![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 |
Banneling
|
![]() Het kan zo mogelijk nog gortiger. Over de terreurdaden in Noorwegen :
Dit is gewoon een daad van slecht tegen slecht. Twee vijanden die met mekaar in de clinch zijn gegaan. Dat die jongeren de rekening daarvoor betalen is jammer, maar politiek is niet straffeloos he. Zij zijn de exponenten en de toekomst van een door en door slecht politiek systeem. Men moet weten met wie men heult...http://forum.politics.be/showthread....36#post5583936 + http://forum.politics.be/showthread....03#post5585003 en het verdedigen van zo'n actie als enige mogelijkheid. Ik klaag juist aan dat hij die keuze niet had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat er mensen met meer verstand een andere minder elitaire analyse beginnen maken.
![]() |
![]() |
#1264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Blij dat je buiten bereik was! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar haal jij het dat ik het niet gelezen heb? Ik heb het bijlange na nog niet volledig gelezen, maar meer dan wat knip-en plakwerk lijkt het me niet. Mijn analyse voor iemand die Breivik nooit gekend heeft is heel wat sterker dan die van iemand die het gros van de nazi's of de moordenaars in Rwanda als gek omschrijft. Ik weet écht niet hoe simpel je de wereld daarvoor moet beschouwen, maar om jouw woorden te gebruiken: ik maak me geen illusies omtrent uw wereldbeeld. Droom gerust verder.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Leuke logica...
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is het nu?
Is ie nu toch gek, of is ie gewoon zoals een groot deel van dit forum? Je spreekt jezelf tegen op amper een 5-tal berichten van elkaar. Neem nu eens duidelijk stelling!
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hem gek verklaren is makkelijk, hoeven we weer niet te zoeken naar het waarom van zijn woede, en kunnen we weer allemaal rustig inslapen met de gedachte dat we weer veilig zijn. En ik heb het nu niet over zijn haat tov islam, want hij kon zijn haat evengoed op een andere groep projecteren, maar de diepere oorzaak van zijn woede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 |
Minister
|
![]() Breivik heb ik bij mijn weten nergens op zien roepen tot "de algemene uitroeiing van alle Europese moslims".
![]() |
#1272 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar zoals U zegt : ze verklaren hem... wat hen het beste uitkomt. Hen : is de gevestigde macht.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorlopig geloof ik : "Hij is gestoord natuurlijk, maar niet geestesziek. Hij weet heel goed wat hij doet. Hij had alles zeer goed gepland." Een uitspraak die advocaat Vermassen (sorry) deed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zijn piloten van bommenwerpers en de generaals die hun missie plannen dan gek of debiel? Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juli 2011 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat mijn wereldbeeld de waarheid heel sterk benadert. Jij daarentegen kunt deze rauwe waarheid niet aan - zoveel gekken, dat kan toch niet ? - en probeert overal de Rede & Logische Verklaringen te zoeken, ook daar waar er geen zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik bedoel het per stap in brussel, gemener.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 26 juli 2011 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zo de indruk dat jij één van de weinigen bent, die écht begrepen hebt wat er in onze maatschappij speelt...
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jesus was een clown maar mohammed had het wel juist.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |