Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2011, 20:15   #1881
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
@ Paulus: Als "Mensch" sta jij hier helemaal alleen tegen een ganse, georganiseerde, lobby te argumenteren.
Zoals u weet volstaat het om de lobby te confronteren met de ondraaglijke lichtheid van hun eigen "argumenten" om hun niets ontziende en misselijkmakend egoisme bloot te leggen.

Ondertussen heeft het overlijden van Jazeker mij zo'n emotionele optater gegeven dat ik het voorlopig even niet meer kan opbrengen om met het mes tussen de tanden de rechten van het adoptiekind te verdedigen.

Even recupereren nu....
Ik behoor tot geen enkele lobby. Ik volg slechts de weg van het verstand. Mijn lesbische vriendinnen en homo vrienden zijn perfect capabel om een kind op te voeden. Zelfs (vooral) op de "best mogelijke" manier. Dus ik verdedig hun rechten, evenals de rechten van een kind om bij het best mogelijke gezin geplaatst te worden, ongeacht de geaardheid van het adoptiegezin.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 20:17   #1882
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Errrr.... al die onderzoeken doen wel degelijk terzake. Ze bewijzen dat kinderen, opgevoed door holebi's, perfect identiek zijn aan kinderen opgevoed door hetero's. Ze bieden ieder een verschillend perspectief, maar uit ieder perspectief blijkt hetzelfde: het maakt hoegenaamd niet uit welke geaardheid de ouders hebben.

Of heb je liever links van creation ministries international? Answers in Genesis online? Dergelijke links zal je liever horen zeker...
Wel zoals je ziet heb ik me de moeite getroost om ze allemaal te lezen. Allemaal.

En je hebt ongelijk.

Hier en daar wat beweringen naast de kwestie van ons discussiepunt, maar echte onderzoeken heb ik niet gezien. Zelfs niet één.

Jij wel? Laat je dan door mij niet tegenhouden aub.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 20:18   #1883
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
@ Paulus: Als "Mensch" sta jij hier helemaal alleen tegen een ganse, georganiseerde, lobby te argumenteren.
Zoals u weet volstaat het om de lobby te confronteren met de ondraaglijke lichtheid van hun eigen "argumenten" om hun niets ontziende en misselijkmakend egoisme bloot te leggen.

Ondertussen heeft het overlijden van Jazeker mij zo'n emotionele optater gegeven dat ik het voorlopig even niet meer kan opbrengen om met het mes tussen de tanden de rechten van het adoptiekind te verdedigen.

Even recupereren nu....
Blijf nog maar even weg. Niemand mist u. Zolang u met het mes tussen de tanden de rechten van kind en ouder aanvalt en vernietigt zal u mij op uw weg vinden.
Oud 24 juli 2011, 20:19   #1884
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wel zoals je ziet heb ik me de moeite getroost om ze allemaal te lezen. Allemaal.

En je hebt ongelijk.

Hier en daar wat beweringen naast de kwestie van ons discussiepunt, maar echte onderzoeken heb ik niet gezien. Zelfs niet één.

Jij wel? Laat je dan door mij niet tegenhouden aub.

Paulus.
nog een boek dat je zal interesseren
Oud 24 juli 2011, 20:20   #1885
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik behoor tot geen enkele lobby. Ik volg slechts de weg van het verstand. Mijn lesbische vriendinnen en homo vrienden zijn perfect capabel om een kind op te voeden. Zelfs (vooral) op de "best mogelijke" manier. Dus ik verdedig hun rechten, evenals de rechten van een kind om bij het best mogelijke gezin geplaatst te worden, ongeacht de geaardheid van het adoptiegezin.
Uw subjectiviteit is dan ook overduidelijk.

Nogmaals. Niemand die beweert dat homostellen geen kinderen kunnen opvoeden. Wel of homostellen het beste is wat we aan adoptabele kinderen kunnen aanbieden.

