![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() en ook niet te streng te zijn ... mss was het gewoon een onhandigheid, niks slechts mee bedoeld.
forumposts geven soms een heel verkeerde indruk |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() en on topic
ik ben er een beetje ni goe van ![]() ik kan t nog altijd ni geloven ... wie gaat er nu die kurkdroge humoristische comment geven ?? Laatst gewijzigd door Anna List : 25 juli 2011 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Schepen
|
![]() ![]() ![]() Zo jong nog... Iemand die ik steeds graag las op dit forum. Rust zacht & innige deelneming aan familie en vrienden.
![]() |
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() Ontstellend nieuws.
Mijn oprechte deelneming aan de familie. Rust in vrede, J. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Staatssecretaris
|
![]() Rust in vrede, ik ga u missen hier.
![]() |
#188 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dit doet raar... veel sterkte aan de nabestaanden!!
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn betuiging voor deze buitengewoon gezellige medeforummer. Hij heeft met zijn vele posts de sfeer ten goede gedaan.
Hij zal gemist worden.
![]() |
#190 |
Minister
|
![]() Hier word ik toch wel eventjes stil van.
Veel te jong. Innige deelneming en sterkte gewenst aan de familie. Indien ze deze thread ooit lezen, dan zullen ze ongetwijfeld merken dat Jazeker iemand was die gerespecteerd werd op dit forum, vanuit allerlei hoeken en kleuren.
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint door te dringen :/
![]() |
#192 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar hebben we kadees zoals u voor Anna...maar toch gaan we telkens, bij elke bijdehandse opmerking en/of intelligente kwinkslag eens aan Jaz denken...zijn overlijden is een zwaar verlies op dit forum...
![]() |
#193 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben hier niet zo heel actief. Maar de intelligentie, humor en menselijkheid van Jazeker was mij niettemin opgevallen.
Zo triest dat een jongeman zo vroeg moet gaan. Ik wens zijn ouders, familie en vrienden veel sterkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister
|
![]() constant vallen er mensen weg,ver weg van ons of soms dichtbij en of we ze echt kennen of nniet het doet dan toch wat. Zeker zoals anderen hier reeds opgemerkt hebben als dat een goedlachse, vrolijke jonge (van geest of lede) persoon is.
Dat hij het in het eventuele hiernamaals goed mag hebben en verder gelukkig is.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ken zijn echte naam niet. Ik begrijp dat het misschien niet de bedoeling is om die hier openbaar te geven. Maar indien iemand het weet, zou ik die dankbaar zijn indien hij het mij in een privé-bericht zou laten weten. Laatst gewijzigd door Helias : 26 juli 2011 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het zijn altijd de verkeerden die eerst gaan! Rust zacht in Vlaamse grond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Gouverneur
|
![]() Rust zacht, Jazker.
Mijn innige deelneming aan familie, vrienden en nabestaanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() we zullen hem missen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is erg droevig nieuws. Gezien de erg jonge leeftijd, hoop ik dat er een leven na de dood is, waar hij zijn schade kan inhalen en hij een erg fijne eeuwigheid doormaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schokkend nieuws.
Innige deelneming aan familie en vrienden. |
![]() |
![]() |