![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ik Pinochet, de Argentijnse junta en de rest van de Latijns-Amerikaanse doodseskaders, de Griekse kolonels, el Generalissimo, il Duce, ... evenmin vergeten ben. Terreurdaden worden door terroristen gepleegd. De zogenaamde 'ideologie' die eraan ten grondslag zou moeten liggen is - als puntje wérkelijk bij paaltje komt - nooit méér dan een voorwendsel, een flauw excuus, een schaamlapje.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() I love it...als de stupiditeiten zo lapidair zijn dat ze voorspelbaar worden zoals hier...
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echter: als iemand zich links en progressief noemt (SS), en dat door alle politicologen en journalisten wordt genoemd, en dan zoete broodjes gaat bakken met een regime dat reeds tienduizenden politieke gevangenen heeft omgebracht en er nog eens tienduizenden in concentratiekampen heeft steken...tja...dan moet ik toch eens achter mijn oor krabben hoor...
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beschouw bijvoorbeeld Hezbollah-militanten niet als terroristen. Vele anderen in Europa wel. Ik beschouw de GI's en hun ganse hoogtechnologische leger als terroristisch van aard, vele anderen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van zodra je een overheid hebt, wordt die met een welbepaald takenpakket toebedeeld en heb je dus een zekere vorm van maakbaarheid. De facto blijkt dat conservatieven zich achter dit gewauwel verstoppen om neoliberale beleidsmaatregelen erdoor te jagen. En dat is meteen ook de reden waarom ze niet deugen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() 1 woord, walgelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat extreem rechts een bende gekken zijn heeft de geschiedenis al meermaals bewezen. En niet alleen de geschiedenis, recent nog met onze eigen Hans van Temsche. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogtechnologische legers, vrijheidsstrijders, terroristen, door het lint gaande heethoofden, huurdoders, executeurs in overheidsdienst, ordinaire lustmoordenaars, ... : van zodra ze zichzelf om wat voor reden dan ook het recht toekennen een ander mens - die daar doorgaans heus niet om heeft gevraagd - van het leven te beroven, overschrijden ze wat mij betreft één van de weinige grenzen die ik nog wil erkennen. Misschien verander ik ooit nog wel van gedacht, wie weet, maar voorlopig blijf ik toch liever van mening dat het géén goed idee is wat voor vorm van moord/doodslag dan ook te rechtvaardigen. Al was het maar vanwege het mogelijke boemerang-effect.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Kijk even naar extreem links voor je iets zegt,... het verschil is dat dit meestal massamoordenaars zijn terwijl het bij rechts meestal beperkt blijft.
|
![]() |
![]() |