![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1881 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je hebt ongelijk. Hier en daar wat beweringen naast de kwestie van ons discussiepunt, maar echte onderzoeken heb ik niet gezien. Zelfs niet één. Jij wel? Laat je dan door mij niet tegenhouden aub. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1883 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1884 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1885 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals. Niemand die beweert dat homostellen geen kinderen kunnen opvoeden. Wel of homostellen het beste is wat we aan adoptabele kinderen kunnen aanbieden. Hoeveel keer moet dat nog gezegd worden vooralleeer u gaat ophouden met te doen alsof iemand hier beweert dat homostellen niet opvoeden kunnen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1887 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil ook het best mogelijke voor kinderen, maar daarom ga ik nog geen ganse bevolkingsgroep discrimineren. Dat is compleet naast de kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1888 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1889 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat u als geen ander wist wat wetenschappelijk onderzoek was? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat 'n leukerd ben jij toch.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1891 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1893 |
Minister-President
|
![]() Ik vecht daar ook voor. Het best mogelijke voor een kind zijn 2 ouders met de middelen om een opvoeding en opleiding te garanderen, naast een liefdevolle thuis. Hier kan men een aantal parameters in bepalen zoals inkomen, verslavingen, ziekenkas in orde etc etc, maar geen enkele van die parameters heeft de geaardheid van de ouders als factor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de -tigste keer.... de vraag is of homostellen het beste is wat we aan adoptabele kinderen kunnen aanbieden. Hun bekwaamheid wordt hierbij niet in vraag gesteld. Ik denk van niet en u weet waarom. Het staat hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1734 Is mijn mening een misdaad misschien? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1895 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw probleem eigenlijk? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1896 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarnaast is uw uiteenzetting in de gelinkte post compleet fout en ik heb die dan ook al uitgebreid weerlegd. U negeerde mijn argumenten zoals gewoonlijk. Uit heel deze discussie weet ik 1 ding wel absoluut zeker: Het best mogelijke voor een kind zijn atheïstische ouders. Religieuze indoctrinatie is het slechts mogelijke en u bent er het perfecte voorbeeld van. bij deze besluit ik tot morgen ofzo, wanneer ik nog eens zin heb om onzin te lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1897 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1898 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jammer dat u weer eindigt met een reeks beledingen. Is het dat soort "weerlegging" dat u bedoelt? (ofzo wordt van elkaar geschreven. Volgens uw eigen bewering heb je dus ongelijk. Want je zegt: Fouten typen bewijst dat je niet 100% achter je post staat, anders zorg je dat hij foutloos is.) Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 20:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1899 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1900 |
Minister-President
|
![]() U misbruikt het kind om anderen te discrimineren. Als excuus gebruikt u "het best mogelijke".
|
![]() |
![]() |