![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk maakt dat inderdaad niet veel uit. Soms kan het hoe, waarom en wanneer echter helpen om zo'n onverwacht overlijden te kaderen en een plaats te geven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. Die nood had ik ook.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker,
Ik ontmoette je nooit IRL. Op het forum was je een geduchte wederstrever inzake de Vlaams-Belgische kwestie. In de discussies over vrije meningsuiting daarentegen bleek je een hoogst gewaardeerde medestander. Bedankt voor de fraaie forum-uren, en de onuitputtelijke inspiratie die je me steeds wist te bezorgen. Jammer genoeg tot nooit meer.
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtige zaak, pijnlijk ook, zo jong.
Wij hadden verschillende meningen, maar ik kon me wel voorstellen om samen met hem aan een toog te hangen en te zeveren over alles en nog wat. Alles is eigenlijk belangrijker dan politiek. Van politiek worden eigenlijk enkel politici beter en niet de burgers. Jazeker zal in zijn omgeving een leegte achterlaten die niet kan/mag ingevuld worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mee eens, Henri.
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Weet je wat zo spijtig is?
Ik werd me daar voor het eerst echt van bewust toen mijn vriendin vorige week overleed, en nu slaat het mij opnieuw in mijn gezicht.....namelijk dat we pas iemand echt missen, graag zien en appreciëren als die er niet meer is en het te laat is om het die persoon dan ook wat vaker te laten merken....
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ......
![]() met deelneming ![]() Laatst gewijzigd door Hollander : 24 juli 2011 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop alleen maar dat Jazeker wist dat zoveel mensen hem graag zien.
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Les mots sont dérisoires en de telles circonstances…
Ton départ me peine, Jaz... Sincères condoléances �* la famille. H. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De familie van Jazeker wens ik veel moed en sterkte. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Jazeker was een van de eersten die ik op dit forum als 'vriend' zag. Uiteindelijk hebben we elkaar slechts éénmaal ontmoet. Ik heb steeds enorm veel respect gehad voor zijn overtuigingen en de manier waarop hij die naar voren bracht. Zijn liefde voor Vlaanderen en katten was iets dat we gemeen hadden.
Jazeker, je was een goed man en zult gemist worden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 24 juli 2011 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was denk ik een beetje de teneur van Henri's tussenkomst.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 24 juli 2011 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb Jazeker nooit echt gekend. Toch zijn me dingen bijgebleven. Zoals dat hij maanden geleden gestopt was met roken. Ik had in één of andere draad gepost dat ik beschaamd was om roker te zijn. Vooral tegenover m'n kleinkindjes. Ik herinner mij dat Jazeker mij toen zei dat ik geen reden had om mij te schamen.
Awel: ik neem mij hier en nu voor om definitief te stoppen met roken. Ik heb zojuist m'n laatste sigaret gerookt. Als een soort eerbetoon (sorry als dit niet het correcte woord is) aan Jazeker: Trixie rookt niet meer. Ik zal volhouden. Rust zacht Jazeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ieder overlijden staat een mens stil zich realiserend dat het leven eindig is en je er zoveel mogelijk moet van genieten. Uiteindelijk is iedere ruzie of meningsverschil niet zo belangrijk dan men op die momenten denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() ![]() ![]() Mijn innige deelneming aan al wie hem gekend heeft. En rust in vrede, Jazeker. ![]() |
![]() |
![]() |