Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2011, 17:56   #1861
Effect
Minister-President

Standaard

No offense maar wanneer u die links niet op de wetenschappelijke wijze kan interpreteren dan heeft het geen enkele zin verder te praten. In de wetenschap betekenen woorden iets anders dan in de spreektaal. U interpreteert ze bewust fout om de consensus te negeren.

Bovendien staan er 4 schrijffouten in uw post, u zal dus zelf eerder terug moeten naar het eerste studiejaar. Zie mijn sig.

Een verdere fout die u maakt is het systeem van "rol van de vader" en "rol van de moeder". Dit is een post hoc propter hoc en zegt enkel hoe het vandaag de dag is. Deze rollen bevatten geen waarde-oordeel en het is dus nutteloos te zeggen dat deze rollen verplicht zouden zijn. U kan wetenschappers over deze rollen quoteren tot u een ons weegt, zonder dat u een stap verder komt. Deze rollen zijn niet in steen gegrift en verre van noodzakelijk.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 18:01   #1862
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat is juist. Ik vind dat eerlijk gezegd ook. Alhoewel dat toch niet iedereen geslaagd was.

Paulus.
Dat waren dan diegene voor wie het aanduiden niet expliciet genoeg was.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 18:02   #1863
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
No offense maar wanneer u die links niet op de wetenschappelijke wijze kan interpreteren dan heeft het geen enkele zin verder te praten. In de wetenschap betekenen woorden iets anders dan in de spreektaal. U interpreteert ze bewust fout om de consensus te negeren.

Bovendien staan er 4 schrijffouten in uw post, u zal dus zelf eerder terug moeten naar het eerste studiejaar. Zie mijn sig.

Een verdere fout die u maakt is het systeem van "rol van de vader" en "rol van de moeder". Dit is een post hoc propter hoc en zegt enkel hoe het vandaag de dag is. Deze rollen bevatten geen waarde-oordeel en het is dus nutteloos te zeggen dat deze rollen verplicht zouden zijn. U kan wetenschappers over deze rollen quoteren tot u een ons weegt, zonder dat u een stap verder komt. Deze rollen zijn niet in steen gegrift en verre van noodzakelijk.
"Ik begrijp niet wat je wil zeggen want ik ben geen leraar Nederlands!"
Oud 24 juli 2011, 18:05   #1864
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal niet.

De link zegt van zichzelf dat ze een reactie is op bestaande discussies. Noch ik, noch jij kan dat interpreteren als iets anders dan dat er weldegelijk discussie over is.

Trouwens is nogal onzinnig om in een discussie over de kwaliteit van opvoeding tussen homofielen en hetero's te gaan beweren dat er geen discussie over is.

Citaat:
Uw signatuur is als een minachting voor mensen met dyslectie. Kijk eens naar de mijne. Het is een klein doordenkertje.

Citaat:
Ik zeg ook nergens dat deze verplicht zouden zijn. Waar blijf je het toch halen?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 18:11.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 18:06   #1865
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Helemaal niet.

De link zegt van zichzelf dat ze een reactie is op bestaande discussies. Noch ik, noch jij kan dat interpreteren als iets anders dan dat er weldegelijk discussie over is.

Uw signatuur is als een minachting voor mensen met dyslectie.

Ik zeg ook nergens dat deze verplicht zouden zijn. Waar blijf je het toch halen?

Paulus.
Dyslexie is beter

Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juli 2011 om 18:07.
Oud 24 juli 2011, 18:10   #1866
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dyslexie is beter
Het is allebei juist.

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 18:12   #1867
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is allebei juist.

Paulus.
Ik ben geen taalwetenschapper, ik hoef jouw bronnen niet.
Wat denk je wel!
Oud 24 juli 2011, 18:12   #1868
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik ben geen taalwetenschapper, ik hoef jouw bronnen niet.
Wat denk je wel!
ne goei

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 18:13   #1869
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Helemaal niet.

Trouwens is nogal onzinnig om in een discussie over de kwaliteit van opvoeding tussen homofielen en hetero's te gaan beweren dat er geen discussie is.
Nogmaals... er is discussie onder de gemeenschap. Academici zijn het sinds lang eens. De wetenschap is duidelijk, maar het is gewoonweg nog niet tot in alle lagen van de bevolking doorgedrongen. U bent zelf het perfecte voorbeeld.

