideaal voor een gek die zoveel mogelijk mensen wilt doden. Maar u geeft het goede voorbeeld hoor, de pers zal smullen als ze uw quotes mogen gebuiken, zo tegen rechts, zijn ze dol op hoor... Wat ik verachterlijk vind Filo, dat zijn veel verschillende dingen, 't geen er in Noorwegen gebeurd is, de manier waarop jij en andere posters dit als een puur "speek op rechts"-gebeuren opneemt zonder ook maar één minuut te denken aan de slachtoffers daar. Ook een vrouw die ze "hoer" toeroepen, en nog véél andere zaken ook. En wat nu Filo, gaat ge nu weer wat fotootjes van kleine jongetjes in een kort broekje posten omdat je niets anders meer hebt om lijken te pikken of ga je eindelijk het topic een keertje bekijken ??? Laatst gewijzigd door manta : 23 juli 2011 om 23:13. |
|
|
|
|
|
|
#597 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|