![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nubian: je bent een schat van een mens ook, met jou heb ik al ettelijke uren plezier beleefd! Zoals queen Nuubjeuh is er maar 1!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij beteken je veel meer dan ge ooit zal kunnen vermoeden. Toen ik in een hele diepe dip zat ,en tevens de donkerste periode uit mijn leven doormoest, heb jij er mij doorgesleurd. Ik had je toen zelfs nog niet irl ontmoet, maar onze nachtelijke babbels op msn vergeet ik nooit niet meer. Je drukte mij keihard met mijn neus op de feiten en je leerde mij dat zielig in een hoekje zitten afwachten geen optie was,dat ik moest vechten voor wat me lief was. Als ik kijk van waar ik kom en waar ik nu sta.....ik ben je er nog steeds eeuwig dankbaar voor. Jij bent het ook die mij meesleurde naar een pbl-rkt bijeenkomst, ....een groot gebrek aan zelfvertrouwen, een heleboel twijfels en een ferme knoop met mezelf hielden mij wat tegen. Jij moest van al deze uitvluchten niks weten en kwam mij gewoon oppikken. Ook daarvoor mega bedankt. Het was een meer dan leerrijke ervaring ![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Demper: Mijn allerliefste gatgarnaal, ....mijn snokvod....mijn gleufgladiool.... ik zie je graag.
![]()
![]() |
#107 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwoaf, xal heel't forum maar een compliment geven om 't vol te houden met mij der ook op.
Alhoewel... Die da me op hunne negeerlijst hebben gezet krijgen GEEN compliment se ... Néh... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weet ik niet wat manta daar vertelt.
![]()
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Moet ik haar quoten? ![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse Leeuwin: mijn boertig pervers West-Vlaams botergatje... wat ben je toch een schatje met een hoop blonde momenten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trixie: je hebt humor, en je flirt graag met jonge kerels
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Suqar: Nog een speciale vermelding voor jou. Super-tof dat je deze draad opgestart hebt, echt waar.
Ik besef dat gij het hier dikwijls moeilijk hebt en veel te verduren krijgt. Idd worden andermans daden u soms ten laste gelegd. Daarom: jij verdient het om eens in de bloemetjes gezet te worden. (of tussen de opgeschoren soldaten ![]() ![]() Tof meisje! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Geef mij maar een rijpere man met grijzende slapen! ![]() Enfin: ik blijf u toch mijne schat noemen. Na! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weet ge nog dat we Davy Brocatus zijn waterbed eens gingen testen ![]() Wat ben je toch een lief schatje... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Anders eens aan Enootje vragen? ![]() |
|
![]() |
![]() |