Citaat:
Uw signatuur is als een minachting voor mensen met dyslectie. Kijk eens naar de mijne. Het is een klein doordenkertje.
Dan hebben alle recruiters minachting voor mensen met dyslectie? Fouten typen bewijst dat je niet 100% achter je post staat, anders zorg je dat hij foutloos is.

Citaat:

Paulus.
Als het rollenpatroon niet verplicht is... waarom gebruikt u het dan als non-argument contra homo-adoptie? We zijn dus onze tijd aan het verdoen met een discussie die compleet niet terzake doet.
Oud 24 juli 2011, 18:24   #1870
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Tot nog toe heb ik zeven van de links die werden aangebracht op dit forum als bewijs, grondig gelezen en drie of vier, diagonaal doorkruist. Daarvan heb ik er drie wijd uitgesmeerd op dit forum en daar is "collage.org" niet bij...

En met de beste wil van de wereld ('k moest alles vertalen...-)....

En in alle eerlijkheid...

...neen. Echt niet.

Trouwens, om iets te bewijzen zijn geen honderden onderzoeken nodig. Eén goede is ruim voldoende. Als d�*t geen krasse uitspraak is?!

Paulus.
Er zijn meerdere onderzoeken nodig die allemaal hetzelfde resultaat herhalen, in iedere tak van de wetenschap. Onderzoeken en experimenten moeten herhaald worden om claims te kunnen bewijzen. (in de sociologie is dat ongeveer hetzelfde resultaat)

En in alle eerlijkheid, er zijn er genoeg, echt wel.

- Psychosocial Adjustment, School Outcomes, and Romantic Relationships of Adolescents With Same-Sex Parents
- Adults raised as children in lesbian families
- Lesbian mothers and their children: A comparison with solo parent heterosexual mothers and their children
- Nontraditional Families and Childhood Progress Through School
- Children in Lesbian-Led Families: A Review
- Children raised in fatherless families from infancy: family relationships and the socioemotional development of children of lesbian and single heterosexual mothers.
- Families of the baby boom: Parents' division of labor and children's adjustment.
- Comparing the impact of homosexual and heterosexual parents on children: meta-analysis of existing research.
- Sexual orientation of adult sons of gay fathers.
- A comparative study of self-esteem of adolescent children of divorced lesbian mothers and divorced heterosexual mothers.
- Children of Gay and Lesbian Parents
- Family Functioning in Lesbian Families Created by Donor Insemination
- Families of the Lesbian Baby Boom: Maternal Mental Health and Child Adjustment
- Sexual identity of 37 children raised by homosexual or transsexual parents.
- Adult responses to child behavior and attitudes toward fathering: gay and nongay fathers.
- Lesbian and Gay Families with Children: Implications of Social Science Research for Policy
- Gay and lesbian parents
- Families of the lesbian baby boom: children's contact with grandparents and other adults.
- Parenting behaviors of homosexual and heterosexual fathers.
- Children in lesbian and single-parent households: psychosexual and psychiatric appraisal.
- Division of labor among lesbian and heterosexual parents: Associations with children's adjustment.
- Lesbians choosing motherhood: A comparative study of lesbian and heterosexual parents and their children.
- The national lesbian family study: 1. Interviews with prospective mothers.
- The national lesbian family study: 2. Interviews with mothers of toddlers.
- The national lesbian family study: 3. Interviews with mothers of five-year-olds.
- The national lesbian family study: 4. Interviews with the 10-year-old children.
- The national lesbian family study: 5. Interviews with mothers of ten-year-olds.

Er zijn nog meerdere standpuntverklaringen van verschillende Amerikaanse, Canadese en Australische organisaties die ik kan turven. Plus pubmed en enkele transcripties van rechtszaken.
Oud 24 juli 2011, 18:29   #1871
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals... er is discussie onder de gemeenschap. Academici zijn het sinds lang eens. De wetenschap is duidelijk, maar het is gewoonweg nog niet tot in alle lagen van de bevolking doorgedrongen. U bent zelf het perfecte voorbeeld.
Neen dat is niet zo. Ik heb namen genoemd van deskundigen die het oneens zijn en dat weet je best. Alleen aanvaardt u dat niet. Maar dat is natuurlijk iets anders.

