![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beesten waar je dan een band mee hebt?
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ofwel patiëntjes van op stage (bij de dierenarts), maar zelfs stomweg op tv. Daarjuist was er op Vitaya een kangoeroe met een ontwrichte heup die moest ingeslapen worden, en hopla ik was weer vertrokken.
Voor de rest raken de dingen mij tegenwoordig weinig - mss wat veel gebeurd op korte tijd.
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niks mis met gevoelens tonen. Alleen heeft al dan niet een draad opstarten "als we dit of dat hadden kunnen voorspellen", niks te maken met het verdriet over het overlijden van een forummakker. Ik heb met Jaz uuuuuren gemaild, gechat en hoe vaak we hadden afgesproken om pinten te gaan pakken, weet ik niet meer. Ik heb ook mijn verdriet. Elkeen heeft zijn manier om zoiets te verwerken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 25 juli 2011 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() is dat een gekke noor in je onderschrift ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |