![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn held en wij maar denken dat jij alleen patatten kon jassen Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 juli 2011 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2083_-_A_European_Declaration_of_Independence.docx
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Demper : 25 juli 2011 om 23:47. |
||
![]() |
![]() |
#84 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat ik wel even wilde steillen is dat de ideologie waarop Breivik zich baseerde, uit de zelfde visvijver komt waar organisaties die hij in zijn manifest opnoemt, ook in gaan vissen. Da's de ideologie van: "Ik ben goed, de ander is slecht en de ander is de oorzaak van al mijn problemen". N-VA en VB hebben hun ideologie ook ergens uit die vijver gevist, al vullen ze het begrip "de ander" telkens op hun eigen manier in: - NVA: de Walen (en in uitbreiding iedere Franstalige) - VB: de Walen … en verder ook de Marokkanen en de Turken en ... Ergens merk ik toch dat een Jef Vermassen stilaan gelijk begint te krijgen toen hij opmerkte dat we in onze samenleven meer en meer geconfronteerd zullen worden met ziekelijke geesten bij wie de stoppen totaal doorslaan en dan plots heel erg vreselijke dingen gaan doen (zowel in eigen land als daar buiten). Laatst gewijzigd door LcGrs : 26 juli 2011 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA wijst op de onuitvoerbaarheid van goed bestuur binnen het Belgische bestel, maar gaat niemand demoniseren omdat ze inferieur zouden zijn op basis van cultuur of wat dan ook. Maar het stelt gewoon dat Vlaanderen slecht bestuur krijgt (en Wallonie ook, indirect) door het koloniale regime dat zich in Belgie heeft geinstalleerd. Je moet ziende blind zijn om daar trouwens naast te kijken, de evidentie zelf. Dat de N-VA dat doet vanuit "nationalistische" overwegingen speelt voor mij daarin geen rol ; ik steun de N-VA omdat ze het juiste probleem durft op tafel leggen, en een goeie en redelijke oplossing voorstelt ervoor. Da's al. Omdat het Belgische regime mij ook eerlijk gezegd het strot uit komt. Als ik het circus bekijk sinds 2007 ben ik zwaar geschokt dat dat systeem "bestuur" moet leveren. Daarvoor had ik mij nooit in die problematiek geinteresseerd, maar hoe meer ik er, vanop afstand, naar kijk, hoe meer ik vind dat hun analyse en hun oplossing de juiste is.
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De guldensporenslag was niet de eerste keer dat een volksleger een ridderleger versloeg. Dit was namelijk al reeds gebeurd bij de eerste Schotse onafhankelijksoorlog toen nabij de brug van Stirling een Schots leger onder leiding van William Wallace een Engels leger versloeg in 1297. ![]()
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#92 |