Citaat:
Dan hebben alle recruiters minachting voor mensen met dyslectie?
Dat heb ik niet gezegd.

Citaat:
Fouten typen bewijst dat je niet 100% achter je post staat, anders zorg je dat hij foutloos is.
Dat is niet waar.

Citaat:
Als het rollenpatroon niet verplicht is... waarom gebruikt u het dan als non-argument contra homo-adoptie? We zijn dus onze tijd aan het verdoen met een discussie die compleet niet terzake doet.
De discussie of het al dan niet verplicht zou zijn is inderdaad tijdverspilling. Ik schat dat ik al zeker tien keer heb gezegd dat het gaat om "het best mogelijke". Dat kan u onmogelijk ontgaan zijn. En het best mogelijke is de aanwezigheid van beide rollen. Dat weten zelfs homoseksuelen.

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 18:32   #1872
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Er zijn meerdere onderzoeken nodig die allemaal hetzelfde resultaat herhalen, in iedere tak van de wetenschap. Onderzoeken en experimenten moeten herhaald worden om claims te kunnen bewijzen. (in de sociologie is dat ongeveer hetzelfde resultaat)

- Psychosocial Adjustment, School Outcomes, and Romantic Relationships of Adolescents With Same-Sex Parents
- Adults raised as children in lesbian families
- Lesbian mothers and their children: A comparison with solo parent heterosexual mothers and their children
- Nontraditional Families and Childhood Progress Through School
- Children in Lesbian-Led Families: A Review
- Children raised in fatherless families from infancy: family relationships and the socioemotional development of children of lesbian and single heterosexual mothers.
- Families of the baby boom: Parents' division of labor and children's adjustment.
- Comparing the impact of homosexual and heterosexual parents on children: meta-analysis of existing research.
- Sexual orientation of adult sons of gay fathers.
- A comparative study of self-esteem of adolescent children of divorced lesbian mothers and divorced heterosexual mothers.
- Children of Gay and Lesbian Parents
- Family Functioning in Lesbian Families Created by Donor Insemination
- Families of the Lesbian Baby Boom: Maternal Mental Health and Child Adjustment
- Sexual identity of 37 children raised by homosexual or transsexual parents.
- Adult responses to child behavior and attitudes toward fathering: gay and nongay fathers.
- Lesbian and Gay Families with Children: Implications of Social Science Research for Policy
- Gay and lesbian parents
- Families of the lesbian baby boom: children's contact with grandparents and other adults.
- Parenting behaviors of homosexual and heterosexual fathers.
- Children in lesbian and single-parent households: psychosexual and psychiatric appraisal.
- Division of labor among lesbian and heterosexual parents: Associations with children's adjustment.
- Lesbians choosing motherhood: A comparative study of lesbian and heterosexual parents and their children.
- The national lesbian family study: 1. Interviews with prospective mothers.
- The national lesbian family study: 2. Interviews with mothers of toddlers.
- The national lesbian family study: 3. Interviews with mothers of five-year-olds.
- The national lesbian family study: 4. Interviews with the 10-year-old children.
- The national lesbian family study: 5. Interviews with mothers of ten-year-olds.

Er zijn nog meerdere standpuntverklaringen van verschillende Amerikaanse, Canadese en Australische organisaties die ik kan turven. Plus pubmed en enkele transcripties van rechtszaken.
Voor mijn eigen gemak,...

... in welk van deze links staat gefundeerd dat homoseksuele ouders inderdaad het best mogelijke is dat we aan adoptabele kinderen kunnen bieden?

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 18:52   #1873
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
De discussie of het al dan niet verplicht zou zijn is inderdaad tijdverspilling. Ik schat dat ik al zeker tien keer heb gezegd dat het gaat om "het best mogelijke". Dat kan u onmogelijk ontgaan zijn. En het best mogelijke is de aanwezigheid van beide rollen. Dat weten zelfs homoseksuelen.

Paulus.
Het geslacht van de ouders is compleet irrelevant zoals door studies wordt aangetoond. Of een heterogezin "het best mogelijke" is, valt enkel terug op conservatisme en is niet gestaafd op rationele bevindingen. Het best mogelijke omvat veel factoren, maar de geaardheid van de ouders is er geen van.