Hoeveel keer moet dat nog gezegd worden vooralleeer u gaat ophouden met te doen alsof iemand hier beweert dat homostellen niet opvoeden kunnen?

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 20:21   #1886
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geen onderzoek dus.

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 20:23   #1887
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Uw subjectiviteit is dan ook overduidelijk.

Nogmaals. Niemand die beweert dat homostellen geen kinderen kunnen opvoeden. Wel of homostellen het beste is wat we aan adoptabele kinderen kunnen aanbieden.

Hoeveel keer moet dat nog gezegd worden vooralleeer u gaat ophouden met te doen alsof iemand hier beweert dat homostellen niet opvoeden kunnen?

Paulus.
Het boeit toch niet? Waarom scherm je toch met die term "het best mogelijke" wanneer de factor "holebi ouders" daarin compleet irrelevant is.

Ik wil ook het best mogelijke voor kinderen, maar daarom ga ik nog geen ganse bevolkingsgroep discrimineren. Dat is compleet naast de kwestie.
Oud 24 juli 2011, 20:24   #1888
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Geen onderzoek dus.

Paulus.
dit kan je nodig hebben in je donkere grot
Oud 24 juli 2011, 20:24   #1889
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In al die links staat dat ZOWEL hetero als homoseksuele ouders het beste zijn. Het doet niet terzake. U creëert een false dichotomy. Een non-argument dus.
Nee hoor. U liegt.

Citaat:
Conclusie van de meta-analyse.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9...?dopt=Abstract
Daar wordt een bewering gemaakt in het kader van gelijke behandeling door rechters...

Ik dacht dat u als geen ander wist wat wetenschappelijk onderzoek was?

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 20:25   #1890
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weer geen onderzoek. Alleen verdoken verwijten.

Wat 'n leukerd ben jij toch....

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 20:26   #1891
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee hoor. U liegt.

Daar wordt een bewering gemaakt in het kader van gelijke behandeling door rechters...

Ik dacht dat u als geen ander wist wat wetenschappelijk onderzoek was?

Paulus.
U bent degene die liegt... of ouders holebi zijn of hetero heeft absoluut geen invloed op of die kinderen het best mogelijke krijgen. Dit is een false dichotomy.
Oud 24 juli 2011, 20:27   #1892
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijf nog maar even weg. Niemand mist u. Zolang u met het mes tussen de tanden de rechten van kind en ouder aanvalt en vernietigt zal u mij op uw weg vinden.
Je vergist je. Ik vecht voor "het best mogelijke" voor het kind. Elke ouder die naam waardig apprecieert dat.

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 20:29   #1893
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je vergist je. Ik vecht voor "het best mogelijke" voor het kind. Elke ouder die naam waardig apprecieert dat.

Paulus.
Ik vecht daar ook voor. Het best mogelijke voor een kind zijn 2 ouders met de middelen om een opvoeding en opleiding te garanderen, naast een liefdevolle thuis. Hier kan men een aantal parameters in bepalen zoals inkomen, verslavingen, ziekenkas in orde etc etc, maar geen enkele van die parameters heeft de geaardheid van de ouders als factor.
Oud 24 juli 2011, 20:31   #1894
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent degene die liegt... of ouders holebi zijn of hetero heeft absoluut geen invloed op of die kinderen het best mogelijke krijgen. Dit is een false dichotomy.
Waarin lieg ik dan?

Voor de -tigste keer....

de vraag is of homostellen het beste is wat we aan adoptabele kinderen kunnen aanbieden. Hun bekwaamheid wordt hierbij niet in vraag gesteld.

Ik denk van niet en u weet waarom. Het staat hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1734

Is mijn mening een misdaad misschien?

