![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8681 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een goeie. Ze eisen sharia dus dan moeten ze de shariastraffen erbij nemen hé. Ik heb geen probleem met het feit dat s4b hun mening prediken. Ik vind wel dat ze in het oog moeten worden gehouden en vanzodra ze dan iets zeggen of doen dat tegen de Belgische wetten ingaat, moet men ingrijpen. Ik hoop ook dat ze hard zullen gestraft worden voor het spuien van haat tegenover holebi's en andersgelovigen. Ik heb zo wel al eens gepolst bij mensen die ik ken die pro s4b waren en nu radicaal tegen die groep zijn. Goed nieuws dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8682 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8683 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En neen, ik spreek hier niet over alle moslimjongeren. Zeker niet. Want ik heb gezien in een interview hoe S4B de straten op ging en hoe een moslimjongere met hen fel in discussie ging. Waarlijk, ik stond paf! Ze moeten ze niet enkel straffen, ze moeten de wet aanpassen dat zulke gasten nooit meer zo'n "clubje" kunnen openen op dit grondgebied. En strenge controle? Ik betwijfel het, dat kost geld he. Ze roepen liever in het nieuws dat de alcoholcontroles minstens gaan verdubbelen. Dat zonder genoeg manschappen en terwijl het hopen geld kost. Dat is hier gewoon een apenland, en dan verschieten ze ervan dat het hier soms een circus is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8684 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad jongeren die zich bij de groep aansluiten. Ik ken bepaalden en kan u bij deze vertellen dat het vaak bekeerlingen zijn, ofwel pubers die de rebel willen uithangen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8685 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Nogal een zicht in onze grootsteden: Sharia 4 Belgium/germany etc Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8687 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik leek toch verdomd sterk op een oproep tot geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8688 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een koene kruisvaarder tegen multicultuur mag oproepen tot geweld, volgens onze mods: vrijheid van meningsuiting. Iemand die racistisch geweld verheerlijkt een idioot noemen is dan weer goed voor een ban, indien je zelf het etiket "linxe rat" kreeg. Politics.be verdedigt de Westerse 'beschaving' op zijn manier. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juli 2011 om 10:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8689 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En niet met één combi hoor. Maar S4B laten we rustig flyers uitdelen op de Meir, gevechtscombat aanleren, ... Als ge dit ongestraft laat bestaan, is het ook niet meer dan logisch dat er meer mensen iets krijgen tegen bepaalde individuen en daardoor een hele cultuur beginnen veralgemenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8690 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij je vastpint op een uitspraak die ik heus niet zover wou laten escaleren. Ik ben gewoon van mening: slagen er vier allochtonen op uw gezicht, ga er met vier terug op af of zoekt ze één per één op. Laat ge u doen, moet ge niet verbaast zijn dat ze U de volgende keer even diep de grond in shotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8691 |
Banneling
|
![]() Ouwe truk: als 't één van jullie is, dan was hij even gestoord en ontoerekenbaar, voor een 'allochtoon' gebruiken jullie andere regels.
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juli 2011 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8692 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik nu ook jouw mening kennen? Geldt dit dan ook voor blood & honour en konsoorten en voor Jehovah's en konsoorten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8693 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heb ik een probleem met diezelfde mensen. Blood and honour is al zeker geen bijdrage. En Jehova's lopen uw deur plat in de hoop een zieltje bij te winnen. Ik wil een vredevolle samenleving artisjok, MET de moslims, jehova's, joden, christenen, ... inbegrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8694 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de wet wordt zo aangepast in een bewoording dat om het even welke advocaat of rechter er alle kanten mee uitkan (meestal om de sossen omdat die overal de plak zwaaien). Ook het uitvoeren van de straf is voor interpretatie vatbaar... ALs een veroordeelde moet 'begeleid' worden dan zullen de sossen dat wel heel sociaal invullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8695 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8696 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard gelden regels voor iedereen, oproepen tot haat tegenover anderen mag niet, simpel toch? Laat die domme vragen eens achterwege... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8699 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8700 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....36#post5583236 Ik wil enkel weten waar je dan de grens trekt. Ik wil ook graag een vredevolle en vreedzame samenleving. Maar hoe geraken we daar aan? |
|
![]() |
![]() |