JA ik ga voluit voor het best mogelijke voor het kind. Maar heel de discussie over holebi's is compleet naast de kwestie. Het doet gewoon niet ter zake.

Ik heb uw lijstje diagonaal gelezen. Geen enkel van die studies geeft u gelijk.
Oud 24 juli 2011, 18:53   #1874
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:

... in welk van deze links staat gefundeerd dat homoseksuele ouders inderdaad het best mogelijke is dat we aan adoptabele kinderen kunnen bieden?

Paulus.
In al die links staat dat ZOWEL hetero als homoseksuele ouders het beste zijn. Het doet niet terzake. U creëert een false dichotomy. Een non-argument dus.

Citaat:
The analyses examine parenting practices, the emotional well-being of the child, and the sexual orientation of the child. The results demonstrate no differences on any measures between the heterosexual and homosexual parents regarding parenting styles, emotional adjustment, and sexual orientation of the child(ren). In other words, the data fail to support the continuation of a bias against homosexual parents by any court.
Conclusie van de meta-analyse.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9...?dopt=Abstract

Laatst gewijzigd door Effect : 24 juli 2011 om 18:54.
Oud 24 juli 2011, 18:56   #1875
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb jou nochtans al betrapt op schrijffouten, hoor.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 19:11   #1876
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Paulus.
Zoals Effect al zei, een valse tweestrijd, in deze links staat dat een opvoeding door holebi's evenwaardig is aan een opvoeding door hetero's. Ze kunnen beide het best mogelijke aanbieden. Een notie die gesteund wordt door bijna ieder onderzoek.
Oud 24 juli 2011, 20:00   #1877
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht

Een link naar een site waar we een werkstuk kunnen kopen over de psychosociale aanpassing, Schoolresultaten en romantische relaties van adolescenten met homo-ouders.

hm... niet echt wat we zoeken...

Een link naar een site waar we een werkstuk kunnen kopen die zou bewijzen dat kinderen die bij homosekuelen werden opgevoed, niet per definitie zelf ook homoseksueeel zijn.

Een beoordeling gebaseerd op vergelijkingen tussen heteromoeders en lesbomoeders over de seksuele identiteit en sociale relaties van de kinderen in relatie tot de seksuele geaardheid van de moeders.

Op deze link staat geen bruikbare tekst geschreven.

Heeft u dat zelf wel gelezen?

Daar staat:

Er is een toenemend aantal kinderen die worden opgevoed in de lesbische geleide gezinnen. Onderzoek naar niet-klinische monsters van kinderen opgegroeid in lesbische geleide gezinnen gevormd na echtscheiding, samen met de studies van de kinderen opgevoed in gezinnen gepland door een lesbische moeder of lesbisch koppel, suggereren dat opgroeien in een lesbisch geleide familie geen negatieve effecten heeft op de belangrijkste ontwikkelingsuitkomsten. In veel opzichten is gezinsleven voor kinderen die opgroeien in lesbische geleide gezinnen groeien vergelijkbaar met dat wat kinderen ervaren in heteroseksuele gezinnen. In andere opzichten zijn er belangrijke verschillen, zoals verschillende soorten van de familie vormen en de impact van sociale stigma op het gezin, kan dat invloed hebben op hoe clinici therapeutisch werk benaderen met kinderen in lesbische moeder gezinnen.

De belangrijkste? Dus niet allemaal?

In veel opzichten? Dus niet allemaal?

In andere opzichten zijn er belangrijkste verschillen bij therpeutisch werk?....

Was dat datgene wat je me wou vertellen?

Het doel van het onderzoek was om functioneren van het gezin en de psychologische ontwikkeling van kinderen opgegroeid in vaderloze gezinnen uit hun eerste jaar van het leven te onderzoeken.

Ook niet echt wat we zoeken...

Ik heb al niet meer zin meer om door te gaan, maar kom....

Altijd eerst zelf je links lezen. Zeker als ze als bron moeten dienen.

Daar staat:

Het gaat over lesbische koppels, hun 'verdeling van arbeid, hun tevredenheid met de verdeling van arbeid en met hun relaties en de psychosociale aanpassing van hun kinderen. De 26 deelnemende families werden geleid door lesbische koppels, van wie elk hadden minstens een kind tussen de 4 en 9 jaar oud.