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 20:34   #1895
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vecht daar ook voor. Het best mogelijke voor een kind zijn 2 ouders met de middelen om een opvoeding en opleiding te garanderen, naast een liefdevolle thuis. Hier kan men een aantal parameters in bepalen zoals inkomen, verslavingen, ziekenkas in orde etc etc, maar geen enkele van die parameters heeft de geaardheid van de ouders als factor.
Daarom pleit ik er ook voor om alles in kaart te brengen vooralleer te oordelen. Blijkt een homostel het best mogelijke, dan gaat het kind daarnaartoe. kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1533

Wat is uw probleem eigenlijk?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 20:34.
Oud 24 juli 2011, 20:36   #1896
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarin lieg ik dan?

Voor de -tigste keer....

de vraag is of homostellen het beste is wat we aan adoptabele kinderen kunnen aanbieden. Hun bekwaamheid wordt hierbij niet in vraag gesteld.

Ik denk van niet en u weet waarom. Het staat hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1734

Is mijn mening een misdaad misschien?

Paulus.
Grappig dat u het vraagt. In feite wel, alle discriminerende meningen vallen niet onder vrije meningsuiting.

Daarnaast is uw uiteenzetting in de gelinkte post compleet fout en ik heb die dan ook al uitgebreid weerlegd. U negeerde mijn argumenten zoals gewoonlijk.

Uit heel deze discussie weet ik 1 ding wel absoluut zeker:

Het best mogelijke voor een kind zijn atheïstische ouders. Religieuze indoctrinatie is het slechts mogelijke en u bent er het perfecte voorbeeld van.

bij deze besluit ik

tot morgen ofzo, wanneer ik nog eens zin heb om onzin te lezen.
Oud 24 juli 2011, 20:38   #1897
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het boeit toch niet? Waarom scherm je toch met die term "het best mogelijke" wanneer de factor "holebi ouders" daarin compleet irrelevant is.
Omdat ik denk vanuit het belang van het kind.

Citaat:
Ik wil ook het best mogelijke voor kinderen, maar daarom ga ik nog geen ganse bevolkingsgroep discrimineren. Dat is compleet naast de kwestie.
Inderdaad. Ik discrimineer ook niet. Ik wil alleen het best mogelijke voor het kind.

Paulus.
Oud 24 juli 2011, 20:42   #1898
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Grappig dat u het vraagt. In feite wel, alle discriminerende meningen vallen niet onder vrije meningsuiting.
Het best mogelijke willen voor een kind is toch niet discrimineren.

Citaat:
Daarnaast is uw uiteenzetting in de gelinkte post compleet fout en ik heb die dan ook al uitgebreid weerlegd. U negeerde mijn argumenten zoals gewoonlijk.
Ik volg de thread tamelijk nauwkeurig op en ik heb geen weerlegging gezien hoor. Kunt u eens een linkje geven daarnaar. Ik doe dat toch ook altijd voor jou als ik iets beweer?

Citaat:
Uit heel deze discussie weet ik 1 ding wel absoluut zeker:

Het best mogelijke voor een kind zijn atheïstische ouders. Religieuze indoctrinatie is het slechts mogelijke en u bent er het perfecte voorbeeld van.

bij deze besluit ik

tot morgen ofzo, wanneer ik nog eens zin heb om onzin te lezen.
Ik ben agnosticus.

Jammer dat u weer eindigt met een reeks beledingen. Is het dat soort "weerlegging" dat u bedoelt?

(ofzo wordt van elkaar geschreven. Volgens uw eigen bewering heb je dus ongelijk. Want je zegt: Fouten typen bewijst dat je niet 100% achter je post staat, anders zorg je dat hij foutloos is.)

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 20:47.
Oud 24 juli 2011, 21:45   #1899
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Paulus.
Dit vind ik beledigend, alsof wie het niet met u eens is niet evengoed het beste voor heeft met een kind!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 21:52   #1900
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Ik discrimineer ook niet. Ik wil alleen het best mogelijke voor het kind.

Paulus.
U misbruikt het kind om anderen te discrimineren. Als excuus gebruikt u "het best mogelijke".
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be