De oudertevredenheid met de relatie was in het algemeen hoog, maar was niet gerelateerd aan de aan te passen maatregelen van de ouderlijk verdeling van de arbeid of van kinderen. Hoewel beide ouders afgesproken de huishoudelijke taken verdelen en de besluitvorming ook; we raporteren een grotere betrokkenheid bij biologische moeders in de kinderopvang, en de niet-biologische moeders besteden meer uren in loondienst.

Wat moe je hiermee bewijzen?

Lopende gerechtelijke uitspraken in sommige rechtsgebieden weerspiegelen een vooroordeel tegen de toekenning van bewaring of het verlenen van bezoekrecht aan homoseksuele ouders.

Niet echt wat we zoeken.

De seksuele ontwikkeling van kinderen van homo-en lesbische ouders is interessant voor zowel de wetenschappelijke en maatschappelijke redenen. De huidige studie is de grootste tot op heden te concentreren op de seksuele geaardheid van de volwassen zonen van homoseksuele mannen. Uit advertenties in gay publicaties, werden 55 homo-of biseksuele mannen aangeworven die meldden op 82 zonen ten minste 17 jaar oud zijn. Meer dan 90% van de zonen van wie seksuele geaardheid kan worden beoordeeld waren heteroseksueel. Bovendien hebben homo-en heteroseksuele kinderen niet verschillen van mening over mogelijk relevante variabelen zoals de lengte van de tijd dat ze leefden met hun vader. De resultaten suggereren dat een milieu-invloed van de homo-vaders op hun zonen seksuele geaardheid niet groot is.

Niet echt wat we zoeken dus...

Een vergelijkende studie van eigenwaarde van adolescente kinderen van nij gescheiden lesbische moeders en gescheiden heteroseksuele moeders.

Ook niet wat we nodig hebben dus...

Om de moed te verliezen...

- Children of Gay and Lesbian Parents[/quote]

Het doel van dit werkstuk is om onderzoek met literatuuroverzicht over de betrekking tot kinderen van homo-en lesbische ouders. De evaluatie omvat studies die ten opzichte van kinderen van lesbische moeders met kinderen van heteroseksuele moeders over gender identiteit, gender rol, seksuele geaardheid.

Weer niet wat we zoeken...

Een link naar een werkstukje over een studie dat te koop wordt aangeboden over de kwantitatieve en kwalitatieve gegevens van het functioneren van het gezin in lesbische donorinseminatie gezinnen. Daaruit blijkt dat volgens de beide ouders en de kinderen, de kwaliteit van de kinderen de relatie met de sociale moeder is vergelijkbaar met die met de biologische moeder. In tegenstelling tot de vaders in heteroseksuele gezinnen, de sociale lesbische moeder is zo nauw betrokken bij activiteiten als kind is de biologische moeder. Bovendien is de lesbische sociale moeder heeft zoveel gezag als doet de vader in heteroseksuele gezinnen.

Volgens de ouders en de kinderen?

Ik dacht dat we het eens waren over het feit dat dergelijke bevragingen geen wetenschappelijk onderzoek zijn?

Dat heb je hier toegegeven: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1860

Op naar de volgende...

Das ook ne goeie...

Op pagina 101 staat een tabel met de verschillen in ontwikkeling tussen kinderen van biologische moeders en niet-biologische moeders...

Ik neem aan dat dit niet echt je bedoeling was om dat te duiden?

Een site die zegt dat de geaardheid van de ouders, geen invloed heeft op de geaardheid van kinderen...

Niet wat we zoeken dus....

Citaat:

Deze site zegt dat er bij bevrageng geen onderscheid waar te nemen valt bij opvoedingsstijl van homo of hetero-ouders....

Weer niks....
- Lesbian and Gay Families with Children: Implications of Social Science Research for Policy[quote]

Weer een werkeje dat te koop wordt aangeboden over de juridische verschillen die er zijn, maar er eigenlijk niet mogen zijn.....Sommige rechtbanken zouden niet objectief zijn..

Nog altijd niet gevonden wat we zoeken....

Een anonieme enquête onder 23 homo-en lesbische ouders en 16 heteroseksuele alleenstaande ouders werd uitgevoerd om te zien of de ouders 'homoseksualiteit speciale problemen of voordelen of beide, voor hun kinderen werd gecreëerd. Beide groepen ouders vermelden relatief weinig ernstige problemen en over het algemeen positieve relaties met hun kinderen. Slechts een minderheid van de kinderen bemoedigende sex-speeltjes getypte, activiteiten en speelkameraadjes. Heteroseksuele ouders maakte een grotere inspanning leveren om een ​​geslacht rolmodel voor hun kinderen, maar geen andere verschillen in hun ouderschap gedrag gevonden.

Tjah?! Daar hoeft geen verder commentaar bij dacht ik.

Over kinnderen die opgevoed werden door homostellen, in relatie tot hun grootouders...

Alsof onze discussie daarover gaat....?

over de gelijkenissen en verschillen van homo en heterovaders....Maar inhoudelijks staat er niet veel bij moet ik zeggen. Het bewijst echter wel dat er verschillen zijn.

Zevenendertig schoolgaande kinderen opgevoed in 27 lesbische gezinnen werden vergeleken met 38 schoolgaande kinderen opgevoed in 27 heteroseksuele eenoudergezinnen, met betrekking tot hun psychoseksuele ontwikkeling en hun emoties, gedrag en relaties. Systematische gestandaardiseerde interviews met de moeders en met de kinderen, samen met ouders en leerkrachten vragenlijsten, werden gebruikt om de psychoseksuele en psychiatrische beoordeling te maken. De twee groepen verschilden niet in termen van hun genderidentiteit, sekse rolgedrag of seksuele geaardheid.

Niemand die beweert dat kinderen van homostellen ook homo zouden worden. En dat is wat die site beweert.

Kunnen we niet veel mee aanvangen in onze discussie.

Deze link is dezelfde als de derde die je opgaf.

We waren het er over eens dat bevragingen geen wetenschappelijke studies zijn. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1860

Citaat:

Dat zou me sterk verwonderen. Maar wil je toch eerst eens kijken of ze wel terzake doen in deze discussie?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 20:06.
Oud 24 juli 2011, 20:06   #1878
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

@ Paulus: Als "Mensch" sta jij hier helemaal alleen tegen een ganse, georganiseerde, lobby te argumenteren.
Zoals u weet volstaat het om de lobby te confronteren met de ondraaglijke lichtheid van hun eigen "argumenten" om hun niets ontziende en misselijkmakend egoisme bloot te leggen.

Ondertussen heeft het overlijden van Jazeker mij zo'n emotionele optater gegeven dat ik het voorlopig even niet meer kan opbrengen om met het mes tussen de tanden de rechten van het adoptiekind te verdedigen.

Even recupereren nu....

Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juli 2011 om 20:06.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 20:12   #1879
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een link naar een site waar we een werkstuk kunnen kopen over de psychosociale aanpassing, Schoolresultaten en romantische relaties van adolescenten met homo-ouders.

Een link naar een site waar we een werkstuk kunnen kopen die zou bewijzen dat kinderen die bij homosekuelen werden opgevoed, niet per definitie zelf ook homoseksueeel zijn.

Een beoordeling gebaseerd op vergelijkingen tussen heteromoeders en lesbomoeders over de seksuele identiteit en sociale relaties van de kinderen in relatie tot de seksuele geaardheid van de moeders.

Op deze link staat geen bruikbare tekst geschreven.

Heeft u dat zelf wel gelezen?

Daar staat:

Er is een toenemend aantal kinderen die worden opgevoed in de lesbische geleide gezinnen. Onderzoek naar niet-klinische monsters van kinderen opgegroeid in lesbische geleide gezinnen gevormd na echtscheiding, samen met de studies van de kinderen opgevoed in gezinnen gepland door een lesbische moeder of lesbisch koppel, suggereren dat opgroeien in een lesbisch geleide familie geen negatieve effecten heeft op de belangrijkste ontwikkelingsuitkomsten. In veel opzichten is gezinsleven voor kinderen die opgroeien in lesbische geleide gezinnen groeien vergelijkbaar met dat wat kinderen ervaren in heteroseksuele gezinnen. In andere opzichten zijn er belangrijke verschillen, zoals verschillende soorten van de familie vormen en de impact van sociale stigma op het gezin, kan dat invloed hebben op hoe clinici therapeutisch werk benaderen met kinderen in lesbische moeder gezinnen.

De belangrijkste? Dus niet allemaal?

In veel opzichten? Dus niet allemaal?

In andere opzichten zijn er belangrijkste verschillen bij therpeutisch werk?....

Was dat datgene wat je me wou vertellen?

Het doel van het onderzoek was om functioneren van het gezin en de psychologische ontwikkeling van kinderen opgegroeid in vaderloze gezinnen uit hun eerste jaar van het leven te onderzoeken.

Ook niet echt wat we zoeken...

Ik heb al niet meer zin meer om door te gaan, maar kom....

Altijd eerst zelf je links lezen. Zeker als ze als bron moeten dienen.

Daar staat:

Het gaat over lesbische koppels, hun 'verdeling van arbeid, hun tevredenheid met de verdeling van arbeid en met hun relaties en de psychosociale aanpassing van hun kinderen. De 26 deelnemende families werden geleid door lesbische koppels, van wie elk hadden minstens een kind tussen de 4 en 9 jaar oud.

De oudertevredenheid met de relatie was in het algemeen hoog, maar was niet gerelateerd aan de aan te passen maatregelen van de ouderlijk verdeling van de arbeid of van kinderen. Hoewel beide ouders afgesproken de huishoudelijke taken verdelen en de besluitvorming ook; we raporteren een grotere betrokkenheid bij biologische moeders in de kinderopvang, en de niet-biologische moeders besteden meer uren in loondienst.

Wat moe je hiermee bewijzen?

Lopende gerechtelijke uitspraken in sommige rechtsgebieden weerspiegelen een vooroordeel tegen de toekenning van bewaring of het verlenen van bezoekrecht aan homoseksuele ouders.

Niet echt wat we zoeken.

De seksuele ontwikkeling van kinderen van homo-en lesbische ouders is interessant voor zowel de wetenschappelijke en maatschappelijke redenen. De huidige studie is de grootste tot op heden te concentreren op de seksuele geaardheid van de volwassen zonen van homoseksuele mannen. Uit advertenties in gay publicaties, werden 55 homo-of biseksuele mannen aangeworven die meldden op 82 zonen ten minste 17 jaar oud zijn. Meer dan 90% van de zonen van wie seksuele geaardheid kan worden beoordeeld waren heteroseksueel. Bovendien hebben homo-en heteroseksuele kinderen niet verschillen van mening over mogelijk relevante variabelen zoals de lengte van de tijd dat ze leefden met hun vader. De resultaten suggereren dat een milieu-invloed van de homo-vaders op hun zonen seksuele geaardheid niet groot is.

Niet echt wat we zoeken dus...

Een vergelijkende studie van eigenwaarde van adolescente kinderen van nij gescheiden lesbische moeders en gescheiden heteroseksuele moeders.

Ook niet wat we nodig hebben dus...

Om de moed te verliezen...

Het doel van dit werkstuk is om onderzoek met literatuuroverzicht over de betrekking tot kinderen van homo-en lesbische ouders. De evaluatie omvat studies die ten opzichte van kinderen van lesbische moeders met kinderen van heteroseksuele moeders over gender identiteit, gender rol, seksuele geaardheid.

Weer niet wat we zoeken...

Een link naar een werkstukje over een studie dat te koop wordt aangeboden over de kwantitatieve en kwalitatieve gegevens van het functioneren van het gezin in lesbische donorinseminatie gezinnen. Daaruit blijkt dat volgens de beide ouders en de kinderen, de kwaliteit van de kinderen de relatie met de sociale moeder is vergelijkbaar met die met de biologische moeder. In tegenstelling tot de vaders in heteroseksuele gezinnen, de sociale lesbische moeder is zo nauw betrokken bij activiteiten als kind is de biologische moeder. Bovendien is de lesbische sociale moeder heeft zoveel gezag als doet de vader in heteroseksuele gezinnen.

Volgens de ouders en de kinderen?

Ik dacht dat we het eens waren over het feit dat dergelijke bevragingen geen wetenschappelijk onderzoek zijn?

Dat heb je hier toegegeven: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1860

Op naar de volgende...

Das ook ne goeie...

Op pagina 101 staat een tabel met de verschillen in ontwikkeling tussen kinderen van biologische moeders en niet-biologische moeders...

Ik neem aan dat dit niet echt je bedoeling was om dat te duiden?

Een site die zegt dat de geaardheid van de ouders, geen invloed heeft op de geaardheid van kinderen...

Niet wat we zoeken dus....

Weer een werkeje dat te koop wordt aangeboden over de juridische verschillen die er zijn, maar er eigenlijk niet mogen zijn.....Sommige rechtbanken zouden niet objectief zijn..

Nog altijd niet gevonden wat we zoeken....

Een anonieme enquête onder 23 homo-en lesbische ouders en 16 heteroseksuele alleenstaande ouders werd uitgevoerd om te zien of de ouders 'homoseksualiteit speciale problemen of voordelen of beide, voor hun kinderen werd gecreëerd. Beide groepen ouders vermelden relatief weinig ernstige problemen en over het algemeen positieve relaties met hun kinderen. Slechts een minderheid van de kinderen bemoedigende sex-speeltjes getypte, activiteiten en speelkameraadjes. Heteroseksuele ouders maakte een grotere inspanning leveren om een ​​geslacht rolmodel voor hun kinderen, maar geen andere verschillen in hun ouderschap gedrag gevonden.

Tjah?! Daar hoeft geen verder commentaar bij dacht ik.

Over kinnderen die opgevoed werden door homostellen, in relatie tot hun grootouders...

Alsof onze discussie daarover gaat....?

over de gelijkenissen en verschillen van homo en heterovaders....Maar inhoudelijks staat er niet veel bij moet ik zeggen. Het bewijst echter wel dat er verschillen zijn.

Zevenendertig schoolgaande kinderen opgevoed in 27 lesbische gezinnen werden vergeleken met 38 schoolgaande kinderen opgevoed in 27 heteroseksuele eenoudergezinnen, met betrekking tot hun psychoseksuele ontwikkeling en hun emoties, gedrag en relaties. Systematische gestandaardiseerde interviews met de moeders en met de kinderen, samen met ouders en leerkrachten vragenlijsten, werden gebruikt om de psychoseksuele en psychiatrische beoordeling te maken. De twee groepen verschilden niet in termen van hun genderidentiteit, sekse rolgedrag of seksuele geaardheid.

Niemand die beweert dat kinderen van homostellen ook homo zouden worden. En dat is wat die site beweert.

Kunnen we niet veel mee aanvangen in onze discussie.

Deze link is dezelfde als de derde die je opgaf.

We waren het er over eens dat bevragingen geen wetenschappelijke studies zijn. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1860

Dat zou me sterk verwonderen. Maar wil je toch eerst eens kijken of ze wel terzake doen in deze discussie?

Paulus.
Errrr.... al die onderzoeken doen wel degelijk terzake. Ze bewijzen dat kinderen, opgevoed door holebi's, perfect identiek zijn aan kinderen opgevoed door hetero's. Ze bieden ieder een verschillend perspectief, maar uit ieder perspectief blijkt hetzelfde: het maakt hoegenaamd niet uit welke geaardheid de ouders hebben.

Of heb je liever links van creation ministries international? Answers in Genesis online? Dergelijke links zal je liever horen zeker...

Laatst gewijzigd door Effect : 24 juli 2011 om 20:13.
Oud 24 juli 2011, 20:13   #1880
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
@ Paulus: Als "Mensch" sta jij hier helemaal alleen tegen een ganse, georganiseerde, lobby te argumenteren.
Inderdaad. En dan wordt ik voor homofoob versleten omdat...

...omdat ik zoveel postings heb in threads als deze

Citaat:
Zoals u weet volstaat het om de lobby te confronteren met de ondraaglijke lichtheid van hun eigen "argumenten" om hun niets ontziende en misselijkmakend egoisme bloot te leggen.

Ondertussen heeft het overlijden van Jazeker mij zo'n emotionele optater gegeven dat ik het voorlopig even niet meer kan opbrengen om met het mes tussen de tanden de rechten van het adoptiekind te verdedigen.

Even recupereren nu....
Het is inderdaad een zwaar verlies voor ons forum. Hadden we maar meer over zijn meerwaarde gezegd toen hij nog bij ons was.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 20:14.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be